bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadınlar2
- genç görünmeye çalışmak7
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç olmanın en güzel yanı5
- kadir inanır22
- gitme diye yalvarmak6
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- içtim şarabı13
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- anın görüntüsü22
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kemalist dünya24
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- kolombiya4
- dünya12
- x in memeleri3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- opel frontera2
- kuran-ı kerim3
- her insanın bir cini olması8
- insan5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- true'nun çaylak olması16
- almanya5
- velvet28
- 33 yaşında olmak3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- arşivlenmesi gereken resimler3
- rakı sevmemek7
- üniversitelerin gereksiz olması16
entry'ler (22)
kolay kolay görülmeyen öğretmendir.
düştüğü zaman çok üzülmüştüm.son maça gitmiştim maç kiminleydi bilmiyorum ama gerçekten emrespor savaşıyordu.düşmemek için bu maçı yenmesi gerkliydi herhalde.diğer taraftanda düşmemek için uğraşan takımın sonucunu takip ediyorlardı.
emrespor sadırıp öne geçmişti ardından maç beraberlikle sonuçlanmıştı yanlış hatırlamıyorsam.maç bitiş düdüğü ile birlikte futbolcular sahanın içine oturdu üzgündüler.tribünler üzgündü.ıspartanın profesyonel takımı kalmamıştı artık.beğenerek izlediğim 3-5 futbolcusu vardı.onları hala takip etmeye çalışıyorum.takım kalite olarakta kötü değildi.ligi bana sorarsak 9. bitirebilirdi orta halliydi.sonraki sene bal ligine katılmadı nedenini çok merak etmişimdir bu kararın.
ıspartaspor katıldı diğer sezon bal ligine oda sonuncu olarak bitirdi ligi 7 puanla.bu senede ısparta idmanyurdu var bakalım oda düşmemeye oynuyor.eğirdirsporda var onlar orta sıralarda.neyse ıspartanın hala profesyonel bir takımı yok.adam akıllı bir takım kurulsa ıspartada bir takım olsa adam akıllı olsa.o güzelim atatürk stadyumu 10.000 kişilik stad çok güzel zemini var.tadilat yapıldı yenilendi.ama o stada göre adam akıllı bir takım olması temennilerimle.
emrespor sadırıp öne geçmişti ardından maç beraberlikle sonuçlanmıştı yanlış hatırlamıyorsam.maç bitiş düdüğü ile birlikte futbolcular sahanın içine oturdu üzgündüler.tribünler üzgündü.ıspartanın profesyonel takımı kalmamıştı artık.beğenerek izlediğim 3-5 futbolcusu vardı.onları hala takip etmeye çalışıyorum.takım kalite olarakta kötü değildi.ligi bana sorarsak 9. bitirebilirdi orta halliydi.sonraki sene bal ligine katılmadı nedenini çok merak etmişimdir bu kararın.
ıspartaspor katıldı diğer sezon bal ligine oda sonuncu olarak bitirdi ligi 7 puanla.bu senede ısparta idmanyurdu var bakalım oda düşmemeye oynuyor.eğirdirsporda var onlar orta sıralarda.neyse ıspartanın hala profesyonel bir takımı yok.adam akıllı bir takım kurulsa ıspartada bir takım olsa adam akıllı olsa.o güzelim atatürk stadyumu 10.000 kişilik stad çok güzel zemini var.tadilat yapıldı yenilendi.ama o stada göre adam akıllı bir takım olması temennilerimle.
Yapmak istediğim eylem.büyükşehirlerde okursam amatör takımlarda oynayıp harçlık çıkartıp aynı zamanda okumayı düşünüyorum.bakalım hayırlısı. bu senede amatör takımda bulundugum ilde oynayabilirim.yalnız kulüpten çok para beklemeyin.amatör takım eti ne butu ne?
yapmayın arkadaş.
Beşiktaş avrupa'dan geldiği için zorlanır büyük ihtimalle.Rotasyon olması lazım ve özellikle yıldız oyuncuların dinlendirilip oynamayn oyuncuların oynaması lazım.Ama Biliç böyle bir risk alır mı bilmem çünkü şampiyonluk yarışında geriye düşebilir.
kendisi iyi frikikçidir.
mola ve bayülgen iyidir.
ihtimaldir.Bu sene iyi gidişatları var avrupa dönüşü ligde tökezlemezlerse şampiyon olabilirler.
şuan için zor gözüken olay.Beşiktaşa yakışan ve beşiktaş için uğraşan adam.
öyle bir sözlük yok.
Teknik direktör olarak beşiktaşa iyi şeyler getirmiş olan karizmatik teknik adam.
insanın kendi istediği bölümdür genelde.
adam bi defa kaliteli beyler.Boyu uzun bitirici vuruşları iyi.9 numara santrafor (defansı zorlayan , içeri iyi koşular yapan , delici golcü.)Yalnız bu adamın yanına bir forvet daha koysan oynamaz.Tek forvette oynar bu adam.
bu entriyi yazarken club brugge penaltıdan golü atıp 2-1 öne geçti.
bu entriyi yazarken club brugge penaltıdan golü atıp 2-1 öne geçti.
Ön tarafı bir hayli uzun.
Hiç böyle bir araba sürmedim.
Hiç böyle bir araba sürmedim.
zevkli meslektir. yorucu meslektir. parasıda iyidir. bence devamlı yapılması iyi olmaz . uykusuzluk bir dert bi bilet alıp otobüsü satın aldıgını sanan insanlar bi dert. aralarında iyi insanlarda vardır o ayrı mesele. şöförlerle bi dolu hatıran olur. öğrenci işidir bence yazları harçlık çıkartmak için yapıcaksın bu işi.
olmak istediğim meslektir. hazırlanıyoruz bakalım. hayırlısı olsun.
o bir mercedestir. mercedese binmenin ayrıcalığını yaşıyan nesildir.
3. lige çıkan ilk mahalle takımıdır. çıktığı sezon geri düşmüştür. çok kaliteli oyuncuları vardır. 28 numara şükrü can sen nasıl topçusun be abi o kanattan rakibin defansının üstüne kıvrak hareketlerle gitmen. 32 numara emrah abi sende takımın içinde ıspartalıyım diyordun resmen gol kaçtımı delirir attın mı coşardın 32 gençliğe doğru abi. birde 61 numara trabzonlu bir abi vardı adı herhalde utku idi. çok kaliteli orta saha idin abi hemde hatırlarım frikikten bi çakmıştın tribünler frikiikten gol görmüştü be abi. o tribünler frikikten gol görmeye pek alışkın değil. 28,32,61 çok iyiydiniz abiler buradan sevgiler saygılar siizi takip etmeye çalışıyorum.
siyah pantolon beyaz gömlek. cefakar insan olmak.
muavinler hayvan değildir. sen ben gibi onlarda insandır.
hemde cefakar insan.
hemde cefakar insan.