bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet6
- israil5
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- kadınlara küsmek2
- kadir inanır14
- arapça okuyabilen yazarlar3
- birsin allahım2
- velvet28
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- futbol21
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- kendi kendine gülmek3
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- kemalist dünya19
- yazarların iyi olduğu konular9
- anın görüntüsü17
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- 20102
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- özlü sözler5
- seri gizli artı oy veren melek7
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 27 haziran 20262
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- galatasaray lobisi11
- yürüyüş flörtü3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
entry'ler (116)
rte'nin başbakan olduğu bir ülkede şaşırtıcı olmayacaktır.
önce tanım: istanbullular için yeni sosyalleşme şeysi.
konser, tiyatro, gösteri programlarını veren, bunu da sosyal ajanda diye kişisel takvimine eklemeni, takip etmeni sağlayan bir site.
üyelere özel indirim ve fırsatlar da sunuluyor.
konser, tiyatro, gösteri programlarını veren, bunu da sosyal ajanda diye kişisel takvimine eklemeni, takip etmeni sağlayan bir site.
üyelere özel indirim ve fırsatlar da sunuluyor.
karşı apartmandan polise hortumla su sıkan teyze. yakaladıkları çocukları bıraksın diye...
gözümle gördüm, kalbimde sakladım...
gözümle gördüm, kalbimde sakladım...
ülke açısından umut verici gelişmedir. gece gece ağlatandır. vicdanları okşayandır.
çocuklarının boklarında boncuk var sanmalarıdır.
köle edebilecek aksiyon.
(bkz: boyun ağrısını yok edenin 40 yıl kölesi olmak)
(bkz: boyun ağrısını yok edenin 40 yıl kölesi olmak)
tanım: külliyen terbiyesizliktir.
yorum: oha ramadan geldi diye sevişmeyecek miyiz?
yorum: oha ramadan geldi diye sevişmeyecek miyiz?
eksik önermedir. eksi sozluk orgün öğretim, uludag da açık öğretimdir.
ekşi'ye giremeyenler ve/veya ekşi'den atılanlar gelir buraya.
üniversiteye giremeyenlerin açık öğretimi övemsi gibi bir kahramanlık yapmayalım olma mı?
ekşi'ye giremeyenler ve/veya ekşi'den atılanlar gelir buraya.
üniversiteye giremeyenlerin açık öğretimi övemsi gibi bir kahramanlık yapmayalım olma mı?
Tanım: 100 değil binlerce yıldır bir adamın dediklerinin ardından hayatını karartan bademciklerin önermesi.
Yorum: 3 gr. beyni olan biri açsaydı başlığı uzun uzun yazardım da vaktime günah sözlük.
Yorum: 3 gr. beyni olan biri açsaydı başlığı uzun uzun yazardım da vaktime günah sözlük.
happy ramadan diyerek katılacağım eylemdir.
ekşi'den 4 defa atılmama ve burada aynı dozda yazmama rağmen beni hiç atmamış mod grubudur.
ailecek beğeniyoruz.
ailecek beğeniyoruz.
istanbul'a katılıyorum, hatta daraltıp istanbul üniversitesi beyazıt kampüsü diyorum.
ben riskleri severim arkadaş; canlı bahis olsa paramı Adana'ya yatırırım.
ben riskleri severim arkadaş; canlı bahis olsa paramı Adana'ya yatırırım.
yarı doğru önermedir.
yeni ekşi artık lisedir. uludağ ise ilköğretim okulu.
4+4+4'de yeri ne olur bilemedim...
yeni ekşi artık lisedir. uludağ ise ilköğretim okulu.
4+4+4'de yeri ne olur bilemedim...
artık zurnanın zırt dediği yere gelinmesidir.
memleketteki herkese kendi oy verenlerin muamelesi yaparsan patlar böyle dostum.
biat kültürü ile yetişmemişler hala çoğunluk.
sorgulamadan "evet"i yapıştıranlar hala azınlık.
hala beyin var şükür.
hala namuslu insanlar var.
hırsıza, akılsıza dur diyenler.
sen daha dur güzel kardeşim, neler göreceksin.
memleketteki herkese kendi oy verenlerin muamelesi yaparsan patlar böyle dostum.
biat kültürü ile yetişmemişler hala çoğunluk.
sorgulamadan "evet"i yapıştıranlar hala azınlık.
hala beyin var şükür.
hala namuslu insanlar var.
hırsıza, akılsıza dur diyenler.
sen daha dur güzel kardeşim, neler göreceksin.
Sasirtmamistir.
uğur olsun diye çay içerek seyredeceğim maçtır. belki sorun alkolde...
dindar neslin iştahlı babasıdır.
canlar gidiyor, canımız gidiyor kimileri hala "siyasi rant" bık bık diye masal anlatıyor. başka ülkede olsa, biraz şerefli insanlar olsa "evine gir" dedikleri adamlar ölürse istifa değil intihar eder.
tanım: yüzüne tükürülse yarabbi şükür diyen iktidar yalakalarını ayırt etmemizi sağlayan depremdir.
tanım: yüzüne tükürülse yarabbi şükür diyen iktidar yalakalarını ayırt etmemizi sağlayan depremdir.
dikkat nefret söylemi içerir:
önce tanım: başka ülkede yaşansa çok kelle alacak depremdir.
sonra giydirme: deprem olmuş, sen bakanınla, valinle, milletvekilinle, belediye başkanınla bölgedesin güya. kızılay orada, sivil savunma ve basın orada. alelacele oturulabilir raporları yağdırıyorsun binalara. sonra küt diye şiddetli bir deprem daha oluyor ki şaşırtıcı değil, uzmanlar kıçını yırtmış günlerce; artçılar gelecek diye. şehrin merkezinde basın mensupları ve yardım ekiplerinin kaldığı otel, doğumhane ve dershane yıkılıyor. enkaz altında yine insanlar var.
bu durumda isteyen üstüne alınır, isteyen sözlükten atar... çok da umrumda değil.
arkadaş, sen o bölgede o binalarda birilerinin yaşamasına izin veriyorsan en iyi ihtimalle o. çocuğusun.
biraz şerefi olan istifa bile değil intihar eder. işte o kadar!
önce tanım: başka ülkede yaşansa çok kelle alacak depremdir.
sonra giydirme: deprem olmuş, sen bakanınla, valinle, milletvekilinle, belediye başkanınla bölgedesin güya. kızılay orada, sivil savunma ve basın orada. alelacele oturulabilir raporları yağdırıyorsun binalara. sonra küt diye şiddetli bir deprem daha oluyor ki şaşırtıcı değil, uzmanlar kıçını yırtmış günlerce; artçılar gelecek diye. şehrin merkezinde basın mensupları ve yardım ekiplerinin kaldığı otel, doğumhane ve dershane yıkılıyor. enkaz altında yine insanlar var.
bu durumda isteyen üstüne alınır, isteyen sözlükten atar... çok da umrumda değil.
arkadaş, sen o bölgede o binalarda birilerinin yaşamasına izin veriyorsan en iyi ihtimalle o. çocuğusun.
biraz şerefi olan istifa bile değil intihar eder. işte o kadar!