bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi4
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor8
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- akla gelen her başlığı açamamak2
- türk kızı egosu6
- hızlı para kazanmanın yolları12
- kürt mimarisi2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- milletin anasına küfretmek2
- yazarların imza parfümleri14
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- güzel huylu kezo4
- erkekler neden az yaşar10
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- tramer kaydı olan kız4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uranyum ve roket2
- vajinizm2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- bir insanı sevmek12
- biat kültürü3
- 2026 dünya kupası23
- pkk nasıl biter5
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- dünya11
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- wowturkey3
- yargıcı3
- artık sevmeyeceğim2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- kıskanmak7
- toz yumrususun unutma2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
sevdiği entry'ler
yalancı ve ahlaksız bir neslin yetişmesi için yapılması gerekendir.
Hiçbir şey bilmediği halde her konuda bilgi sahibi olduğunu iddia eden ve kendini kültürlü ( ! ) göstermeye çalışan güruh.
Ayrılmak istiyorsa eyvallahta bunu bile diyemeyen yavşaklar vardır arkadaş kalalım falan derler,
(burada ki arkadaş kalmak sizin anladığınız gibi dost kalmak kırgın olmamak gibi değil)
bu; seni denedim, sen kafamdaki sevgili biçimine uymuyorsun
(kafasındaki sevgili biçimi kötü tabi)
ancak iyi birisin, anlaşabiliyoruz, yine birlikte kalalım gezip eğlenelim konuşalım sen cepte kal anlamındadır.
(burada ki arkadaş kalmak sizin anladığınız gibi dost kalmak kırgın olmamak gibi değil)
bu; seni denedim, sen kafamdaki sevgili biçimine uymuyorsun
(kafasındaki sevgili biçimi kötü tabi)
ancak iyi birisin, anlaşabiliyoruz, yine birlikte kalalım gezip eğlenelim konuşalım sen cepte kal anlamındadır.
Statik yapı teknik ressamlığı. Üniversitede inşaat mühendisliği bölümün adı.
(ses:#1042)
17.5
150
110
izmir
Fakir.
150
110
izmir
Fakir.
23 - 1,78- 56 . istanbul .yattığım adama göre değişiyor.
yaş: 25
boy: 1.60
kilo:150.
selams.
boy: 1.60
kilo:150.
selams.
Word
Times new roman
12 punto
1,5 satir araligi.
Times new roman
12 punto
1,5 satir araligi.
ikiyuzlunun onde gidenidir.
ulan aq mallari diyarbakirda tabela degisti diye veryansin ediyorsunuz ama tatil yorelerindeki ingilizce tabelalara neden birsey demiyorsunuz?
konu kurtler olunca mi akliniza geliyor tabelalar ?
maksat kurtlere bok atmak yani sadece, baska birsey degil.
hayir sadece kurtce olsa tabelalar canim yanmayacak, hem kurtcesini hem turkcesini asmis adamlar yine yaranamamis.
siz kurtleri ve dillerini yok saydikca bu gibi olaylar daha cok yasanacak.
simdi klavye silahsorlugune devam edebilirsiniz.
ulan aq mallari diyarbakirda tabela degisti diye veryansin ediyorsunuz ama tatil yorelerindeki ingilizce tabelalara neden birsey demiyorsunuz?
konu kurtler olunca mi akliniza geliyor tabelalar ?
maksat kurtlere bok atmak yani sadece, baska birsey degil.
hayir sadece kurtce olsa tabelalar canim yanmayacak, hem kurtcesini hem turkcesini asmis adamlar yine yaranamamis.
siz kurtleri ve dillerini yok saydikca bu gibi olaylar daha cok yasanacak.
simdi klavye silahsorlugune devam edebilirsiniz.
en en başta şunu belirteyim, ben yüzde yüz barışı destekleyen biriyim. savaşın her türlüsüne karşı fifti fifti humanistim. konuya geçeyim, ön yargısız okursanız hak verirsiniz.
not: terör örgütlerinin yedi ceddine sövmeyeceğim bu yazıda, onları zaten sadece bu yazının değil tüm hayatımın dışında tutmaya çalışıyorum, neyse.
