bugün
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- yazarların imza parfümleri14
- türk kızı egosu3
- erkekler neden az yaşar10
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- pkk nasıl biter5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dünya11
- 2026 dünya kupası24
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- bir insanı sevmek12
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- futbol17
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- saygıdeğer birader yazarlar3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- tramer kaydı olan kız2
- lise5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- akp aslında yok her şey dekor5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- niğdeliler2
- raskolnikov2
- amerikan yahudileri3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- yargıcı2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- devlet gücü6
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- güney kore2
- güney afrika2
entry'ler (6)
Hayat kalitesi sıfırın altında olan bir yazarın, günde ortalama 600 milyon insanın tekrar tekrar yaptığı çok basit bir eylemi yapması sonucunda kendisini ilah gibi hissetiğini söylemesi beyanıdır.
Bleda Yaman'ın Dolunayın türküsü şiiriyle tanışana kadar, Arthur Rimbaud'nun Kötülük çiçekleri kitabında geçen Okur'a şiirine ait muhtemel dörtlüktür.
Vakti zamanında 2006 model 2.4 motorunu kullanmış olduğum o kasa için Mercedes-Benz ile ortak yapım araçtır. Kendisi sanılanın aksine uzun yolda şaşırtacak düzeyde az yakmaktaydı ve 1750 devirde 110 120 arası bir hız ile ilerlemekteydi.
PS. 4 sene kullanıp bandrol vermediğimden mütevelli epeyce bir miktar bandrol ödediğim beraberinde istediğim aracı alamadığım jiptir kendileri. Bu aralar subaru forester, outback ve volvo v70 bandında bir araç arayışındayım hali hazarımdaki aracım ise 2002 model corsa 1.2
PS. 4 sene kullanıp bandrol vermediğimden mütevelli epeyce bir miktar bandrol ödediğim beraberinde istediğim aracı alamadığım jiptir kendileri. Bu aralar subaru forester, outback ve volvo v70 bandında bir araç arayışındayım hali hazarımdaki aracım ise 2002 model corsa 1.2
Herşeye rağmen güzel kadınlar sevdik, güzel şarkılar söylediktir. Minnettarımdır.
bdsm içeriğini kaldırdığından beri takip etmediğim video kanalı. bu aralar blu tv ile çalışıyorlar sanırım youtube da aboneliğim var fakat hiç yeni video düşmüyor epeydir.
Sırf yorum yazayım diye gittim hesap açtım geldim. Arkadaşım, her şeyden önce asla bu kurumda çalışmıyor yada viral kasmıyorum ancak, gelin şu konuyu etraflıca konuşalım bitsin gitsin artık.
Öncelikle Starbucks'a insanlar sıradan bir kahve dükkanına gitmek istediği gidebildiği gibi bazı diğer tercihler doğrultusunda da gidiyor olabiliyor. Bu noktada bunları sıralayacak olursak,
-Ucuz bir kahve dükkanı. Bence gramaj olarak bakıldığında hali hazırda zincirleşmiş kahve dükkanlarının neredeyse %85-90'ından hele hele 3rd wave coffee shop'ların tamamından ucuz. Yarım litreye yakın americano ve 2 shot kahveyi bugün bu fiyata kim veriyor ? Ayrıca tarçınlı çöreğin'in muadil dükkanlardaki değeri misal ne kadar acaba? Çok basit bir ürün yada kahveli pasta, çayın 3.5 4 liraya satıldığı çoğu zincir kahvecide girin latta pasta ve benzer isimde isteyin bakalım glikoz şuruplu o pastayı size kaç paraya saplayacaklar?
-Giden kesim görece olarak nargile dükkancısından çok daha elit. Kim ne derse desin mekan seçimleri yapılırken mekanın ortalama insan kalitesi benim birinci önceliğimdir. Yat limanı kenarındaki balıkçı kahvehanesinde yediğim tost ve içtiğim 1.5 liralık çay için 30 km yol git gel yapıp 45 dakikamı yola gömebiliyorum neden ? Güzel manzara taze çay ve plastik tabakta turşusuyla çeri domatesiyle karışık susamlı ekmek tost için. Çünkü giden insanlar oraya rahatlamaya gidiyor kimse av peşinde yada başka insanlara sıkıntı çıkarma peşinde değil.
