bugün
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı9
- sözlüğün aptal kaynaması12
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- bir filmde ölüyü oynamak3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- herkesle iyi anlaşan insan18
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması2
- zalican4
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- sözlüte karı var mı3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat4
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- hamas3
- göbeksiz erkek2
- çok eski entryleri okumak2
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi7
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hayatını kaybetmek4
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi4
- vatandaş halinden memnun3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- devşirmelik makamı14
- makarnaya sarımsak girer mi4
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- mor semsiyeli yabanci5
- yugoslavya kızları4
- izmir2
- king is back5
- fas6
- hollanda3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- deniz baykal7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek6
sevdiği entry'ler
mesaj çeken kızın ihihihi diye gülmesi. o ihihi şeysini ne zaman görsem yüzümde tebessüm oluşur. onun da güldüğünü düşünür ve öpesim gelir. öpünce de tahrik olurum. beynimde sevişirim hemen. kucakladığım gibi sırtını soğuk duvara götürürüm. o bunu bilmez. ahohaho diye dönüş yaparım ama aslında ohh yeah dır o. içim kıyılır ihihihi ye.
"Vuslatın başka alem
Sen bir ömre bedelsin."
Bunu özlenen birisinin yazması mümkün mü? Ya da;
"Sükut etme Nazlı yar
Beni mecnun edersin."
Özlemek mazoşist ruhun gailesi ve var olma sebebidir.
Zaten birini ya da bir şeyi özlemiyorsanız sığırsınızdır.
Sen bir ömre bedelsin."
Bunu özlenen birisinin yazması mümkün mü? Ya da;
"Sükut etme Nazlı yar
Beni mecnun edersin."
Özlemek mazoşist ruhun gailesi ve var olma sebebidir.
Zaten birini ya da bir şeyi özlemiyorsanız sığırsınızdır.
Kırgızistan da bizimdir lütfen arkadaşlar yanlış bilen oğuzları uyaralım.
Hem ben daha sarışın kıpçak görmedim lan. Bizim ailede kahverengi saç dahi yok ki sarışınlık olsun. Böcük kadar kara saç kara göz var bizde. Dilimiz de öztürkçedir. Tabi ben bilmem kıpçakça föşik oğuzlar asimile etmiş ama kazak, kırgız, nogay, tatar soydaşlarım konuşuyor. Yok lan şaka bi bok konuşmuyolar rusça konuşuyo hepsi. Neyse bu konuyu oğuzların yanında açmayalım tabii. Ne diyoduk. Öztürkçe efendim dilimiz. Evet.
Hem ben daha sarışın kıpçak görmedim lan. Bizim ailede kahverengi saç dahi yok ki sarışınlık olsun. Böcük kadar kara saç kara göz var bizde. Dilimiz de öztürkçedir. Tabi ben bilmem kıpçakça föşik oğuzlar asimile etmiş ama kazak, kırgız, nogay, tatar soydaşlarım konuşuyor. Yok lan şaka bi bok konuşmuyolar rusça konuşuyo hepsi. Neyse bu konuyu oğuzların yanında açmayalım tabii. Ne diyoduk. Öztürkçe efendim dilimiz. Evet.
Oğuzu düteyim kıpçağa bir şey olmasım.
Bir oğuz olan annemden, çekik gözlü yiğit bir kıpçak olarak utanıyorum.
ileride oğuz köylerini yağmalarken bu utancı saklayacağım. Saf kan kıpçağım ben.
Köp jasasyn men kypchakmyn !
Edit: lan 2 gülelim eğlenelim diyoruz onu bile ciddiye alanlar var. Hepinizin amk. Neşemi söndürdünüz. Uyuyorum lan ben. Annemden utandığım falan da yok aq. Kafamı bozdunuz yine.
Bir oğuz olan annemden, çekik gözlü yiğit bir kıpçak olarak utanıyorum.
ileride oğuz köylerini yağmalarken bu utancı saklayacağım. Saf kan kıpçağım ben.
Köp jasasyn men kypchakmyn !
