bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- kemalist dünya19
- velvet22
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- maklube2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- duş almak2
- adana kızları2
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- seri gizli artı oy veren melek3
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- arda güler4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
entry'ler (55)
yapılmaması gereken eylem, zavallı hayvanın şekeri yemeye çalışmasını izlemek pek de güzel bir görüntü değil. yaptım oradan biliyorum. söz, bir daha attan başka hayvana kesme şeker vermek yok.
kolpa ateisttir.
adamın söylediği herşeyi can kulağıyla özümser, sindirir.
adamın söylediği herşeyi can kulağıyla özümser, sindirir.
x'e atılacak mesajı y'ye atmak, sonra da y'ye "sana mesaj atacakken yanlışlıkla y'ye attım" mesajını atmak isteyip yanlışlıkla bu mesajı da x'e atmak; iyice mal olmak...
diğer tarafa doğru tartıp tamamen yıkılmasını önleme amaçlıdır.
çıkıp çıkmamaları çok önemli değil de eğer çıkmazlarsa ve maç oynanmadığı için keita'nın cezası azalmazsa o zaman sorun olur.
8-15 yaş aralığındadır.
EFENDiMiZiN KUTLU DOĞUM HAFTASINA KADAR KAÇKiŞi OLACAĞIZ?ALLAH AŞKINA KATIL...(ÇOŞUYORUZZZ!! 7. GüNde--->200BiN<--- OLUYORUZZZ...)ALLAH'ını SEVEN LiSTESiNi DAVET Etsinn...
O..... ÇOÇUĞU, TERÖRiST, APONUN BiLE 10 BiN DESTEKÇiSi VARSA; ATAMIZA 10 KASIMA KADAR 500.000 DESTEKÇi BULURUZ. !!! NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE ( 6 cı GÜNDE 200 BiN OLUYORUZ )( 10 KASIMA KADAR ATAMIZ iÇiN 500.000 OLALIM )
O.... ÇOCUĞU, TERÖRiST, APONUN BiLE 10 BiN HAYRANI VAR! TÜRKiYE'M YA ATA'MIZA KAÇ HAYRAN BULUCAZ! ATAMIZ iÇiN KATIL VE LiSTENi DAVET ET! ATAMM...AŞKINAA.( COŞUYURUZZ!...9. GüNde --->900BiNi<--- AŞIYORUZZ!..)NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE
ilginç...
O..... ÇOÇUĞU, TERÖRiST, APONUN BiLE 10 BiN DESTEKÇiSi VARSA; ATAMIZA 10 KASIMA KADAR 500.000 DESTEKÇi BULURUZ. !!! NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE ( 6 cı GÜNDE 200 BiN OLUYORUZ )( 10 KASIMA KADAR ATAMIZ iÇiN 500.000 OLALIM )
O.... ÇOCUĞU, TERÖRiST, APONUN BiLE 10 BiN HAYRANI VAR! TÜRKiYE'M YA ATA'MIZA KAÇ HAYRAN BULUCAZ! ATAMIZ iÇiN KATIL VE LiSTENi DAVET ET! ATAMM...AŞKINAA.( COŞUYURUZZ!...9. GüNde --->900BiNi<--- AŞIYORUZZ!..)NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE
ilginç...
profil fotolarından biri;
http://www.facebook.com/k...d=145072&id=737579089
heralde yurtdışındaki gayrimeşru çocuğu*.
http://www.facebook.com/k...d=145072&id=737579089
heralde yurtdışındaki gayrimeşru çocuğu*.
makukula'nın en az bir gol atacağı maç. sonuç 2-1 ama kim kazanır orası meçhul.
aynı arkadaşın hz. muhammed ve 10 kasım la ilgili grupları da vardır, ilginçtir ki bunlar kadar hızlı büyüyen başka grup görmedim.
yarın kol gibi girecek olan ders.sort ede ede beynimiz sulandı.
evin yeni bölümlerinde de akma olduğunu farkettiren yağmur. mutfak lambasının ucundan bile su damlıyor, korkudan elim gitmiyor lambayı açmaya.
aha da en güzel örneği, her gün değişiyor grupların ismi.
EFENDiMiZiN KUTLU DOĞUM HAFTASINA KADAR KAÇKiŞi OLACAĞIZ?ALLAH AŞKINA KATIL...(ÇOŞUYORUZZZ!! 7. GüNde--->200BiN<--- OLUYORUZZZ...)ALLAH'ını SEVEN LiSTESiNi DAVET Etsinn...
O.... ÇOCUĞU, TERÖRiST, APONUN BiLE 10 BiN HAYRANI VAR! TÜRKiYE'M YA ATA'MIZA KAÇ HAYRAN BULUCAZ! ATAMIZ iÇiN KATIL VE LiSTENi DAVET ET! ATAMM...AŞKINAA.( COŞUYURUZZZ!!!...7. GüNde --->700BiN<--- OLUYORUZ..)NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE..
EFENDiMiZiN KUTLU DOĞUM HAFTASINA KADAR KAÇKiŞi OLACAĞIZ?ALLAH AŞKINA KATIL...(ÇOŞUYORUZZZ!! 7. GüNde--->200BiN<--- OLUYORUZZZ...)ALLAH'ını SEVEN LiSTESiNi DAVET Etsinn...
O.... ÇOCUĞU, TERÖRiST, APONUN BiLE 10 BiN HAYRANI VAR! TÜRKiYE'M YA ATA'MIZA KAÇ HAYRAN BULUCAZ! ATAMIZ iÇiN KATIL VE LiSTENi DAVET ET! ATAMM...AŞKINAA.( COŞUYURUZZZ!!!...7. GüNde --->700BiN<--- OLUYORUZ..)NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE..
2004 yerel seçimlerinde ödp'nin kazandığı tek belediyenin artvin hopa olması bile bu önermeyi çürütmeye yeter.
http://www.yerelnet.org.t...=2004&bbb=3783#baskan
http://www.yerelnet.org.t...=2004&bbb=3783#baskan