bugün

entry'ler (664)

mystery

4 ayda bir cevaplaşma hızıma bakarsam kendisiyle naber nasılsın evresini geçmemiz 1 yıl sürcek en az.

platonik olunan kişiyle msn de yazışmak

çok kötü birşey sakın yapmayın bunu. yapıyorsanız da gülücüğe odaklanın *

mystery

nerelerdesin diye kendisine nikaltı yaptığım.

inci sözlük ün en büyük ayıbı

ayıp falan yoktur ortada. zaten bilinen birşey bir araya getirilmiş.aman allahım x kızmış dur halleneyim diye matrixten bağlanıp monitörün içinden çıkıp sizi bulacak halleri yok ya. o kadar da korkmaya gerek yok. sakin biraz.

ben yeni birşey öğrenmedim şahsen. ki öğrensem de napcaktım ki? bebeğim yanına geliyorum bekle diye mesaj falan mı atmam gerekiyor birinin kız olduğunu öğrendiğimde, ilginçsiniz vallahi.

bilkent üniversitesi makina mühendisliği

http://tdkterim.gov.tr/bt...kelime=makina&ayn=tam

yok makine diil makina. rahat olmak lazım.

cevriye

sözlüğün en gereksiz saçma yazarlarından biriydi. bugun tekrardan farkettim.

hakem kalk dedi

eheh hala mini zirve yapacağımız yazar, nerden aklıma düştüyse birden.

(#3970314)

(#4092243)

samuel etooooo

veletliğini sadece burada diil başka platformlarda da yapmaktadır. o yaşta o kafa helal sana çocuk ne diyelim sana. ilk entrymi de yemiş oldum böylece afiyet olsun bana.

ayrıyetten altta kaldı mı ölecek hastalığı vardır bu tırtonun. ezildi mi daha da gelmem buralara :'( diyip kaçar çok feci eğleniyoruz efenim.

football manager 2017

torrente şimdiden düşmüş oyun.

türk ve rus kızlarını değiştirelim diyen erkek

önce kendine bir sevgili bulsun sonra değiş tokuşa kalksın diye ayarı yemesi gereken erkektir.

uludağ sözlük i can football takımı

yalan olmuş takım. neredesiniz canlar ?

bursluların ve köpeklerin girmesi yasaktır

burslu bir erkeğin burssuz bir kızla çıkmış olmasından kaynaklanan * bir hadisenin çarpıtılmış hali. kızın gittiği * yere tartışmış olduğu sevgilisini aldırmamak için girişe yazdırdığı saçma sapan bir nottan ibarettir bu olay.

bu tarz şeylere inanıp, ortamdan korkan bilkenti tercih etmeyen arkadaşlarımız zaten doğru şeyi yapmaktadır aslında. biz burda tofaş görünce ters çeviriyoruz, yakıyoruz. bursluların hepsine oz a yeni düşmüş freshman gibi davranıyoruz. cidden gelmeyin.

bkz yazarlığı

bkz larla ayar verme, bazı klişe lafları her yere bkz olarak yazmak, esprisini bile ordan yapmaya kalkmak. bu kadar abuse edilen başka bir facility yok.* * yerinde kullanılırsa diyoruz kullananı var mı ki gerçekten? kendimden örnek vereyim konuyla alakasız birşey yazmak istesem aklıma gelen ilk yol bu oluyor. uzun, hararetli bir şekilde yazıldığı belli olan bir entry nin altında salak saçma 10 15 tane bkz görmek sıkıcı. biraz da bakmayıp yazsak keşke.

(yaz: entry)

football manager 2015

belki de serinin en efsane oyunu. 4d nin oyuna getirilmesi büyük bir devrim olmuş. sadece manager değil scout, physio ya da benim favorim olan asistant manager olarak da oyuna başlayabiliyorsunuz. işinizde tutanabilmeniz çok önemli eğer kendinize futbol dünyasında bir yer edinemezseniz spor malzemeleri satan bir dükkanda hayatınıza devam etmek zorunda kalabilirsiniz.

ayrıca teknik direktörlüğünü başarılı bir şekilde klübe yıllar sonra başkan olarak dönebiliyorsunuz. başkanken elinizde soyunma odasına inmek, teknik direktörle takımın taktiği ve ilk 11 hakkında toplantı yapmak da mümkün. klubünüze yepyeni antreman sahaları, youth academy ler açabiliyorsunuz.

her yönüyle güzel bir oyun olmuş denemekte fayda var. yok ben cm 03 04 ten devam edicem diyorsanız zevk sizindir, siz bilirsiniz.

omegle

sözlüklerin random chatbox u gibi bir site olmuş vaziyette. farklı sözlüklerden tanımadığınız kişilerle mi konuşmak istiyorsunuz ? durmayın deneyin.

(bkz: türk)
(bkz: türk)
(bkz: türk)

donanımhaber saldırısı

saldırırsak çocuklara çocuk gibi karşılık vermiş olacağımızdan destek vermediğim saldırıdır.

bayan mı kadın mı sorunsalı

dişi cevabıyla çözebileceğimiz sorunsal(!). niye mi efenim ? daha seksi oluyor kullanın, sonuçlarını göreceksiniz.

(bkz: yazar burda bol keseden atmış)

asansörde mahsur kalan gay ve lezbiyen hikayeleri

gayimizin pasif , lezbiyenimizin aktif olmasıyla daha da ilginçleşebilecek hikayelerdir. hayal dünyanız sınırınız olsun.

29 nisan 2009 bilkent teki canlı bomba saldırısı

bilkent'i hedef almayan hikmet sami türk'ün burda bulunmasından mütevellit bilkentte gerçekleşen suikast girişimidir.

sgun

noob kelimesinin tanımı bu yazara bakılarak yapılmış sanki. çok sevdiğim bir kardeshianımdır kendisi.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.