bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- her kadın güzeldir3
- anın görüntüsü24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- erkekler neden erken ölür2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- genç görünmeye çalışmak3
- içtim şarabı13
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- rakı sevmemek7
- avrupada hava sıcaklıkları2
- büstiyer2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- şafak çak3
- kadir inanır22
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- aşure yapan sözlük kızları7
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- dümbelettin efendi2
- daha relax3
- sosyal medya aranmaktır2
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- japonya7
- kemalist dünya24
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- of çok sıkıcı olmanız2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- insan olmaya ceyrek kala3
- çok güzel ama manyak kadın7
- true'nun çaylak olması16
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
entry'ler (22)
serçe parmak çayınızın beğenilip beğenilmediğinin ölçütüdür. serçe parmağını bardakla yaptığı açının büyümesi çaydan alınan zevkin ve lezzettin fazla olduğunun göstergesidir. bardağı sarmalayan serçe parmak ise iyiye delalet değildir.
okudum, ulaştırdım ne oldu, hala uludağ sözlükte takılıyorum.
...diye başlayan ulaştırmadığın takdirde de ne olacağını ibretlik hikayelerle anlatan topluma mal olmuş halk efsanesinden bir bölüm.
misalen: bu yazıyı okudun.artık sende bu zincirin bir halkası oldun şimdi bu yazıyı 13 kişiye ulaştırdın ulaştırdın ulaştıramadın dinle ve irkil:
bir adam var idi oldukça zengin idi ta ki bu yazıyı okuyana kadar bu yazıyı okudu uyarılara kulak vermedi belki de veremedi. yoğundu ne de olsa koca bir iş adamıydı. yedi kuşak zengin bi ailenin biricik çocuğuydu.parayla oynuyor; yağ satıyor bal satıyor, ustasının kürkünü satıp çocuk yaşta oyunlarda bile para kazanıyordu; büyüdü ailesinin servetini yöneten bu genç adam trilyonluk senetlerini kaybetti, hayatı kaydı...
bir adam vardı oldukça fakir idi acıkmasın diye tuvalete gitmiyor, gittiğinde ise tasarruflu bir şekilde zıçıyordu öyle sefil öyle pejmürde bi adamdı anlayacağın. ne oldu peki bu yazıyı okudu 13 kişiye dağıttı, bir gün sokakta bir tomar senet buldu değerlendirdi o şimdi zengin...
sen ey insanoğlu! bu yazıyı okudun mu ne duruyorsun önünde iki seçenek var...*
misalen: bu yazıyı okudun.artık sende bu zincirin bir halkası oldun şimdi bu yazıyı 13 kişiye ulaştırdın ulaştırdın ulaştıramadın dinle ve irkil:
bir adam var idi oldukça zengin idi ta ki bu yazıyı okuyana kadar bu yazıyı okudu uyarılara kulak vermedi belki de veremedi. yoğundu ne de olsa koca bir iş adamıydı. yedi kuşak zengin bi ailenin biricik çocuğuydu.parayla oynuyor; yağ satıyor bal satıyor, ustasının kürkünü satıp çocuk yaşta oyunlarda bile para kazanıyordu; büyüdü ailesinin servetini yöneten bu genç adam trilyonluk senetlerini kaybetti, hayatı kaydı...
bir adam vardı oldukça fakir idi acıkmasın diye tuvalete gitmiyor, gittiğinde ise tasarruflu bir şekilde zıçıyordu öyle sefil öyle pejmürde bi adamdı anlayacağın. ne oldu peki bu yazıyı okudu 13 kişiye dağıttı, bir gün sokakta bir tomar senet buldu değerlendirdi o şimdi zengin...
sen ey insanoğlu! bu yazıyı okudun mu ne duruyorsun önünde iki seçenek var...*
(bkz: maazallah çarpılırız)
hayır anlamıyorum bana momos diyolarda ben bozuluyomuyum. hem bu, onu kendimize ne kadar yakın hissettiğimizinde belirtsidir bi nevi. ayrıca bu başlığı açanında tamamen art niyetle açtığı (seni hınzır); bi takım insanı kışkırtmak için saçmaladığı kesindir. madem o kadar duyarlısın bu konuda aç başlığı şööyle sayın gülen demeniz daha yerinde olurdu veyahutfettulaha fetoş demesek mi keşke falan şeklinde bence bu daha caydırıcı olurdu.
hayır anlamıyorum bana momos diyolarda ben bozuluyomuyum. hem bu, onu kendimize ne kadar yakın hissettiğimizinde belirtsidir bi nevi. ayrıca bu başlığı açanında tamamen art niyetle açtığı (seni hınzır); bi takım insanı kışkırtmak için saçmaladığı kesindir. madem o kadar duyarlısın bu konuda aç başlığı şööyle sayın gülen demeniz daha yerinde olurdu veyahutfettulaha fetoş demesek mi keşke falan şeklinde bence bu daha caydırıcı olurdu.
hahayt anlasaydın şaşardım zati cümlesinin kibarlaştırılmış şeklidir.
domuz gribi olmaktan korkarak domuz eti yiyemeyen ve kendini, bu lezzetten(!) mahrum bırakmak zorunda kalmış olan tipten sayıca az olduğu kesin olan tiptir.
kundak yüzünden çarpık bacaklı olan erkekle aynı kaderi paylaşan kızdır.
neslin yitip gittiğini düşünerek kendini yiyip bitiren, tüketen bir zihniyetin(!) serzenişleridir.
(bkz: dua et kızsın)
(bkz: erkeğim ama vuramam canını yakmak istemiyorum)
(bkz: yolarım seni kaldırma beni ayağa)*
(bkz: erkeğim ama vuramam canını yakmak istemiyorum)
(bkz: yolarım seni kaldırma beni ayağa)*
+++bu ösym nin bana gıcığı var anladım.
---yavrum okulda da derslerinin kötü olmasını öğretmenlere bağlıyodun; hepsi bana takmış kafayı diyodun ösym de mi sana gıcık şimdi?
+++herkes bana takmış kafayı, herkes bana cephe almış.
---...
+++yalnız bırakın beni
---yavrum okulda da derslerinin kötü olmasını öğretmenlere bağlıyodun; hepsi bana takmış kafayı diyodun ösym de mi sana gıcık şimdi?
+++herkes bana takmış kafayı, herkes bana cephe almış.
---...
+++yalnız bırakın beni
istiklal marşının yazarının da müslüman olduğunu bilmeden söylemiş olacak ki yavrucağız böyle bi cümle sarfetmiş. eğer istiklal marşını okuyası yoksa bunu dinle değilde bastırılmış farklı duyugularıyla açıklamsı daha yerinde(!) olacaktır.
imam
ne de olsa kaza-kader meselelerini iyi bilir insanın ne zaman, nerde; başına ne geleceğinin malum olmadığını düşünerekten evden çıkarken de helalleşir.
ne de olsa kaza-kader meselelerini iyi bilir insanın ne zaman, nerde; başına ne geleceğinin malum olmadığını düşünerekten evden çıkarken de helalleşir.
çocuk düğüne gelmişse ve sakin, pısık bi çocuksa bile ortamın havasından mıdır bilinmez; coşar, gaza gelir sanki kendisi evleniyo gibi kıpır kıpırdır. incelemeye alınmalı derhal oratamdan uzaklaştırılmalıdır.