bugün
- saraca finch house7
- herkesle iyi anlaşan insan10
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- 19 yaşında kızla yatmak13
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- kadir inanır'ın vefatı2
- gönül adamı2
- ankara nın en güzel yanı7
- unutulmayan sadakat örnekleri5
- 28 haziran 20263
- thereads2
- anın görüntüsü24
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- bili bili yumurta2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli2
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- kemalist dünya26
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar4
- kemal kılıçdaroğlu15
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- ankara3
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
sevdiği entry'ler
mesaj çeken kızın ihihihi diye gülmesi. o ihihi şeysini ne zaman görsem yüzümde tebessüm oluşur. onun da güldüğünü düşünür ve öpesim gelir. öpünce de tahrik olurum. beynimde sevişirim hemen. kucakladığım gibi sırtını soğuk duvara götürürüm. o bunu bilmez. ahohaho diye dönüş yaparım ama aslında ohh yeah dır o. içim kıyılır ihihihi ye.
"Vuslatın başka alem
Sen bir ömre bedelsin."
Bunu özlenen birisinin yazması mümkün mü? Ya da;
"Sükut etme Nazlı yar
Beni mecnun edersin."
Özlemek mazoşist ruhun gailesi ve var olma sebebidir.
Zaten birini ya da bir şeyi özlemiyorsanız sığırsınızdır.
Sen bir ömre bedelsin."
Bunu özlenen birisinin yazması mümkün mü? Ya da;
"Sükut etme Nazlı yar
Beni mecnun edersin."
Özlemek mazoşist ruhun gailesi ve var olma sebebidir.
Zaten birini ya da bir şeyi özlemiyorsanız sığırsınızdır.
Kırgızistan da bizimdir lütfen arkadaşlar yanlış bilen oğuzları uyaralım.
Hem ben daha sarışın kıpçak görmedim lan. Bizim ailede kahverengi saç dahi yok ki sarışınlık olsun. Böcük kadar kara saç kara göz var bizde. Dilimiz de öztürkçedir. Tabi ben bilmem kıpçakça föşik oğuzlar asimile etmiş ama kazak, kırgız, nogay, tatar soydaşlarım konuşuyor. Yok lan şaka bi bok konuşmuyolar rusça konuşuyo hepsi. Neyse bu konuyu oğuzların yanında açmayalım tabii. Ne diyoduk. Öztürkçe efendim dilimiz. Evet.
Hem ben daha sarışın kıpçak görmedim lan. Bizim ailede kahverengi saç dahi yok ki sarışınlık olsun. Böcük kadar kara saç kara göz var bizde. Dilimiz de öztürkçedir. Tabi ben bilmem kıpçakça föşik oğuzlar asimile etmiş ama kazak, kırgız, nogay, tatar soydaşlarım konuşuyor. Yok lan şaka bi bok konuşmuyolar rusça konuşuyo hepsi. Neyse bu konuyu oğuzların yanında açmayalım tabii. Ne diyoduk. Öztürkçe efendim dilimiz. Evet.
Oğuzu düteyim kıpçağa bir şey olmasım.
Bir oğuz olan annemden, çekik gözlü yiğit bir kıpçak olarak utanıyorum.
ileride oğuz köylerini yağmalarken bu utancı saklayacağım. Saf kan kıpçağım ben.
Köp jasasyn men kypchakmyn !
Edit: lan 2 gülelim eğlenelim diyoruz onu bile ciddiye alanlar var. Hepinizin amk. Neşemi söndürdünüz. Uyuyorum lan ben. Annemden utandığım falan da yok aq. Kafamı bozdunuz yine.
Bir oğuz olan annemden, çekik gözlü yiğit bir kıpçak olarak utanıyorum.
ileride oğuz köylerini yağmalarken bu utancı saklayacağım. Saf kan kıpçağım ben.
Köp jasasyn men kypchakmyn !
