bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet41
- mor semsiyeli yabanci5
- herkesle iyi anlaşan insan15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- göte giren şemsiye4
- kitap alıntıları2
- frt2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- makarnaya sarımsak girer mi2
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- ciguli kral7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- durduk yere ağlamak2
- japonya8
- gta 62
- kadir inanır'ın vefatı7
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- saraca finch house7
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- fransa5
- senegal3
- norveç3
- avusturya2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- mısır3
sevdiği entry'ler
mesaj çeken kızın ihihihi diye gülmesi. o ihihi şeysini ne zaman görsem yüzümde tebessüm oluşur. onun da güldüğünü düşünür ve öpesim gelir. öpünce de tahrik olurum. beynimde sevişirim hemen. kucakladığım gibi sırtını soğuk duvara götürürüm. o bunu bilmez. ahohaho diye dönüş yaparım ama aslında ohh yeah dır o. içim kıyılır ihihihi ye.
"Vuslatın başka alem
Sen bir ömre bedelsin."
Bunu özlenen birisinin yazması mümkün mü? Ya da;
"Sükut etme Nazlı yar
Beni mecnun edersin."
Özlemek mazoşist ruhun gailesi ve var olma sebebidir.
Zaten birini ya da bir şeyi özlemiyorsanız sığırsınızdır.
Sen bir ömre bedelsin."
Bunu özlenen birisinin yazması mümkün mü? Ya da;
"Sükut etme Nazlı yar
Beni mecnun edersin."
Özlemek mazoşist ruhun gailesi ve var olma sebebidir.
Zaten birini ya da bir şeyi özlemiyorsanız sığırsınızdır.
Kırgızistan da bizimdir lütfen arkadaşlar yanlış bilen oğuzları uyaralım.
Hem ben daha sarışın kıpçak görmedim lan. Bizim ailede kahverengi saç dahi yok ki sarışınlık olsun. Böcük kadar kara saç kara göz var bizde. Dilimiz de öztürkçedir. Tabi ben bilmem kıpçakça föşik oğuzlar asimile etmiş ama kazak, kırgız, nogay, tatar soydaşlarım konuşuyor. Yok lan şaka bi bok konuşmuyolar rusça konuşuyo hepsi. Neyse bu konuyu oğuzların yanında açmayalım tabii. Ne diyoduk. Öztürkçe efendim dilimiz. Evet.
Hem ben daha sarışın kıpçak görmedim lan. Bizim ailede kahverengi saç dahi yok ki sarışınlık olsun. Böcük kadar kara saç kara göz var bizde. Dilimiz de öztürkçedir. Tabi ben bilmem kıpçakça föşik oğuzlar asimile etmiş ama kazak, kırgız, nogay, tatar soydaşlarım konuşuyor. Yok lan şaka bi bok konuşmuyolar rusça konuşuyo hepsi. Neyse bu konuyu oğuzların yanında açmayalım tabii. Ne diyoduk. Öztürkçe efendim dilimiz. Evet.
Oğuzu düteyim kıpçağa bir şey olmasım.
Bir oğuz olan annemden, çekik gözlü yiğit bir kıpçak olarak utanıyorum.
ileride oğuz köylerini yağmalarken bu utancı saklayacağım. Saf kan kıpçağım ben.
Köp jasasyn men kypchakmyn !
Edit: lan 2 gülelim eğlenelim diyoruz onu bile ciddiye alanlar var. Hepinizin amk. Neşemi söndürdünüz. Uyuyorum lan ben. Annemden utandığım falan da yok aq. Kafamı bozdunuz yine.
Bir oğuz olan annemden, çekik gözlü yiğit bir kıpçak olarak utanıyorum.
ileride oğuz köylerini yağmalarken bu utancı saklayacağım. Saf kan kıpçağım ben.
Köp jasasyn men kypchakmyn !
