bugün
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- köyde gece tuvalete gitmek7
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- balkonu camla kaplatmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- istanbul6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 22 haziran 20262
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- 2026 dünya kupası14
- bir gün ölecek olmak7
- pornoyu bırakmak5
- paris te son tango2
- futbol12
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- opel omega b2
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- asosyal olmanın sebepleri7
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- red bull2
entry'ler (82)
en son çarpmadan sonra tırnağım mormor. ne zaman tamamen yerinden düşecek diye bekliyorum.
sigaraya başladığımdır. başlamadım diye inkar etmekle beraber, başladım galiba
kadını metalaştıran biraz siyasi biraz ekonomik olacak ama sanayi devrimiyle birlikte kapitalizm ve kadınların iş hayatına katılmaları oldu. kadın çalıştıkça, üretime katıldıkça evin dışındaki sınırlarını aştı. kadının kadınlığıyla anılması ve kademe katetmesi ilk çağlardan beri süregelen bir şey olduğundan, sanayi devrimi ve kapitalizm bunu daha da katladı ve günümüzdeki seks objesi, kullanıma müsait kadın konumuna geldi.
lezzet bakımından ikisine de aşığım. yemeklerimde az tereyağı, bol zeytinyağı kullanıyorum ( yemek programı gibi oldu sanki). Ama öyle, gerçekten ikisinin de yeri ayrı. bilinçli tüketildikten sonra çok büyük problem teşkil etmez. ancak tereyağı kandaki kolesterolü yükselttiği için ileriye yönelik tehlike teşkil ediyor...
yobaz? yobazlık demeyelim, filistin için ağlayan tüm dünya barış ve kardeşliği için ağlar, ağlamıyorsa da üzülür. ancak diğer bağlantılardır, farklı olaylardır bilemiyoruz. şahsen ilgilendiğim masum insanların ölüp gittiği.
illa onu bulana kadar manyakça, hatta o anda birisiyle sohbet ediyor olsam bile düşünmeye devam ederim deliler gibi.
hayata yeniden başlamış olma, yenilenmişlik, güçlenmişlik hissi yaratıyor. kendimi dünyanın merkezinde hissediyorum ve başarabilirim diyorum. neyin gazı bilmem havasından mıdır suyundan mıdır.
mimar erkek ince düşünebilir bi nebze. mühendis kadar kalas değildir, daha entellektüelite,sanatla alakalı adamdır.
kişiye göre değişiyor. kimisi aşırı duyarlı bi hal alıyor, kimisi hiç umursamıyım da anlamasın çok sevdiğimi moduna giriyor. ortası yok bu seven erkeklerin. sanırım gerçekten sevince beyinlerini kullanmaları zor hale geliyor. ama neden hem beynini kullanıp hem çok seven de olabilir, olamaz mı.inancımı yitirmedim.
evde yanlızken yemek yaparken ve yerken açarım soft bişeyler.klasik olur,latin olur hoş oluyor. çok yorgunsam klasik müziğe sarıyorum zaten. klasik müzik deyince akla cenaze marşı, düğün marşı gelmemeli bu ayrım çok önemli aslında. o yüzden sevmiyoruz toplum olarak bu tarzı. ben seviyorum o ayrı.
aşk yeniden dırırırım eğlenirim biraz diye açtım,şu an dinliyorum mesela
170 boy 80 kilo hiç endamlı falan bi kız değildir. kız gözüyle söylüyorum. acilen zayıflaması gerekir, sağlığı için en azından evlenene kadar bi 60 a düşmesi şarttır. bir eleştiri değil, yapıcı yorum.
bugün dünya yürüyüş günüymüş. haydin sokaklara. tabana kuvvet genç, yaşlı herkes sağlık için yürümeliymiş.peh peh peh
çok güzel ama oltaya gelmeyiz hahayt. şişman da değilim çirkin de değilim o kadar.
ütüyü fişte unuttum dün. tam da elektriğe zam gelmişti. yıkıldım o an. yaklaşık bi 3- 4 saat açık kalmış. faturayı merakla bekliyorum...
ezanı seviyorum ama sabah ezanı bazen ürpertici olabiliyor.
sanki sütyen takmadan çıkılsa herkes aç kurtlar gibi kadın süzüp bakmıycak! yahu bi tane kadın görseniz sütyeni gözüken ona bile bakıyosunuz; yok bi de takmıycakmışız gülüyorum sadece. varoşum evet kısa kollu giyene bile bakılan bi ülkede iç çamaşırı giydiğim için medeni bir varoşum.
hepsi mala bağlamış bi şekilde tek bir şey düşünür. farklı olan farklı düşünebilen, hem kalbe hem göze hem entellektüelieteye hitap eden yoktur. hepiniz aynısınız !
Surekli erkeklerin bu eylemi gerceklestirmesinden isyan edip 'hep erkekler mi laf aticak bi kere de biz atalim' demistim cok yakisikli bi delikanlinin yanindan gecerken.Rahatsiz olmadim cunku zaten karsidan gelirken bana baka baka geliyodu.Araniyodu;piyango ona cikti.Kismet
Amerikadayken gormustum,daha buyuk bir selesi vardi.Cok rahatti ve saatlerce bisiklet kullanabiliyorsunuz.Kucuk sele zaten cocuk anatomisine uygun bence.Ilk firsatta alicam bu tarz ozel selelerden onumuzdeki yaz.