tanım:
geri kafalılığın dibidir. ülkücüler özellikle ülkeye en çok zararı dokunan tiplerden biridir. okula okul okumak, eğitim alıp dünyaya hayırlı birisi olan üretebilen birisi olmak için gitmez, ocağa adam çekip eski kafa düşüncelerle kılıç kalkanlarla doğuda kim var kim yok alayını linç etmek ister. zaten türkün türkten başka dostu yoktur gibi oldukça saçma muhabbetlere girerler, aha geri kafalılığın ilk belirtisi. ben türk oğlu türk biri olarak en yakın arkadaşlarımın çoğu yabancı. neden mi? siyaset merakları yok da ondan, akp şöyle işler yaptı ondan önce çok kötüydü ülke ya da chp mustafa kemal atatürkün partisi olm sen türk değil misin gibi sağa sola çekiştirmiyor. hayatımızı yaşıyoruz, eğleniyoruz ve her şeyden önemlisi bir partiye bir insana herhangi bir şeye bağlanmıyoruz kimseyi putlaştırmıyoruz. evet ben şahsen her yerde atatürk heykeli görmekten sıkıldım, marifet insanların gözüne sokmak değil o heykelleri, sen zaten git afrikaya koy o heykelli gidip görmek isteyen, saygıyla anmak isteyen oraya da gider, niye ben her yerde görüyorum. dediğim gibi sadece dünya barışına yoğunlaşarak insan odaklı işler düşünüyoruz. millet ayrımı yapmıyoruz. biz türküz de ne değişti aq bu sefer de fener galatasaray diye ayrılıp birbirinizi bıçaklıyorsunuz. herhangi bir şeyin fanatiği olan insandan anında uzaklaşırım bu yüzden, bu gerek vatan olsun gerek takım olsun. sev, normal sev.
şimdi bu vatan ne kanlarla alındı muhabbetine hiç girmeyin, banane yani alınmasaydı. ben bugün türk değilde ingiliz doğsaydım bir sikim değişir miydi? hayır. neden çünkü milliyetçi değilim yine dünya barışı derdim. şimdi tüm insanlığın böyle düşündüğünü hayal edin. işte gerçek barış o zaman olur.
tarih pek bilmem sevmem zaten o kadar ince ayrıntıya girmeye gerek de yok, şu an japonyaya bak adamların durumu iyi, geçmişine ufak göz at atom bombası yemişler. demek ki neymiş adamlar kendilerini iyi toparlamış, 1953 yılında japonya devlet adamları şurada toplantı vermiş, şöyle böyle sonuçları çıkmış diye araştırmaya pek gerek de yok.
aynı mantıkla osmanlıyı incelediğinde en büyük sorun teknolojide geri kalma gibi görülüyor, gerçi onunla ilgili de bir ton yok teknolojide iyidi alın kanıt diyen adamlar ve antitezcileri var ama işin kısası o kadar büyümüş ve şimdi yok, demek ki bir yerlerde hata olmuş.
hadi diyelim osmanlıda olmadı böyle ahım şahım bir devlet, ne fark eder? yav şu dünyada ha türkçe ha ingilizce konuştuk, bayrak ha kırmızı ha sarı ne fark eder? şuna bak ya tek bir dünya yüzlerce ülkeye, her ülke içindeki halk onlarca millete o milletler de tuttuğu takımdan giydiği kıyafete kadar binbir parçaya bölünmüş. millet kavramı ortadan kalkmadığı sürece gelecek pek parlak değil.
2016 yılındayız hatırlatayım kılıç kalkanla savaş yok artık. çok değil atom bombası bulunalı, şimdi o bombanın tetiklediği hidrojen bombaları var. senin vatan aşkıyla yanıp tutuştuğun yer bir toprak parçası, bu kadar sahiplenmene gerek yok. bundan bir 10 yıl sonra yeni çıkan bir bombayla belki tek seferde imha edilecek.
nefret etmek sevmekten daha zor, neden insanları sevemiyorsunuz? sözde herkes barış istiyor, her yerden bombalar geliyor. herkes bi devlet kurup bölünmenin derdinde.
demem o ki fanatikliği bırakın, neye olursa olsun her türlüsü kötü onun. geniş düşünün dünyayı düşünün. işe gelince "off afrikalı çocuklar çok aç .s.s" demesini biliyorsunuz.
edit notu: illa uzaydan bir süper güç çıkacak dünyayı mahvedecek falan o zaman mı birlik olmasını öğreneceksiniz amk
edit2: gelen tepkilere götümle gülüyorum, insan olmak lazım tabii önce
not: terör örgütlerinin yedi ceddine sövmeyeceğim bu yazıda, onları zaten sadece bu yazının değil tüm hayatımın dışında tutmaya çalışıyorum, neyse.
