bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- velvet28
- israil5
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- sedat pekmez21
- salak erkek neden bu kadar çok8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- bir şeyler söyle3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- birsin allahım2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- 26 haziran 20266
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- erleg han ile revani yemek3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
entry'ler (34)
nedeni basketbolun tamamen zeka gerektirdiği. e herkeste de zeka olmadığına göre oynayanlar özel insanlardır. özel insanlarda toplumda daha fazla ilgi görür. (bkz: eyyorlamam bu kadar)
uzun bir aradan sonra aşkın izleneceği maçtır. heyecan verir.
gayet gurur duyulması gereken harika gerçek.
almanya,fransa,hollanda,uruguay (brezilya) dörtlüsünün olma ihtimali yüksektir.
minübüse binmem gerekti. e bindim bende napayım. bi de bindim ki ne göreyim? okuldan sürekli bana bakıp gülümseyen,benim umursamadığım ama götümü kaldırdığı için de minnettar olduğum kız ve arkadaşı. bende tabi gayet kuul bir tavırla parayı verdim şöföre ve inişte direk kapıyı açıp inme gibi güzel avantajlar sağladığı için şöförün yanındaki ön koltuğa oturdum.
böyle güzel güzel ilerliyoruz. arkadan kızların gülme sesleri geliyor falan. sonunda ineceğimiz yere geldik. gırtlağımı temizleyip o güzel sesimle "abi müsait bir yerde" dedim. adam sağda durdurdu arabayı. tam kapıyı açıp ineceğim ama bir sorun var. sizce ne? kapı açılmıyor aq. ulan zorluyorum açılmıyor bir türlü. böyle 10-15 saniye geçti. şöför de durumu fark etti tabi "aşağı çek onu" dedi. tamam abi dedim çektim aşağı yine olmuyor. sonra sinirlenip "olm sert indir şunu" dedi. tabi bu arada bütün yolcular bizim diyaloğu dinliyor. bende en son kıpkırmızı olmanın getirdiği sinirle birden aşağı çektim ve açıldı. demek kapı açılabiliyormuş vay amk falan dedim tabi şaşkın şaşkın. tabi bu arada kıpkırmızıyım ve indikten sonra kızların gülmesini falan görebiliyorum. neyse işte bu da böyle bi anımdı. keşke olmasaydı tabi. niye oldu ki? bak yine yerin yarılmasını arzuladım bi anda ya.
böyle güzel güzel ilerliyoruz. arkadan kızların gülme sesleri geliyor falan. sonunda ineceğimiz yere geldik. gırtlağımı temizleyip o güzel sesimle "abi müsait bir yerde" dedim. adam sağda durdurdu arabayı. tam kapıyı açıp ineceğim ama bir sorun var. sizce ne? kapı açılmıyor aq. ulan zorluyorum açılmıyor bir türlü. böyle 10-15 saniye geçti. şöför de durumu fark etti tabi "aşağı çek onu" dedi. tamam abi dedim çektim aşağı yine olmuyor. sonra sinirlenip "olm sert indir şunu" dedi. tabi bu arada bütün yolcular bizim diyaloğu dinliyor. bende en son kıpkırmızı olmanın getirdiği sinirle birden aşağı çektim ve açıldı. demek kapı açılabiliyormuş vay amk falan dedim tabi şaşkın şaşkın. tabi bu arada kıpkırmızıyım ve indikten sonra kızların gülmesini falan görebiliyorum. neyse işte bu da böyle bi anımdı. keşke olmasaydı tabi. niye oldu ki? bak yine yerin yarılmasını arzuladım bi anda ya.
insanın canını acıtan,yüreklerini sızlatan hatadır.
sinir krizi geçirtebilme imkanına sahip hatadır.
ssl hatası yüzünden kaç gündür çok kötüyüm be sözlük.
