bugün
- velvet27
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aile evinde yaşamak11
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- sedat pekmez16
- kemalist dünya19
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- fight club4
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- çomar putu3
- merhabalar biraderler4
- tavuk iskender2
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- yazarların iyi olduğu konular2
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- bir gecede cahil kaldık5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar4
- beynin güzelce yıkanması2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- galatasaray lobisi10
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- yazarların ilk kedileri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- birader yazar olmak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- sözlüğün en şey yazarı2
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- midas2
- işe uykusuz gitmek2
- kahve içmek2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- sıcaktan ağlamak2
- cemevinde hain kemal sloganları8
entry'ler (24)
Sıkıldığı için uzaklaştığı yeri, sevdiklerini fazlasıyla özlemek...
Düşüncesi uğruna, haketmediği halde ölüme zorlanan ünlü felsefe bilginidir.
28.01.1996.
Nejat işler- Ah.
Bunu silmeye kimsenin gücü yetemez tarihte de bunu yapmaya çalışmışlardır. Devlet dairelerinden resmini kaldırırlar, milli bayramları kaldırırlar, paranın üzerinden resmini kaldırırlar... Peki ya onca yürekten sevgisini kaldırabilirler mi?
Bir zamanlar biz de o ırkçılığı gereğince yapsaydık eğer şu anda beslediğimiz kimseler bize hainlik edemeyeceklerdi.
Vatan hainlerinin hiçbir şekilde güzel görülecek bir yerleri yoktur.
Durum çok saçma ki güzelliğin boy ile alakası nedir? Ülkemiz bayanlarının genellikle boyu o orandadır zaten. Yüzü güzel olan da güzel sayılmıyor mu? Kalp güzelliğinin de aynı zaman da önemi yok mu..
Türk milletinin bu güne kadar gelmiş geçmiş en büyük lideridir. Bu ülkenin en büyük şansıdır. Kendisinden sonra gelenler sağolsunlar Atamı her an aratır oldular...
Amin inşallah cennetin en güzel yerlerinde bulunmayı haketmektedir..
Daha büyük acı yaşamamıştır henüz. Tabi ki birisini sevmek, ondan karşılık görememekte kötüdür fakat insanlar ne sorumlulukları omuzlarına almak durumunda kalıyor. Aşk acısı da ne ki diyesim geliyor açıkcası...
Limon suyu...
Hayaller Paris, hayatlar Muş.
Saatlerdir resme bakmaktan kafayı yemek üzereyim mavi-siyah bu elbise başka bi renk göremiyorum ben.
Sonu olduğunu bildiğimiz hangi güzel şeyden yeterince keyif alabiliyoruz ki zaten... Sevdiğimiz şeyler bile bize acı veriyor.
Yakınında yapılan hiçbir türlü espriden zevk alınmayan. Çevresindekileri de hayattan soğutan, anlamsız insan..
Sen ne yaparsan yap gitmek isteyeni hiçbir zaman kalmaya ikna edemezsin, ayağının önüne çıkan her taş seni düşürmek durumundadır...
Kızların minibüse binmelerinin suç olduğu, bir üniversite öğrencisinin yalnızca düşüncesini savunduğu için hayatına son verildiği, masum çocukların ise özgürce oynayamadıkları sokaklarda yaşamaktan kaç kişi huzur bulabilir ki? Artık kaç kişi o minibüse binmekten, o eğitim merkezine gitmekten, o sokakta yüremekten zevk alabilir ki?
Genel olarak ancak kaybettiğimiz şeylerin değeri anlamak huy olmuş. Zaten önemli olan da o şeyi kaybetmeden değerini bilmek . Hele ki bu dünyanın en değerli varlığı olan annelerin.
Bunun bir amaç olduğunu düşünmenin verdiği saçmalık. Sadece rahat olmak. Kendine güvenen istediği yerini gösterir bunun gayet normal olduğunu anlamanız gerekmektedir aslında. Kapalı giyen kızlara kezban demenizin amacı nedir peki? Görmekten hoşnut olacağınız tablo ne?