bugün
- velvet41
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- deniz baykal7
- 2026 dünya kupası31
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- göte giren şemsiye2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- ciguli kral7
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- meksika3
- güney afrika4
- truesuzluk3
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- katar2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- star wars2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- güney kore3
- çekya2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- ankara nın en güzel yanı7
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
sevdiği entry'ler
mesaj çeken kızın ihihihi diye gülmesi. o ihihi şeysini ne zaman görsem yüzümde tebessüm oluşur. onun da güldüğünü düşünür ve öpesim gelir. öpünce de tahrik olurum. beynimde sevişirim hemen. kucakladığım gibi sırtını soğuk duvara götürürüm. o bunu bilmez. ahohaho diye dönüş yaparım ama aslında ohh yeah dır o. içim kıyılır ihihihi ye.
"Vuslatın başka alem
Sen bir ömre bedelsin."
Bunu özlenen birisinin yazması mümkün mü? Ya da;
"Sükut etme Nazlı yar
Beni mecnun edersin."
Özlemek mazoşist ruhun gailesi ve var olma sebebidir.
Zaten birini ya da bir şeyi özlemiyorsanız sığırsınızdır.
Sen bir ömre bedelsin."
Bunu özlenen birisinin yazması mümkün mü? Ya da;
"Sükut etme Nazlı yar
Beni mecnun edersin."
Özlemek mazoşist ruhun gailesi ve var olma sebebidir.
Zaten birini ya da bir şeyi özlemiyorsanız sığırsınızdır.
Kırgızistan da bizimdir lütfen arkadaşlar yanlış bilen oğuzları uyaralım.
Hem ben daha sarışın kıpçak görmedim lan. Bizim ailede kahverengi saç dahi yok ki sarışınlık olsun. Böcük kadar kara saç kara göz var bizde. Dilimiz de öztürkçedir. Tabi ben bilmem kıpçakça föşik oğuzlar asimile etmiş ama kazak, kırgız, nogay, tatar soydaşlarım konuşuyor. Yok lan şaka bi bok konuşmuyolar rusça konuşuyo hepsi. Neyse bu konuyu oğuzların yanında açmayalım tabii. Ne diyoduk. Öztürkçe efendim dilimiz. Evet.
Hem ben daha sarışın kıpçak görmedim lan. Bizim ailede kahverengi saç dahi yok ki sarışınlık olsun. Böcük kadar kara saç kara göz var bizde. Dilimiz de öztürkçedir. Tabi ben bilmem kıpçakça föşik oğuzlar asimile etmiş ama kazak, kırgız, nogay, tatar soydaşlarım konuşuyor. Yok lan şaka bi bok konuşmuyolar rusça konuşuyo hepsi. Neyse bu konuyu oğuzların yanında açmayalım tabii. Ne diyoduk. Öztürkçe efendim dilimiz. Evet.
Oğuzu düteyim kıpçağa bir şey olmasım.
Bir oğuz olan annemden, çekik gözlü yiğit bir kıpçak olarak utanıyorum.
ileride oğuz köylerini yağmalarken bu utancı saklayacağım. Saf kan kıpçağım ben.
Köp jasasyn men kypchakmyn !
Edit: lan 2 gülelim eğlenelim diyoruz onu bile ciddiye alanlar var. Hepinizin amk. Neşemi söndürdünüz. Uyuyorum lan ben. Annemden utandığım falan da yok aq. Kafamı bozdunuz yine.
Bir oğuz olan annemden, çekik gözlü yiğit bir kıpçak olarak utanıyorum.
ileride oğuz köylerini yağmalarken bu utancı saklayacağım. Saf kan kıpçağım ben.
Köp jasasyn men kypchakmyn !