insanı girilen entry'ler vasıtasıyla sinirlendiren bir başlık. bazı mahlukatlar hakaretten öte gidememiş,yobaz ve faşist olduklarını kanıtlamışlardır. sinirden kuduruyorsunuz dimi beyler? o inancı gereğince örtünen kadını görünce,cuma namazından çıkan onlarca insanı görünce? çıldırıyorsunuz çünkü hala ülkenizi tanıyamamışsınız. bu ülke böyle aga. bak senin onayladığın giyinme biçimini ülkede yüzdeye vurursak daha az kişi tarafından kullanıldığını kanıtlayabiliriz. peki bu hakaret ettiğin insanlar diyor mu "biz bunları görmek istemiyoruz,gözümüz görmesin bunları" diye? demiyorlar dimi? e o zaman sen de demiyeceksin yobaz insan. pisliksiniz,pislik kalacaksınız. edep ya hu!
ateizm derneği'nin kurucusu.programa katıldılar,izledim.cidden bu arkadaş bilgili,baya sorgulayan,beyni çalışan bir arkadaş değil.ergenin teki.mal mal espriler yapıp yavşakça gülmekten başka yaptığı,konuştuğu bir şey görmedim.
ilginç bir hatadır.
yalnız otobüs muavini değil,minübüs şöförü,balıkçı,okul hizmetlisi'nde de görülebilecek şeyler. ilginç adamlar bunlar vesselam. cidden ilginç. ulan herifin kıyafetine bakıyorsun cidden kötü,bakımsız yani durumu yok. ama ellerine bakıyorsun ayfon 5'ler,s4'ler yok efendim htc'ler.
kafalar kafalar...
kafalar kafalar...
yoruldum ben sözlük.ülkenin durumundan,farklı görüşlere tahammülsüzlükten,havanın fazla sıcak olmasından bıktım artık.bide 1 saattir midem bulanıyor sözlük.ben yorulmayayım da kim yorulsun yahu?
Hz. Muhammed güç değil, hak-hukuk merkezli bir yaşam sürdü. Fakirin, ezilenin, o döneme kadar insan olarak görülmeyen mal-meta muamelesi yapılan kölelerin birey olarak hak ve özgürlüklerinin teminat altına alınmasını islam bilinciyle sağladı.
Birgün huzurunda konuşurken titreyen bir adama Rahat ol! Ben kral değilim. Ben sadece kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum. demesi, topluluk içinde otururken dışarıdan onu tanımayan yabancı biri geldiğinde, Peygamberin diğerlerinden farklı-üstün-havalı bir görünüşü-duruşu olmadığı için "Hanginiz Peygamber?" diye sormak zorunda kalmasının bilinmesi, zengin-soylu ailelerden müslüman olanların, önceden köle olan müslümanlarla aynı sofrada, halkada bulunmaktan rahatsız olmaları karşısındaki püskürtücü net tavırları açıkken bugün bizlerin 1400 yıl önceki hak ve adalet ortamından çok geride olduğumuz kesin gibi...
Birgün huzurunda konuşurken titreyen bir adama Rahat ol! Ben kral değilim. Ben sadece kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum. demesi, topluluk içinde otururken dışarıdan onu tanımayan yabancı biri geldiğinde, Peygamberin diğerlerinden farklı-üstün-havalı bir görünüşü-duruşu olmadığı için "Hanginiz Peygamber?" diye sormak zorunda kalmasının bilinmesi, zengin-soylu ailelerden müslüman olanların, önceden köle olan müslümanlarla aynı sofrada, halkada bulunmaktan rahatsız olmaları karşısındaki püskürtücü net tavırları açıkken bugün bizlerin 1400 yıl önceki hak ve adalet ortamından çok geride olduğumuz kesin gibi...
Ben abartılı bi şekilde yatıp,babamın doğum günü olmasından mütevellit ona hediye alıp,doyasıya pasta yiyip en sonunda da real-bayern maçını izleyip yatmayı planlıyorum sözlük.
Keşke bütün endişelerimiz böyle olsun dedirten muazzam endişe.
edeptir,iffettir.
Bazı malların ıslah edilmeye ihtiyacı olduğunu açıktan gösteren bir görüştür. Yahu sen kimsin? Sen kimin adına karar veriyorsun? Yazık arkadaşlar,çok yazık.
Bilgili ve ilgili arkadaşların hakkında beni bilgilendirmelerini arzu ettiğim maç.örneğin saati ve kanalını öğrensem hoş olur.