-Müşteri memnuniyeti yüksek bir dükkan. Gidiyorsun bal kabaklı kahve istiyorsun beğenmedim latte verebilir misiniz de bakalım ne yapıyorlar. Yada espresso shaken diye bi ürün çıkardılar sandımki buz ve espresso çalkalıyorlar bi baktım içinde kremamsı bir dalga dümen var, bana uymadı. Sadece götürüp bana bu uymadı demem yeterli. Açıklama yapmanıza dahi gerek yok sadece geri bildirim toplamak ve sizin zevkinize uygun bir kahve tavsiye edebilmek için nasıl bir kahve tercih ediyorsunuz, süt kullanıyor musunuz vs.. sorarlar o da size uygun bir içecek ikram edebilme çabası.
Aynı şekilde masada kahvenin döküldüğünü gören bir barista gelip ne içiyordunuz deyip içeceğimi söylemediğimde yerdeki bardağın üzerine bakıp 5 dakika sonra bana aynı kahveden getirdi. Benim hatamdı gerek yoktu teşekkürler dediğimde burada sizin hatanız yoktur dedi. Eh be kardeşim daha ne yapsın bu marka size?
Kışın cayır cayır yanan ısıtıcılarıyla, sabah 8 de yol şubede yakın çevredeki fabrikalarda çalışan beyaz yakalarla karşılaşıp kısa selamlaşma şansıyla, hızlı interneti, temiz lavabolarıyla, standart düzey ve kalitede sağladıkları yeme içme teklifleriyle, hele hele satış satın alma gibi bir departmanda çalışıyorsanız tanışıklık seviyeniz bir miktar varsa sektördeki insanlarla; 3 arkadaşımı kahve sohbeti sırasında işe aldırdım -ki şuan daha 2. yılındayım çalışma hayatının-
iyidir hoştur vurmayın artık. Beceremiyorsunuz çünkü aynı standart ve kalitede hizmet vermeyi. Ha şunu anlarım kardeşim 11 liraya americano yerine 17 liraya red eye black eye vs.. neden içmiyorsun yada V60 da hiç mi blue mountain, el salvador, vs.. denemedin mi dersen denedim efendim. Günlük sabah rutininde metal mug'ıma %10 indirimle aldığım birde üstüne bilmem kaç liraya yıldız biriktirdiğim uygulamamda starbucks fanıyım.
Pazar kahvemde öğle arası kaçamağımda 3rd gen demlemeciyim. Ha, o kadar filtrecisin madem al kardeşim 150 gram çekirdek taze kavrulmuş, al bi tane de öğütme makinası sabahları 15 dakka erken uyanıp kendine kadar filtreni demle mug'ına koy git derseniz bi derece anlarım onda da sabah tarçınlı çöreği yada mistik sandviçi neyle ikame edeceğiz derim. Kaldı ki benim evimde yaptığım chemex yada v60 'ın amacı sabah uyanmak için zift demlemek değil ergonomiside uygun değil. O kahveleri demleyip 10 dakka hazırlık 7 dakka demleme yaptıktan sonra cam bardak yerine metal mug'da içmek bana ayıp, cam bardakta usulunce demlediğimde arka çenede turunç, üst arka damakta baharat tadı olan bir kahveyi ayılıcam diye saçma sapan ziftleştirmek çekirdek yakmak kahveye ayıp.
Vuracaksan da şuradan vur. bilmem kaç gramını kaç liraya sattıkları falanca kahvenin kaç senesi hasadı olduğunu neden yazamamışlar de mesela ona bişey demem..
Öncelikle Starbucks'a insanlar sıradan bir kahve dükkanına gitmek istediği gidebildiği gibi bazı diğer tercihler doğrultusunda da gidiyor olabiliyor. Bu noktada bunları sıralayacak olursak,
-Ucuz bir kahve dükkanı. Bence gramaj olarak bakıldığında hali hazırda zincirleşmiş kahve dükkanlarının neredeyse %85-90'ından hele hele 3rd wave coffee shop'ların tamamından ucuz. Yarım litreye yakın americano ve 2 shot kahveyi bugün bu fiyata kim veriyor ? Ayrıca tarçınlı çöreğin'in muadil dükkanlardaki değeri misal ne kadar acaba? Çok basit bir ürün yada kahveli pasta, çayın 3.5 4 liraya satıldığı çoğu zincir kahvecide girin latta pasta ve benzer isimde isteyin bakalım glikoz şuruplu o pastayı size kaç paraya saplayacaklar?