Edit: lan 2 gülelim eğlenelim diyoruz onu bile ciddiye alanlar var. Hepinizin amk. Neşemi söndürdünüz. Uyuyorum lan ben. Annemden utandığım falan da yok aq. Kafamı bozdunuz yine.
arkadaşım şafak'ın acı dolu söylemi.
moruk köy okulundayız. bu bi kızı seviyor ama öyle böyle değil. bununla beraber deli atlar gibi 10 km yol teperek kasabaya gidiyoruz kasete ferdi tayfur müziklerini çektiriyoruz. ''Abi diyor sevecek mi beni ferdi baba belki uğurlu gelir'' diyor. tabi lan diyorum tabi sevecek... çok sevdi taş olsa utanır çatlardı kız bana mısın demedi. orospu. olmadı. geldi bir gün yanıma ''OĞlum sevgilisi yokmuş lan'' dedi... nasıl sevindik... kuş avladık beraber.. beraber yaşadık... ayağımızda lastik ayakkabılar.. dere bayır koştuk... beraber güldük... sevdanın çok ötesini yaşadık... bu yalan dünyanın dert sahnesinde beraber oynadık oyunları... olmadı lan. mutlu olamadı. bu yalan dünyanın dert çıkmazında rollerimiz bitmedi.. yaşadık...
kuru soğanı paylaştık. beraber izmarit içtik. yürek yangınına beraber ilaç aradık.. koskoca köy dört duvar oldu bize yine pes etmedik güldük... aşkımızdan nehrimiz çoştu sevdiğimiz kızlar bakmadı bize. fakirdik be oğlum... soğan kokan ağzımızla mutluyduk... kantinden alışveriş yaptığımızı hatırlamam azık alır yanımıza kömbe falan yerdik. üstümüzde bi önlük vardı. dedemin çeketini giyerdik bununla * bi ucu yerde sürünürdü çeketin * beraber yaşadık biz.
yaş oldu 19 bu aradı beni. necip dedi ben gidiyorum. nereye lan dedim. cennete gidiyorum abi dedi. eğdim başımı anladım. bu kafasına koyduğunu yapar. gidecek... sabret dedim. yok dedi. içim içim kahroldum. gelecek misin dedi.l yapamam dedim. bende o göt yok şafak.
pompalıyla kafasına sıktı. şafak öldü. ben yarım kaldım. bu hayatın her türlü pisliğini gördüm. yaşamak istemiyorum ama kardeşlerim var... şafak tek kardeşti...
şafak ben seni çok özlüyorum. ellerim acılar içinde resmin elimde....
moruk köy okulundayız. bu bi kızı seviyor ama öyle böyle değil. bununla beraber deli atlar gibi 10 km yol teperek kasabaya gidiyoruz kasete ferdi tayfur müziklerini çektiriyoruz. ''Abi diyor sevecek mi beni ferdi baba belki uğurlu gelir'' diyor. tabi lan diyorum tabi sevecek... çok sevdi taş olsa utanır çatlardı kız bana mısın demedi. orospu. olmadı. geldi bir gün yanıma ''OĞlum sevgilisi yokmuş lan'' dedi... nasıl sevindik... kuş avladık beraber.. beraber yaşadık... ayağımızda lastik ayakkabılar.. dere bayır koştuk... beraber güldük... sevdanın çok ötesini yaşadık... bu yalan dünyanın dert sahnesinde beraber oynadık oyunları... olmadı lan. mutlu olamadı. bu yalan dünyanın dert çıkmazında rollerimiz bitmedi.. yaşadık...
kuru soğanı paylaştık. beraber izmarit içtik. yürek yangınına beraber ilaç aradık.. koskoca köy dört duvar oldu bize yine pes etmedik güldük... aşkımızdan nehrimiz çoştu sevdiğimiz kızlar bakmadı bize. fakirdik be oğlum... soğan kokan ağzımızla mutluyduk... kantinden alışveriş yaptığımızı hatırlamam azık alır yanımıza kömbe falan yerdik. üstümüzde bi önlük vardı. dedemin çeketini giyerdik bununla * bi ucu yerde sürünürdü çeketin * beraber yaşadık biz.
yaş oldu 19 bu aradı beni. necip dedi ben gidiyorum. nereye lan dedim. cennete gidiyorum abi dedi. eğdim başımı anladım. bu kafasına koyduğunu yapar. gidecek... sabret dedim. yok dedi. içim içim kahroldum. gelecek misin dedi.l yapamam dedim. bende o göt yok şafak.
pompalıyla kafasına sıktı. şafak öldü. ben yarım kaldım. bu hayatın her türlü pisliğini gördüm. yaşamak istemiyorum ama kardeşlerim var... şafak tek kardeşti...
şafak ben seni çok özlüyorum. ellerim acılar içinde resmin elimde....