Edit: lan 2 gülelim eğlenelim diyoruz onu bile ciddiye alanlar var. Hepinizin amk. Neşemi söndürdünüz. Uyuyorum lan ben. Annemden utandığım falan da yok aq. Kafamı bozdunuz yine.
arkadaşım şafak'ın acı dolu söylemi.
moruk köy okulundayız. bu bi kızı seviyor ama öyle böyle değil. bununla beraber deli atlar gibi 10 km yol teperek kasabaya gidiyoruz kasete ferdi tayfur müziklerini çektiriyoruz. ''Abi diyor sevecek mi beni ferdi baba belki uğurlu gelir'' diyor. tabi lan diyorum tabi sevecek... çok sevdi taş olsa utanır çatlardı kız bana mısın demedi. orospu. olmadı. geldi bir gün yanıma ''OĞlum sevgilisi yokmuş lan'' dedi... nasıl sevindik... kuş avladık beraber.. beraber yaşadık... ayağımızda lastik ayakkabılar.. dere bayır koştuk... beraber güldük... sevdanın çok ötesini yaşadık... bu yalan dünyanın dert sahnesinde beraber oynadık oyunları... olmadı lan. mutlu olamadı. bu yalan dünyanın dert çıkmazında rollerimiz bitmedi.. yaşadık...
kuru soğanı paylaştık. beraber izmarit içtik. yürek yangınına beraber ilaç aradık.. koskoca köy dört duvar oldu bize yine pes etmedik güldük... aşkımızdan nehrimiz çoştu sevdiğimiz kızlar bakmadı bize. fakirdik be oğlum... soğan kokan ağzımızla mutluyduk... kantinden alışveriş yaptığımızı hatırlamam azık alır yanımıza kömbe falan yerdik. üstümüzde bi önlük vardı. dedemin çeketini giyerdik bununla * bi ucu yerde sürünürdü çeketin * beraber yaşadık biz.
yaş oldu 19 bu aradı beni. necip dedi ben gidiyorum. nereye lan dedim. cennete gidiyorum abi dedi. eğdim başımı anladım. bu kafasına koyduğunu yapar. gidecek... sabret dedim. yok dedi. içim içim kahroldum. gelecek misin dedi.l yapamam dedim. bende o göt yok şafak.
pompalıyla kafasına sıktı. şafak öldü. ben yarım kaldım. bu hayatın her türlü pisliğini gördüm. yaşamak istemiyorum ama kardeşlerim var... şafak tek kardeşti...
şafak ben seni çok özlüyorum. ellerim acılar içinde resmin elimde....
moruk köy okulundayız. bu bi kızı seviyor ama öyle böyle değil. bununla beraber deli atlar gibi 10 km yol teperek kasabaya gidiyoruz kasete ferdi tayfur müziklerini çektiriyoruz. ''Abi diyor sevecek mi beni ferdi baba belki uğurlu gelir'' diyor. tabi lan diyorum tabi sevecek... çok sevdi taş olsa utanır çatlardı kız bana mısın demedi. orospu. olmadı. geldi bir gün yanıma ''OĞlum sevgilisi yokmuş lan'' dedi... nasıl sevindik... kuş avladık beraber.. beraber yaşadık... ayağımızda lastik ayakkabılar.. dere bayır koştuk... beraber güldük... sevdanın çok ötesini yaşadık... bu yalan dünyanın dert sahnesinde beraber oynadık oyunları... olmadı lan. mutlu olamadı. bu yalan dünyanın dert çıkmazında rollerimiz bitmedi.. yaşadık...
kuru soğanı paylaştık. beraber izmarit içtik. yürek yangınına beraber ilaç aradık.. koskoca köy dört duvar oldu bize yine pes etmedik güldük... aşkımızdan nehrimiz çoştu sevdiğimiz kızlar bakmadı bize. fakirdik be oğlum... soğan kokan ağzımızla mutluyduk... kantinden alışveriş yaptığımızı hatırlamam azık alır yanımıza kömbe falan yerdik. üstümüzde bi önlük vardı. dedemin çeketini giyerdik bununla * bi ucu yerde sürünürdü çeketin * beraber yaşadık biz.
yaş oldu 19 bu aradı beni. necip dedi ben gidiyorum. nereye lan dedim. cennete gidiyorum abi dedi. eğdim başımı anladım. bu kafasına koyduğunu yapar. gidecek... sabret dedim. yok dedi. içim içim kahroldum. gelecek misin dedi.l yapamam dedim. bende o göt yok şafak.
pompalıyla kafasına sıktı. şafak öldü. ben yarım kaldım. bu hayatın her türlü pisliğini gördüm. yaşamak istemiyorum ama kardeşlerim var... şafak tek kardeşti...
şafak ben seni çok özlüyorum. ellerim acılar içinde resmin elimde....