Edit: lan 2 gülelim eğlenelim diyoruz onu bile ciddiye alanlar var. Hepinizin amk. Neşemi söndürdünüz. Uyuyorum lan ben. Annemden utandığım falan da yok aq. Kafamı bozdunuz yine.
arkadaşım şafak'ın acı dolu söylemi.
moruk köy okulundayız. bu bi kızı seviyor ama öyle böyle değil. bununla beraber deli atlar gibi 10 km yol teperek kasabaya gidiyoruz kasete ferdi tayfur müziklerini çektiriyoruz. ''Abi diyor sevecek mi beni ferdi baba belki uğurlu gelir'' diyor. tabi lan diyorum tabi sevecek... çok sevdi taş olsa utanır çatlardı kız bana mısın demedi. orospu. olmadı. geldi bir gün yanıma ''OĞlum sevgilisi yokmuş lan'' dedi... nasıl sevindik... kuş avladık beraber.. beraber yaşadık... ayağımızda lastik ayakkabılar.. dere bayır koştuk... beraber güldük... sevdanın çok ötesini yaşadık... bu yalan dünyanın dert sahnesinde beraber oynadık oyunları... olmadı lan. mutlu olamadı. bu yalan dünyanın dert çıkmazında rollerimiz bitmedi.. yaşadık...
kuru soğanı paylaştık. beraber izmarit içtik. yürek yangınına beraber ilaç aradık.. koskoca köy dört duvar oldu bize yine pes etmedik güldük... aşkımızdan nehrimiz çoştu sevdiğimiz kızlar bakmadı bize. fakirdik be oğlum... soğan kokan ağzımızla mutluyduk... kantinden alışveriş yaptığımızı hatırlamam azık alır yanımıza kömbe falan yerdik. üstümüzde bi önlük vardı. dedemin çeketini giyerdik bununla * bi ucu yerde sürünürdü çeketin * beraber yaşadık biz.
yaş oldu 19 bu aradı beni. necip dedi ben gidiyorum. nereye lan dedim. cennete gidiyorum abi dedi. eğdim başımı anladım. bu kafasına koyduğunu yapar. gidecek... sabret dedim. yok dedi. içim içim kahroldum. gelecek misin dedi.l yapamam dedim. bende o göt yok şafak.
pompalıyla kafasına sıktı. şafak öldü. ben yarım kaldım. bu hayatın her türlü pisliğini gördüm. yaşamak istemiyorum ama kardeşlerim var... şafak tek kardeşti...
şafak ben seni çok özlüyorum. ellerim acılar içinde resmin elimde....
moruk köy okulundayız. bu bi kızı seviyor ama öyle böyle değil. bununla beraber deli atlar gibi 10 km yol teperek kasabaya gidiyoruz kasete ferdi tayfur müziklerini çektiriyoruz. ''Abi diyor sevecek mi beni ferdi baba belki uğurlu gelir'' diyor. tabi lan diyorum tabi sevecek... çok sevdi taş olsa utanır çatlardı kız bana mısın demedi. orospu. olmadı. geldi bir gün yanıma ''OĞlum sevgilisi yokmuş lan'' dedi... nasıl sevindik... kuş avladık beraber.. beraber yaşadık... ayağımızda lastik ayakkabılar.. dere bayır koştuk... beraber güldük... sevdanın çok ötesini yaşadık... bu yalan dünyanın dert sahnesinde beraber oynadık oyunları... olmadı lan. mutlu olamadı. bu yalan dünyanın dert çıkmazında rollerimiz bitmedi.. yaşadık...
kuru soğanı paylaştık. beraber izmarit içtik. yürek yangınına beraber ilaç aradık.. koskoca köy dört duvar oldu bize yine pes etmedik güldük... aşkımızdan nehrimiz çoştu sevdiğimiz kızlar bakmadı bize. fakirdik be oğlum... soğan kokan ağzımızla mutluyduk... kantinden alışveriş yaptığımızı hatırlamam azık alır yanımıza kömbe falan yerdik. üstümüzde bi önlük vardı. dedemin çeketini giyerdik bununla * bi ucu yerde sürünürdü çeketin * beraber yaşadık biz.
yaş oldu 19 bu aradı beni. necip dedi ben gidiyorum. nereye lan dedim. cennete gidiyorum abi dedi. eğdim başımı anladım. bu kafasına koyduğunu yapar. gidecek... sabret dedim. yok dedi. içim içim kahroldum. gelecek misin dedi.l yapamam dedim. bende o göt yok şafak.
pompalıyla kafasına sıktı. şafak öldü. ben yarım kaldım. bu hayatın her türlü pisliğini gördüm. yaşamak istemiyorum ama kardeşlerim var... şafak tek kardeşti...
şafak ben seni çok özlüyorum. ellerim acılar içinde resmin elimde....