bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
Nasıl ki askerlik okuduğumuz okulun durumuna göre değişiklik gösterebiliyorsa (kısa dönem - uzun dönem) asgari ücret için de o şekilde bir düzenleme olması taraftarıyım.
Ülkemizdeki çoğu kurumsallaşmamış fabrikada maaşı 4 bin lira olsa dahi sigortası asgari ücret üzeriden yatan insanlar var ve devlet bu konuda aşırı pasif konumda duruyor. yüzlerce dava ve sendika girişimlerine rağmen bu durumla alakalı hiçbir düzenleme yok. sadece küçük girişimler üzerine denetleme ve ceza uygulaması yapılıyor.
Mesleği için üniversite bitirmiş, alanında yüksek lisans yapmış bir fabrikada 5 senedir bir çalışan 3.500 lira maaş alıyorken, iki senelik üniversite mezunu teknisyen olarak 5 senedir çalışan ile aynı maaşı alması çalışanlar arasında sıkıntılı bir psikolojiye sebep oluyor. Devamında bu işçiler arasında yayılıp verimliliğin azalmasına sebep oluyor. as üst ilişkilerinde farklı iletişimlere yöneliyor. bu konuda devlet ne işvereni tam anlamıyla koruyor ne de işçiyi tam anlamıyla koruyor. bu orman kanunu olduğu sürece kim baskın gelirse onun istediği geçerli oluyor. genelde de iş verenin gücünden dolayı işçiler bir yere kadar dayanıp işsizlikle yüzleşiyor. akabinde de millet olarak sorguluyoruz türkiye neden bir şeyler üretmiyor diye.
Ülkemizdeki çoğu kurumsallaşmamış fabrikada maaşı 4 bin lira olsa dahi sigortası asgari ücret üzeriden yatan insanlar var ve devlet bu konuda aşırı pasif konumda duruyor. yüzlerce dava ve sendika girişimlerine rağmen bu durumla alakalı hiçbir düzenleme yok. sadece küçük girişimler üzerine denetleme ve ceza uygulaması yapılıyor.
Mesleği için üniversite bitirmiş, alanında yüksek lisans yapmış bir fabrikada 5 senedir bir çalışan 3.500 lira maaş alıyorken, iki senelik üniversite mezunu teknisyen olarak 5 senedir çalışan ile aynı maaşı alması çalışanlar arasında sıkıntılı bir psikolojiye sebep oluyor. Devamında bu işçiler arasında yayılıp verimliliğin azalmasına sebep oluyor. as üst ilişkilerinde farklı iletişimlere yöneliyor. bu konuda devlet ne işvereni tam anlamıyla koruyor ne de işçiyi tam anlamıyla koruyor. bu orman kanunu olduğu sürece kim baskın gelirse onun istediği geçerli oluyor. genelde de iş verenin gücünden dolayı işçiler bir yere kadar dayanıp işsizlikle yüzleşiyor. akabinde de millet olarak sorguluyoruz türkiye neden bir şeyler üretmiyor diye.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar