bugün

imamoğlu ve yavaş'ın tanju özcan'a tepki koyması

eko'nun açıklaması gene "ayranın dökülmesin popom öpülmesin." tarzı orta bir açıklamaydı, mansur'un açıklamayı bulamadım.
en fecisi soyer'indi. "mültecilerle yaşamayı hazmetmeliyiz." de ne demek oluyor? anlamadım bu adam izmir'i kayıp mı etmek istiyor? tam akp ağzı ile konuşmuş ya.
Tanju bey adamdır, yapılması gerekeni yapmıştır. helal olsundur.
CHP'de embesilliği bırakıp bu adamın arkasında durmalıdır, salak salak haşlamamalıdır.
© copyright 2005 - 2026