bugün
- salak erkek neden bu kadar çok6
- sedat pekmez21
- velvet27
- ktç abinin çaylak olması3
- true nun çaylak olması4
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- aile evinde yaşamak12
- ebu muhammed el culani4
- kemalist dünya19
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tavuk iskender4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- çomar putu4
- kadir inanır3
- ingiliz aksanı6
- yazarların iyi olduğu konular4
- galatasaray lobisi11
- beşar esad2
- kürtçülük2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- beynin güzelce yıkanması3
- kemalist tokatlamak2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir gecede cahil kaldık5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- birader yazar olmak13
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- allah9
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
entry'ler (55)
yapılmaması gereken eylem, zavallı hayvanın şekeri yemeye çalışmasını izlemek pek de güzel bir görüntü değil. yaptım oradan biliyorum. söz, bir daha attan başka hayvana kesme şeker vermek yok.
kolpa ateisttir.
adamın söylediği herşeyi can kulağıyla özümser, sindirir.
adamın söylediği herşeyi can kulağıyla özümser, sindirir.
x'e atılacak mesajı y'ye atmak, sonra da y'ye "sana mesaj atacakken yanlışlıkla y'ye attım" mesajını atmak isteyip yanlışlıkla bu mesajı da x'e atmak; iyice mal olmak...
diğer tarafa doğru tartıp tamamen yıkılmasını önleme amaçlıdır.
çıkıp çıkmamaları çok önemli değil de eğer çıkmazlarsa ve maç oynanmadığı için keita'nın cezası azalmazsa o zaman sorun olur.
8-15 yaş aralığındadır.
EFENDiMiZiN KUTLU DOĞUM HAFTASINA KADAR KAÇKiŞi OLACAĞIZ?ALLAH AŞKINA KATIL...(ÇOŞUYORUZZZ!! 7. GüNde--->200BiN<--- OLUYORUZZZ...)ALLAH'ını SEVEN LiSTESiNi DAVET Etsinn...
O..... ÇOÇUĞU, TERÖRiST, APONUN BiLE 10 BiN DESTEKÇiSi VARSA; ATAMIZA 10 KASIMA KADAR 500.000 DESTEKÇi BULURUZ. !!! NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE ( 6 cı GÜNDE 200 BiN OLUYORUZ )( 10 KASIMA KADAR ATAMIZ iÇiN 500.000 OLALIM )
O.... ÇOCUĞU, TERÖRiST, APONUN BiLE 10 BiN HAYRANI VAR! TÜRKiYE'M YA ATA'MIZA KAÇ HAYRAN BULUCAZ! ATAMIZ iÇiN KATIL VE LiSTENi DAVET ET! ATAMM...AŞKINAA.( COŞUYURUZZ!...9. GüNde --->900BiNi<--- AŞIYORUZZ!..)NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE
ilginç...
O..... ÇOÇUĞU, TERÖRiST, APONUN BiLE 10 BiN DESTEKÇiSi VARSA; ATAMIZA 10 KASIMA KADAR 500.000 DESTEKÇi BULURUZ. !!! NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE ( 6 cı GÜNDE 200 BiN OLUYORUZ )( 10 KASIMA KADAR ATAMIZ iÇiN 500.000 OLALIM )
O.... ÇOCUĞU, TERÖRiST, APONUN BiLE 10 BiN HAYRANI VAR! TÜRKiYE'M YA ATA'MIZA KAÇ HAYRAN BULUCAZ! ATAMIZ iÇiN KATIL VE LiSTENi DAVET ET! ATAMM...AŞKINAA.( COŞUYURUZZ!...9. GüNde --->900BiNi<--- AŞIYORUZZ!..)NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE
ilginç...
profil fotolarından biri;
http://www.facebook.com/k...d=145072&id=737579089
heralde yurtdışındaki gayrimeşru çocuğu*.
http://www.facebook.com/k...d=145072&id=737579089
heralde yurtdışındaki gayrimeşru çocuğu*.
makukula'nın en az bir gol atacağı maç. sonuç 2-1 ama kim kazanır orası meçhul.
aynı arkadaşın hz. muhammed ve 10 kasım la ilgili grupları da vardır, ilginçtir ki bunlar kadar hızlı büyüyen başka grup görmedim.
yarın kol gibi girecek olan ders.sort ede ede beynimiz sulandı.
evin yeni bölümlerinde de akma olduğunu farkettiren yağmur. mutfak lambasının ucundan bile su damlıyor, korkudan elim gitmiyor lambayı açmaya.
aha da en güzel örneği, her gün değişiyor grupların ismi.
EFENDiMiZiN KUTLU DOĞUM HAFTASINA KADAR KAÇKiŞi OLACAĞIZ?ALLAH AŞKINA KATIL...(ÇOŞUYORUZZZ!! 7. GüNde--->200BiN<--- OLUYORUZZZ...)ALLAH'ını SEVEN LiSTESiNi DAVET Etsinn...
O.... ÇOCUĞU, TERÖRiST, APONUN BiLE 10 BiN HAYRANI VAR! TÜRKiYE'M YA ATA'MIZA KAÇ HAYRAN BULUCAZ! ATAMIZ iÇiN KATIL VE LiSTENi DAVET ET! ATAMM...AŞKINAA.( COŞUYURUZZZ!!!...7. GüNde --->700BiN<--- OLUYORUZ..)NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE..
EFENDiMiZiN KUTLU DOĞUM HAFTASINA KADAR KAÇKiŞi OLACAĞIZ?ALLAH AŞKINA KATIL...(ÇOŞUYORUZZZ!! 7. GüNde--->200BiN<--- OLUYORUZZZ...)ALLAH'ını SEVEN LiSTESiNi DAVET Etsinn...
O.... ÇOCUĞU, TERÖRiST, APONUN BiLE 10 BiN HAYRANI VAR! TÜRKiYE'M YA ATA'MIZA KAÇ HAYRAN BULUCAZ! ATAMIZ iÇiN KATIL VE LiSTENi DAVET ET! ATAMM...AŞKINAA.( COŞUYURUZZZ!!!...7. GüNde --->700BiN<--- OLUYORUZ..)NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE..
2004 yerel seçimlerinde ödp'nin kazandığı tek belediyenin artvin hopa olması bile bu önermeyi çürütmeye yeter.
http://www.yerelnet.org.t...=2004&bbb=3783#baskan
http://www.yerelnet.org.t...=2004&bbb=3783#baskan