bugün
- falıma bakmak isteyen var mı20
- kemal kılıçdaroğlu14
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip4
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- aldım kabul ettim9
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde10
- ben kadın olsaydım ile başlayan yazar cümleleri2
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- yaz aşkı bulamamak7
- utku gümrükçü2
- kavuşma2
- spiritüalist instagram kokanası2
- romanya romanı3
- iş flörtü5
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- yazarların hastalıkları2
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- jojo tarzı sözlük yazarları2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- ısır diyor şu güvercin ayakları2
- düşünürken tavana bakmak4
- itperestler yüzünden kuduzdan ölümlerin başlaması2
- herbokolog4
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- uludağ sözlük'ün kokusu5
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- muhalefet2
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- ona bir şey söyle8
- anormal intikamlar2
- su içmekten göbeğin çıkması4
- chp den akp'ye jet geçiş5
- kurban2
- tembellik hakkı4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- pelin gümüşdağ2
- yastığın soğuk tarafı2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- biraz osursak mı3
- kadınlar neden aldatır17
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
entry'ler (19)
Madem içiyor, içtiriyor şimdikilerde içsin. onlara içme diyen yok. yalnız burda önemli birşey var adam içip, içirerek yönettiği ülkeyi şimdikiler içmeden ayık kafayla yönetemiyorlar.
Eğer bir ülkede dinle korkutup baskı uygulanıyorsa o ülke geri kalır. (bkz: Müslüman ülkeler)
Bu arada Mustafa Kemal olmasa Afganistan'dan farkımız kalmazdı.
Bu arada Mustafa Kemal olmasa Afganistan'dan farkımız kalmazdı.
aero smith - dream on
aero smith - crazy
aero smith - crazy
Genelde metrolarda görülen durumdur.Sol taraf yürümek isteyenler için yürüyen merdivende boş bırakılır.
(bkz: Mecidiyeköy Metro)
(bkz: Taksim Metro)
(bkz: Mecidiyeköy Metro)
(bkz: Taksim Metro)
Toshiba diyebiliriz.Taş gibi laptoptur.Nerden mi biliyorum 5 yıldır aynı toshiba laptopu kullanmaktayım.
swiss made deyince akla swatch saat gelmesi.
Uaral - Lamentos
Dark tranquillity - Insanity's crescendo
Metallica - To Live Is To Die
Aerosmith - Dream On
Queen - Bohemian Rhapsody
Dark tranquillity - Insanity's crescendo
Metallica - To Live Is To Die
Aerosmith - Dream On
Queen - Bohemian Rhapsody
Ailesinden maddi, manevi destek görememiştir. Maddi durumu da iyi olmayınca zevk alabileceği bir hayatı olmamıştır. Geleceğe dair bir amacı da yoksa yaşayıp, evlenip çocuklarının da aynı halde büyütmektense yaşamak istememek gayet normaldir.
(bkz: yavuz çetin-yaşamak istemem)
(bkz: yavuz çetin-yaşamak istemem)
olsa da bu başlığa entry girecek kadar salak olmayan kızlardır.
kaybedilen şeye bağlıdır hepsi tekrar kazanılmaz.
acaba unutmuş olsan bunu dinlermiydin, kimse unutmuyor bence, herkes uyutuyor acısını...
Sen kız olup domalsan nerenden tutulmasını isterdin diye düşün ve orasından tut.
Her bunalım takılanı ilgi çekmeye çalıştığını düşünmemek lazım.Eğer bunalım takılıyorsa vardır sebebi...
Bunalımda olmasının çok sebebi olabilir.
-Aile sorunları
-Para sıkıntısı
-Anlaşabileceği arkadaşları olmaması
-insanlara güvenmemesi
örnekler arttırılabilir...
Bunalımda olmasının çok sebebi olabilir.
-Aile sorunları
-Para sıkıntısı
-Anlaşabileceği arkadaşları olmaması
-insanlara güvenmemesi
örnekler arttırılabilir...
Her olgun erkekte para var sanan kızlardır.olgun erkek ise ergen kızları kaçırılmayacak fırsat olarak görür.
"Complicated" şarkısı ve klibi ile ünlü olmuştur.Hem sesi hem de güzelliği ile herkesi büyülemeyi başarmıştır.
Yaşlılara yer veremeyen insan : Kısacası ben ve benim gibi kişiler diyebiliriz.Zaten bütün gün işte yoruluyoruz.Çok kalabalık diye bir kaç otobüs veya minübüs geçmiş ama binmeyip,beklemişizdir.Boş bir otobüse bineriz,tam oturup "oh be boş yer buldum" dersiniz. Bir de bakarsanız yaşlı bir teyze dibinizde beklemeye başlar.Kesinlikle yer vermem çünkü ben oturarak yolculuk yapmak için binmişim, kabul etmem. Madem öyle doldurmasınlar o kadar çok otobüsü herkes oturarak gitsin.