bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım9
- herkesle iyi anlaşan insan13
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle23
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- paraguay2
- japonya8
- güney afrika3
- fransa4
- deprem3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- galatasaray2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- cüneyt arkın3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan2
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- anın görüntüsü24
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı2
- istanbul6
- kemalist dünya26
- ekşi ekşi kokan kezo2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- almanya5
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- 2026 dünya kupası28
- 28 haziran 20263
- elon musk3
- gönül adamı2
- kucaklaşma günü3
- thereads2
- başkan3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
entry'ler (17)
belki de bir toplumun sesi olmuştur suriyelilere karşı.
ne kadar hormonlar ejderhaya dönüşmüş olsa da sevmediğiniz bir insanın tenine dokunmak bile aşırı itici bir hareket. hele de sırf sevişmek için orgazm için sevmediğiniz her şey o kişide toplandıysa? aşırı ağır bir şekilde pis kokuyorsa? nasıl sevişeceksiniz? mastürbasyon bile daha iyidir.
Sorumluk sahibi olmaya başlamış ve birçok sıkıntıyla yüzleşmeye başlamış kızdır. aynı zamanda okurken özel sektöre de başladıysa full+full hayata karşı donanımlarını üzerine giymeye başlayacaktır. Toplumumuz sebebiyle bir erkek birçok yerde rahatça hareket edebilir, rahatça bir yerlere girer çıkar ama kızlar öyle olamayacağı için karakterlerini güçlendirmeye çalışacaklar.
erkenden pes eden olursa tabii toplumun akışına bırakır kendini.
erkenden pes eden olursa tabii toplumun akışına bırakır kendini.
Bu devirde insanların gerçekten evli olup olmadığı belli değil ve gerçekten bir göte sahip olup olmadığı da belli değil. Silikon diye bir şey var.
orospuluğun cinsiyeti yoktur demiş büyüklerimiz. doğrudur. sosyal medyada da ilgi için yapmayacakları şey yok. bu insanların gerçek hayatlarında hiç kimsesi yok mu nedir? bu işsizliğin sebebi nedir gerçekten? kadınların vücudunu göstererek dikkat çekmek istemesi, erkeklerin ya cinsellik konuşarak yada eşcinselmiş gibi davranarak dikkat çekme çabaları çok tuhaf. evet seks satar biliyoruz ama nereye kadar?
Netflix'in animasyon dizisi. müstehcenlik, edebsizlik, madde kullanımı ve absürtlük hat safhada. komedi olsun değişik olsun diyorsanız tavsiye ediyorum.
Nasıl ki askerlik okuduğumuz okulun durumuna göre değişiklik gösterebiliyorsa (kısa dönem - uzun dönem) asgari ücret için de o şekilde bir düzenleme olması taraftarıyım.
Ülkemizdeki çoğu kurumsallaşmamış fabrikada maaşı 4 bin lira olsa dahi sigortası asgari ücret üzeriden yatan insanlar var ve devlet bu konuda aşırı pasif konumda duruyor. yüzlerce dava ve sendika girişimlerine rağmen bu durumla alakalı hiçbir düzenleme yok. sadece küçük girişimler üzerine denetleme ve ceza uygulaması yapılıyor.
Mesleği için üniversite bitirmiş, alanında yüksek lisans yapmış bir fabrikada 5 senedir bir çalışan 3.500 lira maaş alıyorken, iki senelik üniversite mezunu teknisyen olarak 5 senedir çalışan ile aynı maaşı alması çalışanlar arasında sıkıntılı bir psikolojiye sebep oluyor. Devamında bu işçiler arasında yayılıp verimliliğin azalmasına sebep oluyor. as üst ilişkilerinde farklı iletişimlere yöneliyor. bu konuda devlet ne işvereni tam anlamıyla koruyor ne de işçiyi tam anlamıyla koruyor. bu orman kanunu olduğu sürece kim baskın gelirse onun istediği geçerli oluyor. genelde de iş verenin gücünden dolayı işçiler bir yere kadar dayanıp işsizlikle yüzleşiyor. akabinde de millet olarak sorguluyoruz türkiye neden bir şeyler üretmiyor diye.
Ülkemizdeki çoğu kurumsallaşmamış fabrikada maaşı 4 bin lira olsa dahi sigortası asgari ücret üzeriden yatan insanlar var ve devlet bu konuda aşırı pasif konumda duruyor. yüzlerce dava ve sendika girişimlerine rağmen bu durumla alakalı hiçbir düzenleme yok. sadece küçük girişimler üzerine denetleme ve ceza uygulaması yapılıyor.
Mesleği için üniversite bitirmiş, alanında yüksek lisans yapmış bir fabrikada 5 senedir bir çalışan 3.500 lira maaş alıyorken, iki senelik üniversite mezunu teknisyen olarak 5 senedir çalışan ile aynı maaşı alması çalışanlar arasında sıkıntılı bir psikolojiye sebep oluyor. Devamında bu işçiler arasında yayılıp verimliliğin azalmasına sebep oluyor. as üst ilişkilerinde farklı iletişimlere yöneliyor. bu konuda devlet ne işvereni tam anlamıyla koruyor ne de işçiyi tam anlamıyla koruyor. bu orman kanunu olduğu sürece kim baskın gelirse onun istediği geçerli oluyor. genelde de iş verenin gücünden dolayı işçiler bir yere kadar dayanıp işsizlikle yüzleşiyor. akabinde de millet olarak sorguluyoruz türkiye neden bir şeyler üretmiyor diye.
eğer aşırı tok karnına tüketiliyorsa o ikinci şişenin ortalarında istifra söz konusu olabilir.
öncelikle herkese mavi boncuk dağıtmaması, dürüst olması, yardım sever olması, sinci ve içten pazarlıkçı olmaması manevi yönden çekici kılar. kaşları ve saçları haricinde kılsız olması, bakımlı olması, kötü bir şekilde kokmaması, düzgün dişlere ve düzgün bir buruna sahip olmasıyla fiziki anlamda çekici kılar.
bilmediğiniz bir numarayı farklı düşüncelerle açarsınız. ya yanlış numaradır, ya eski bir arkadaşın yeni numarasıdır ya bir arkadaşınız başka bir yerden arıyordur. ama o beklenmeyen telefon sıkıntı verir ruha. eskiden unutmak istediğiniz silmek istediğiniz biri arar. kalakalırsınız.
paradan daha değerli şeylerin olduğunu bilen insandır.
eğer daha önce konuştuğunuz kızlar arasında büyük bir fark varsa ona bunu hissettirirsiniz farkında olmadan. o da bunu anlar ve karakteri düzgün değilse kibiriyle size her şey yaptırmak ister. siz fayda bekliyorsanız yanılıyorsunuz bu muhabbetten.
Milletvekili, vali, belediye başkanı, muhtar.
(bkz: balgam) atmak asla yapmaması gereken hareketler arasında ilk ondadır.
bakımsız erkeklerin oluşturduğu algılara karşı verilen eleştirilerdir.
genelde beklediğin telefon için heyecanlanırken. (bkz: beklenmeyen telefonun gelmesi)