-Giden kesim görece olarak nargile dükkancısından çok daha elit. Kim ne derse desin mekan seçimleri yapılırken mekanın ortalama insan kalitesi benim birinci önceliğimdir. Yat limanı kenarındaki balıkçı kahvehanesinde yediğim tost ve içtiğim 1.5 liralık çay için 30 km yol git gel yapıp 45 dakikamı yola gömebiliyorum neden ? Güzel manzara taze çay ve plastik tabakta turşusuyla çeri domatesiyle karışık susamlı ekmek tost için. Çünkü giden insanlar oraya rahatlamaya gidiyor kimse av peşinde yada başka insanlara sıkıntı çıkarma peşinde değil.
-Müşteri memnuniyeti yüksek bir dükkan. Gidiyorsun bal kabaklı kahve istiyorsun beğenmedim latte verebilir misiniz de bakalım ne yapıyorlar. Yada espresso shaken diye bi ürün çıkardılar sandımki buz ve espresso çalkalıyorlar bi baktım içinde kremamsı bir dalga dümen var, bana uymadı. Sadece götürüp bana bu uymadı demem yeterli. Açıklama yapmanıza dahi gerek yok sadece geri bildirim toplamak ve sizin zevkinize uygun bir kahve tavsiye edebilmek için nasıl bir kahve tercih ediyorsunuz, süt kullanıyor musunuz vs.. sorarlar o da size uygun bir içecek ikram edebilme çabası.
Aynı şekilde masada kahvenin döküldüğünü gören bir barista gelip ne içiyordunuz deyip içeceğimi söylemediğimde yerdeki bardağın üzerine bakıp 5 dakika sonra bana aynı kahveden getirdi. Benim hatamdı gerek yoktu teşekkürler dediğimde burada sizin hatanız yoktur dedi. Eh be kardeşim daha ne yapsın bu marka size?
Kışın cayır cayır yanan ısıtıcılarıyla, sabah 8 de yol şubede yakın çevredeki fabrikalarda çalışan beyaz yakalarla karşılaşıp kısa selamlaşma şansıyla, hızlı interneti, temiz lavabolarıyla, standart düzey ve kalitede sağladıkları yeme içme teklifleriyle, hele hele satış satın alma gibi bir departmanda çalışıyorsanız tanışıklık seviyeniz bir miktar varsa sektördeki insanlarla; 3 arkadaşımı kahve sohbeti sırasında işe aldırdım -ki şuan daha 2. yılındayım çalışma hayatının-
iyidir hoştur vurmayın artık. Beceremiyorsunuz çünkü aynı standart ve kalitede hizmet vermeyi. Ha şunu anlarım kardeşim 11 liraya americano yerine 17 liraya red eye black eye vs.. neden içmiyorsun yada V60 da hiç mi blue mountain, el salvador, vs.. denemedin mi dersen denedim efendim. Günlük sabah rutininde metal mug'ıma %10 indirimle aldığım birde üstüne bilmem kaç liraya yıldız biriktirdiğim uygulamamda starbucks fanıyım.
Pazar kahvemde öğle arası kaçamağımda 3rd gen demlemeciyim. Ha, o kadar filtrecisin madem al kardeşim 150 gram çekirdek taze kavrulmuş, al bi tane de öğütme makinası sabahları 15 dakka erken uyanıp kendine kadar filtreni demle mug'ına koy git derseniz bi derece anlarım onda da sabah tarçınlı çöreği yada mistik sandviçi neyle ikame edeceğiz derim. Kaldı ki benim evimde yaptığım chemex yada v60 'ın amacı sabah uyanmak için zift demlemek değil ergonomiside uygun değil. O kahveleri demleyip 10 dakka hazırlık 7 dakka demleme yaptıktan sonra cam bardak yerine metal mug'da içmek bana ayıp, cam bardakta usulunce demlediğimde arka çenede turunç, üst arka damakta baharat tadı olan bir kahveyi ayılıcam diye saçma sapan ziftleştirmek çekirdek yakmak kahveye ayıp.
Vuracaksan da şuradan vur. bilmem kaç gramını kaç liraya sattıkları falanca kahvenin kaç senesi hasadı olduğunu neden yazamamışlar de mesela ona bişey demem..