bugün
- velvet27
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aile evinde yaşamak11
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- fight club4
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- merhabalar biraderler4
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar4
- bir gecede cahil kaldık5
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- galatasaray lobisi10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- birader yazar olmak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- sözlüğün en şey yazarı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- allah9
- sedat pekmez14
- çomar putu2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- midas2
- işe uykusuz gitmek2
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- cemevinde hain kemal sloganları8
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- bir şeyler söyle2
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
entry'ler (91)
aynı şeyi firavun da yapmıştı.
hepsini toplayıp barınaklarda düzgün şartlarda bakmak lazım bence. bu barınaklara uzun yıllar bütçe ayrılmak istenmezse barınaklara alınan hayvanların hepsi kısırlaştırılabilir. Taş çatlasın 10-15 yıl sonra barınak da kalmayacaktır.
büyük deprem falan değildir. bir bina gerçekten sağlamsa böyle bir depremde doğru dürüst sallanmaması gerekir.
"foşik TC bize bahmir."
açılın alevi geldi.
başka mezheplere çok sempati duymadığımız doğrudur; sebebi için bakınız Maraş, Çorum, Sivas, mumsöndü gibi ahmakça iftiralar vb.
Kılıçdaroğlu avukatlığına gelince ben bir alevi olarak kendisini başarılı bulmuyorum fakat başımızdaki heriflere tercih de ederim.
alevinin aleviyi kollaması/savunması/kayırması artık ne derseniz deyin o da yıllardır yaşadıkları ötekileştirme sebebiyledir. "yov komso komsoyo otokoloştormoyor." gibi saçmalıklarla gelmeyin, bundan 15 yıl önce ülkenin her yerinde hissedilen keskin bir ayrım vardı, yeni yeni dağılıyor.
kısacası keyfimizden böyle değiliz.
toplanın alevi gitti.
başka mezheplere çok sempati duymadığımız doğrudur; sebebi için bakınız Maraş, Çorum, Sivas, mumsöndü gibi ahmakça iftiralar vb.
Kılıçdaroğlu avukatlığına gelince ben bir alevi olarak kendisini başarılı bulmuyorum fakat başımızdaki heriflere tercih de ederim.
alevinin aleviyi kollaması/savunması/kayırması artık ne derseniz deyin o da yıllardır yaşadıkları ötekileştirme sebebiyledir. "yov komso komsoyo otokoloştormoyor." gibi saçmalıklarla gelmeyin, bundan 15 yıl önce ülkenin her yerinde hissedilen keskin bir ayrım vardı, yeni yeni dağılıyor.
kısacası keyfimizden böyle değiliz.
toplanın alevi gitti.
(bkz: laikliğe sallayan bir vekile laiklik için demiştir)adam olmak demektir hocam, adam olmak!
ha ha ha hassiktir amk. Suriye Selçukluları Suriye'yi yöneten türk hanedan cahil herif. babürler yüzünden de hintlerle mi kardeş oluyoruz aptal adam?
dininize göre değişir, islam'da ise böyle bir şey asla yoktur. yahudilik'te az buz vardır denebilir, mesela yahveh sodom ve gomore'nin durumunu oraya melek yollayarak öğreniyor.
bu yangınların altında onlar varsa yanan ormanlara atılmalıdırlar. sakın burada boş boş hümanizm kasmayın, bu orospu çocuklarına müstehak. yak bakalım diri diri yapabiliyor mu bir daha? dişe diş, kana kan olmalı.
işte etik, ahlak gibi şeyler var ne yazık ki Avrupa tarafından başımıza kakılan.
işte etik, ahlak gibi şeyler var ne yazık ki Avrupa tarafından başımıza kakılan.
evet çünkü anlatılanlara göre Allah'ın belası bir herife benziyor. bir insan neden secdeye gitmiş insanın sırtına deve işkembesi koyar? bu hoş bir şey mi?
aristokrasi partisi ya da oligarşi partisi. iktidara gelir gelmez demokrasiye son verilecek, 70 yıldır bir boku hallettiği yok.
eko'nun açıklaması gene "ayranın dökülmesin popom öpülmesin." tarzı orta bir açıklamaydı, mansur'un açıklamayı bulamadım.
en fecisi soyer'indi. "mültecilerle yaşamayı hazmetmeliyiz." de ne demek oluyor? anlamadım bu adam izmir'i kayıp mı etmek istiyor? tam akp ağzı ile konuşmuş ya.
Tanju bey adamdır, yapılması gerekeni yapmıştır. helal olsundur.
CHP'de embesilliği bırakıp bu adamın arkasında durmalıdır, salak salak haşlamamalıdır.
en fecisi soyer'indi. "mültecilerle yaşamayı hazmetmeliyiz." de ne demek oluyor? anlamadım bu adam izmir'i kayıp mı etmek istiyor? tam akp ağzı ile konuşmuş ya.
Tanju bey adamdır, yapılması gerekeni yapmıştır. helal olsundur.
CHP'de embesilliği bırakıp bu adamın arkasında durmalıdır, salak salak haşlamamalıdır.
cihangir'de oturmak.
şeyh said, kadir mısıroğlu, Fatih Tezcan gibi kıdemli itler.
bilim insanıdır, melez insan oluşturma peşindedir.
daha umutlu bir insan olacağım. ülkeye dair şu anki bakış açım o geceden değişmeye başlayacak. o günden sonra daha güzel günler göreceğiz.
bir konuda bir şey söylerken korkmaya gerek olmayacak. her an paralarımız bazı insanlara peşkeş çekilmeyecek. ülkenin kaynaklarının talanı duracak. eğer kaçmamışlarsa da başımızdakilerin yargılanması başlayacak.
ya da kötümser bakarsanız iç savaş çıkacak.
bir konuda bir şey söylerken korkmaya gerek olmayacak. her an paralarımız bazı insanlara peşkeş çekilmeyecek. ülkenin kaynaklarının talanı duracak. eğer kaçmamışlarsa da başımızdakilerin yargılanması başlayacak.
ya da kötümser bakarsanız iç savaş çıkacak.
Ortadoğu halkları ile kaynaştığımız için. 1000 yıldır buradayız, haliyle bir sentez oluştu.
hayatımda en önemli 5 şeyi önem sırasına göre sıraladım, baş harfleri ile ad -nickimin ilk kelimesi- uydurdum. sonra dedim ki, bu sallamasyon ada bir de soyad -nickimin ikinci kelimesi- lazım. soyadı da adı oluşturan harfleri random sıralayarak oluşturdum.
valla pek hazzetmem ama ondan aşağı da kalmayıp sunni kasabı olan şah ismail'i de methetmem.
demek ki Peker'in dedikleri doğru, yazık adam korkudan delirmiş.