bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek9
- 19 yaşında kızla yatmak12
- herkesle iyi anlaşan insan3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız11
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ankara nın en güzel yanı5
- elon musk2
- kemalist dünya25
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- kucaklaşma günü2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- ankara3
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- bir şeyler söyle4
- velvet28
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- true'nun çaylak olması16
- gitme diye yalvarmak6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- her insanın bir cini olması8
- versuch2
entry'ler (116)
rte'nin başbakan olduğu bir ülkede şaşırtıcı olmayacaktır.
önce tanım: istanbullular için yeni sosyalleşme şeysi.
konser, tiyatro, gösteri programlarını veren, bunu da sosyal ajanda diye kişisel takvimine eklemeni, takip etmeni sağlayan bir site.
üyelere özel indirim ve fırsatlar da sunuluyor.
konser, tiyatro, gösteri programlarını veren, bunu da sosyal ajanda diye kişisel takvimine eklemeni, takip etmeni sağlayan bir site.
üyelere özel indirim ve fırsatlar da sunuluyor.
karşı apartmandan polise hortumla su sıkan teyze. yakaladıkları çocukları bıraksın diye...
gözümle gördüm, kalbimde sakladım...
gözümle gördüm, kalbimde sakladım...
ülke açısından umut verici gelişmedir. gece gece ağlatandır. vicdanları okşayandır.
çocuklarının boklarında boncuk var sanmalarıdır.
köle edebilecek aksiyon.
(bkz: boyun ağrısını yok edenin 40 yıl kölesi olmak)
(bkz: boyun ağrısını yok edenin 40 yıl kölesi olmak)
tanım: külliyen terbiyesizliktir.
yorum: oha ramadan geldi diye sevişmeyecek miyiz?
yorum: oha ramadan geldi diye sevişmeyecek miyiz?
eksik önermedir. eksi sozluk orgün öğretim, uludag da açık öğretimdir.
ekşi'ye giremeyenler ve/veya ekşi'den atılanlar gelir buraya.
üniversiteye giremeyenlerin açık öğretimi övemsi gibi bir kahramanlık yapmayalım olma mı?
ekşi'ye giremeyenler ve/veya ekşi'den atılanlar gelir buraya.
üniversiteye giremeyenlerin açık öğretimi övemsi gibi bir kahramanlık yapmayalım olma mı?
Tanım: 100 değil binlerce yıldır bir adamın dediklerinin ardından hayatını karartan bademciklerin önermesi.
Yorum: 3 gr. beyni olan biri açsaydı başlığı uzun uzun yazardım da vaktime günah sözlük.
Yorum: 3 gr. beyni olan biri açsaydı başlığı uzun uzun yazardım da vaktime günah sözlük.
happy ramadan diyerek katılacağım eylemdir.
ekşi'den 4 defa atılmama ve burada aynı dozda yazmama rağmen beni hiç atmamış mod grubudur.
ailecek beğeniyoruz.
ailecek beğeniyoruz.
istanbul'a katılıyorum, hatta daraltıp istanbul üniversitesi beyazıt kampüsü diyorum.
ben riskleri severim arkadaş; canlı bahis olsa paramı Adana'ya yatırırım.
ben riskleri severim arkadaş; canlı bahis olsa paramı Adana'ya yatırırım.
yarı doğru önermedir.
yeni ekşi artık lisedir. uludağ ise ilköğretim okulu.
4+4+4'de yeri ne olur bilemedim...
yeni ekşi artık lisedir. uludağ ise ilköğretim okulu.
4+4+4'de yeri ne olur bilemedim...
artık zurnanın zırt dediği yere gelinmesidir.
memleketteki herkese kendi oy verenlerin muamelesi yaparsan patlar böyle dostum.
biat kültürü ile yetişmemişler hala çoğunluk.
sorgulamadan "evet"i yapıştıranlar hala azınlık.
hala beyin var şükür.
hala namuslu insanlar var.
hırsıza, akılsıza dur diyenler.
sen daha dur güzel kardeşim, neler göreceksin.
memleketteki herkese kendi oy verenlerin muamelesi yaparsan patlar böyle dostum.
biat kültürü ile yetişmemişler hala çoğunluk.
sorgulamadan "evet"i yapıştıranlar hala azınlık.
hala beyin var şükür.
hala namuslu insanlar var.
hırsıza, akılsıza dur diyenler.
sen daha dur güzel kardeşim, neler göreceksin.
Sasirtmamistir.
uğur olsun diye çay içerek seyredeceğim maçtır. belki sorun alkolde...
dindar neslin iştahlı babasıdır.
canlar gidiyor, canımız gidiyor kimileri hala "siyasi rant" bık bık diye masal anlatıyor. başka ülkede olsa, biraz şerefli insanlar olsa "evine gir" dedikleri adamlar ölürse istifa değil intihar eder.
tanım: yüzüne tükürülse yarabbi şükür diyen iktidar yalakalarını ayırt etmemizi sağlayan depremdir.
tanım: yüzüne tükürülse yarabbi şükür diyen iktidar yalakalarını ayırt etmemizi sağlayan depremdir.
dikkat nefret söylemi içerir:
önce tanım: başka ülkede yaşansa çok kelle alacak depremdir.
sonra giydirme: deprem olmuş, sen bakanınla, valinle, milletvekilinle, belediye başkanınla bölgedesin güya. kızılay orada, sivil savunma ve basın orada. alelacele oturulabilir raporları yağdırıyorsun binalara. sonra küt diye şiddetli bir deprem daha oluyor ki şaşırtıcı değil, uzmanlar kıçını yırtmış günlerce; artçılar gelecek diye. şehrin merkezinde basın mensupları ve yardım ekiplerinin kaldığı otel, doğumhane ve dershane yıkılıyor. enkaz altında yine insanlar var.
bu durumda isteyen üstüne alınır, isteyen sözlükten atar... çok da umrumda değil.
arkadaş, sen o bölgede o binalarda birilerinin yaşamasına izin veriyorsan en iyi ihtimalle o. çocuğusun.
biraz şerefi olan istifa bile değil intihar eder. işte o kadar!
önce tanım: başka ülkede yaşansa çok kelle alacak depremdir.
sonra giydirme: deprem olmuş, sen bakanınla, valinle, milletvekilinle, belediye başkanınla bölgedesin güya. kızılay orada, sivil savunma ve basın orada. alelacele oturulabilir raporları yağdırıyorsun binalara. sonra küt diye şiddetli bir deprem daha oluyor ki şaşırtıcı değil, uzmanlar kıçını yırtmış günlerce; artçılar gelecek diye. şehrin merkezinde basın mensupları ve yardım ekiplerinin kaldığı otel, doğumhane ve dershane yıkılıyor. enkaz altında yine insanlar var.
bu durumda isteyen üstüne alınır, isteyen sözlükten atar... çok da umrumda değil.
arkadaş, sen o bölgede o binalarda birilerinin yaşamasına izin veriyorsan en iyi ihtimalle o. çocuğusun.
biraz şerefi olan istifa bile değil intihar eder. işte o kadar!