Edit: lan 2 gülelim eğlenelim diyoruz onu bile ciddiye alanlar var. Hepinizin amk. Neşemi söndürdünüz. Uyuyorum lan ben. Annemden utandığım falan da yok aq. Kafamı bozdunuz yine.
arkadaşım şafak'ın acı dolu söylemi.
moruk köy okulundayız. bu bi kızı seviyor ama öyle böyle değil. bununla beraber deli atlar gibi 10 km yol teperek kasabaya gidiyoruz kasete ferdi tayfur müziklerini çektiriyoruz. ''Abi diyor sevecek mi beni ferdi baba belki uğurlu gelir'' diyor. tabi lan diyorum tabi sevecek... çok sevdi taş olsa utanır çatlardı kız bana mısın demedi. orospu. olmadı. geldi bir gün yanıma ''OĞlum sevgilisi yokmuş lan'' dedi... nasıl sevindik... kuş avladık beraber.. beraber yaşadık... ayağımızda lastik ayakkabılar.. dere bayır koştuk... beraber güldük... sevdanın çok ötesini yaşadık... bu yalan dünyanın dert sahnesinde beraber oynadık oyunları... olmadı lan. mutlu olamadı. bu yalan dünyanın dert çıkmazında rollerimiz bitmedi.. yaşadık...
kuru soğanı paylaştık. beraber izmarit içtik. yürek yangınına beraber ilaç aradık.. koskoca köy dört duvar oldu bize yine pes etmedik güldük... aşkımızdan nehrimiz çoştu sevdiğimiz kızlar bakmadı bize. fakirdik be oğlum... soğan kokan ağzımızla mutluyduk... kantinden alışveriş yaptığımızı hatırlamam azık alır yanımıza kömbe falan yerdik. üstümüzde bi önlük vardı. dedemin çeketini giyerdik bununla * bi ucu yerde sürünürdü çeketin * beraber yaşadık biz.
yaş oldu 19 bu aradı beni. necip dedi ben gidiyorum. nereye lan dedim. cennete gidiyorum abi dedi. eğdim başımı anladım. bu kafasına koyduğunu yapar. gidecek... sabret dedim. yok dedi. içim içim kahroldum. gelecek misin dedi.l yapamam dedim. bende o göt yok şafak.
pompalıyla kafasına sıktı. şafak öldü. ben yarım kaldım. bu hayatın her türlü pisliğini gördüm. yaşamak istemiyorum ama kardeşlerim var... şafak tek kardeşti...
şafak ben seni çok özlüyorum. ellerim acılar içinde resmin elimde....
moruk köy okulundayız. bu bi kızı seviyor ama öyle böyle değil. bununla beraber deli atlar gibi 10 km yol teperek kasabaya gidiyoruz kasete ferdi tayfur müziklerini çektiriyoruz. ''Abi diyor sevecek mi beni ferdi baba belki uğurlu gelir'' diyor. tabi lan diyorum tabi sevecek... çok sevdi taş olsa utanır çatlardı kız bana mısın demedi. orospu. olmadı. geldi bir gün yanıma ''OĞlum sevgilisi yokmuş lan'' dedi... nasıl sevindik... kuş avladık beraber.. beraber yaşadık... ayağımızda lastik ayakkabılar.. dere bayır koştuk... beraber güldük... sevdanın çok ötesini yaşadık... bu yalan dünyanın dert sahnesinde beraber oynadık oyunları... olmadı lan. mutlu olamadı. bu yalan dünyanın dert çıkmazında rollerimiz bitmedi.. yaşadık...
kuru soğanı paylaştık. beraber izmarit içtik. yürek yangınına beraber ilaç aradık.. koskoca köy dört duvar oldu bize yine pes etmedik güldük... aşkımızdan nehrimiz çoştu sevdiğimiz kızlar bakmadı bize. fakirdik be oğlum... soğan kokan ağzımızla mutluyduk... kantinden alışveriş yaptığımızı hatırlamam azık alır yanımıza kömbe falan yerdik. üstümüzde bi önlük vardı. dedemin çeketini giyerdik bununla * bi ucu yerde sürünürdü çeketin * beraber yaşadık biz.
yaş oldu 19 bu aradı beni. necip dedi ben gidiyorum. nereye lan dedim. cennete gidiyorum abi dedi. eğdim başımı anladım. bu kafasına koyduğunu yapar. gidecek... sabret dedim. yok dedi. içim içim kahroldum. gelecek misin dedi.l yapamam dedim. bende o göt yok şafak.
pompalıyla kafasına sıktı. şafak öldü. ben yarım kaldım. bu hayatın her türlü pisliğini gördüm. yaşamak istemiyorum ama kardeşlerim var... şafak tek kardeşti...
şafak ben seni çok özlüyorum. ellerim acılar içinde resmin elimde....