tanım:
geri kafalılığın dibidir. ülkücüler özellikle ülkeye en çok zararı dokunan tiplerden biridir. okula okul okumak, eğitim alıp dünyaya hayırlı birisi olan üretebilen birisi olmak için gitmez, ocağa adam çekip eski kafa düşüncelerle kılıç kalkanlarla doğuda kim var kim yok alayını linç etmek ister. zaten türkün türkten başka dostu yoktur gibi oldukça saçma muhabbetlere girerler, aha geri kafalılığın ilk belirtisi. ben türk oğlu türk biri olarak en yakın arkadaşlarımın çoğu yabancı. neden mi? siyaset merakları yok da ondan, akp şöyle işler yaptı ondan önce çok kötüydü ülke ya da chp mustafa kemal atatürkün partisi olm sen türk değil misin gibi sağa sola çekiştirmiyor. hayatımızı yaşıyoruz, eğleniyoruz ve her şeyden önemlisi bir partiye bir insana herhangi bir şeye bağlanmıyoruz kimseyi putlaştırmıyoruz. evet ben şahsen her yerde atatürk heykeli görmekten sıkıldım, marifet insanların gözüne sokmak değil o heykelleri, sen zaten git afrikaya koy o heykelli gidip görmek isteyen, saygıyla anmak isteyen oraya da gider, niye ben her yerde görüyorum. dediğim gibi sadece dünya barışına yoğunlaşarak insan odaklı işler düşünüyoruz. millet ayrımı yapmıyoruz. biz türküz de ne değişti aq bu sefer de fener galatasaray diye ayrılıp birbirinizi bıçaklıyorsunuz. herhangi bir şeyin fanatiği olan insandan anında uzaklaşırım bu yüzden, bu gerek vatan olsun gerek takım olsun. sev, normal sev.
şimdi bu vatan ne kanlarla alındı muhabbetine hiç girmeyin, banane yani alınmasaydı. ben bugün türk değilde ingiliz doğsaydım bir sikim değişir miydi? hayır. neden çünkü milliyetçi değilim yine dünya barışı derdim. şimdi tüm insanlığın böyle düşündüğünü hayal edin. işte gerçek barış o zaman olur.
tarih pek bilmem sevmem zaten o kadar ince ayrıntıya girmeye gerek de yok, şu an japonyaya bak adamların durumu iyi, geçmişine ufak göz at atom bombası yemişler. demek ki neymiş adamlar kendilerini iyi toparlamış, 1953 yılında japonya devlet adamları şurada toplantı vermiş, şöyle böyle sonuçları çıkmış diye araştırmaya pek gerek de yok.
aynı mantıkla osmanlıyı incelediğinde en büyük sorun teknolojide geri kalma gibi görülüyor, gerçi onunla ilgili de bir ton yok teknolojide iyidi alın kanıt diyen adamlar ve antitezcileri var ama işin kısası o kadar büyümüş ve şimdi yok, demek ki bir yerlerde hata olmuş.
hadi diyelim osmanlıda olmadı böyle ahım şahım bir devlet, ne fark eder? yav şu dünyada ha türkçe ha ingilizce konuştuk, bayrak ha kırmızı ha sarı ne fark eder? şuna bak ya tek bir dünya yüzlerce ülkeye, her ülke içindeki halk onlarca millete o milletler de tuttuğu takımdan giydiği kıyafete kadar binbir parçaya bölünmüş. millet kavramı ortadan kalkmadığı sürece gelecek pek parlak değil.
2016 yılındayız hatırlatayım kılıç kalkanla savaş yok artık. çok değil atom bombası bulunalı, şimdi o bombanın tetiklediği hidrojen bombaları var. senin vatan aşkıyla yanıp tutuştuğun yer bir toprak parçası, bu kadar sahiplenmene gerek yok. bundan bir 10 yıl sonra yeni çıkan bir bombayla belki tek seferde imha edilecek.
nefret etmek sevmekten daha zor, neden insanları sevemiyorsunuz? sözde herkes barış istiyor, her yerden bombalar geliyor. herkes bi devlet kurup bölünmenin derdinde.
demem o ki fanatikliği bırakın, neye olursa olsun her türlüsü kötü onun. geniş düşünün dünyayı düşünün. işe gelince "off afrikalı çocuklar çok aç .s.s" demesini biliyorsunuz.
edit notu: illa uzaydan bir süper güç çıkacak dünyayı mahvedecek falan o zaman mı birlik olmasını öğreneceksiniz amk
edit2: gelen tepkilere götümle gülüyorum, insan olmak lazım tabii önce
Sadece ben değmez diyebildiğimde değmeyecek.