bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- velvet41
- göte giren şemsiye5
- 2026 dünya kupası32
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- herkesle iyi anlaşan insan13
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- paraguay3
- avustralya3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- fas5
- brezilya3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- kadir inanır'ın vefatı7
- truesuzluk3
- türkiye10
- meksika3
- güney afrika4
- saraca finch house7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- haiti2
- iskoçya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- katar2
- star wars2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- güney kore3
entry'ler (22)
1. Neset ertas diyen net huur cocugudur!
2.Kesinlikle SERDAR ORTAC
3.SAnatciyla sarkiciyi karistirmayalim ikisi cok farkli seyler
2.Kesinlikle SERDAR ORTAC
3.SAnatciyla sarkiciyi karistirmayalim ikisi cok farkli seyler
nordin : prof olamamis futbolcu
kezotella : incide yazar olamamis ogrenci
kezotella : incide yazar olamamis ogrenci
CK ve kenzo. (yanlis anlamayin cakma tabiki. )
bircok ortak dersimizin oldugu kesistigimiz ama birturlu denk getiripte ortak konusma alani bulamadigim kiza ilani ask edemiyorum.sirf bu yuzden gerizekali oldugumu dusunmeye basladim . bunuda entryleri okurken farkettim . itiraf ediyorum ben bir sigirim.
Benim bie edebiyatci arkadadimin teorisine gore kurt kurutmaktan geliyor. turkletin turemesini durdurmak icin olusan bi irktan bahsediyor. banada mantiksiz gelmiyo acikcasi .
2013 yılı itibariyle gelişmeye devam eden 2013 yılında Tıp fakültesi kurmak icin sözlesme imzalayan ,
Yabancı ulkelerde gecerliligi yuksek olan girnede bulunan fena olmayan bir özel üniversitesidir.
okulun su anki sahibi olan memduh (ve onun damadi serhat akpinar) sizi para olarak gorur. Bazi bolumleri gercekten gereksizdir ama kotuleyenlerin bircogu inanin kendi tembelliklerinden yada okumak disindaki diger aktivitelerle ilgilenen tiplerdir . Tek sikintisi girnede bulunmasi ve pahali olmasidir . Ben 3 senedir burdayim . Uluslararasi isletme Yonetimi okuyorun ve gayet memnunum . Tek tavsiyem sadece biraz idiot olun burada . Yani karidir casinodur bettir bunlara kapilmayin yoksa okul bitmez .
Yabancı ulkelerde gecerliligi yuksek olan girnede bulunan fena olmayan bir özel üniversitesidir.
okulun su anki sahibi olan memduh (ve onun damadi serhat akpinar) sizi para olarak gorur. Bazi bolumleri gercekten gereksizdir ama kotuleyenlerin bircogu inanin kendi tembelliklerinden yada okumak disindaki diger aktivitelerle ilgilenen tiplerdir . Tek sikintisi girnede bulunmasi ve pahali olmasidir . Ben 3 senedir burdayim . Uluslararasi isletme Yonetimi okuyorun ve gayet memnunum . Tek tavsiyem sadece biraz idiot olun burada . Yani karidir casinodur bettir bunlara kapilmayin yoksa okul bitmez .
Simdi benim anlamadigim film cekilecek mu yoksa cekilmeyecek mi ilk entry 2010 da girilmis 5 sene gecmis hala yazamadimi Nolan Gardas ?
Utangac degil cekingendir aslinda yapabilecegi isleri ayarlayabilecegi kizlara karsi bi adim geride duran erkektir . Sikintili bir durumdur . Hep geriden takip eder olaylari. Kisacasi bendir
Utangac degil cekingendir aslinda yapabilecegi isleri ayarlayabilecegi kizlara karsi bi adim geride duran erkektir . Sikintili bir durumdur . Hep geriden takip eder olaylari. Kisacasi bendir
Cok zor olan bi durumdur dusulmemesi gerekir .
Yok oyle bisey mertlik ne kavgayla olur ne 1 kisiye 50 kisi dalmakla . Mertlik karisina coluguna cocuguna sqhip cikabiliyosa onlarin isteklerini karsilayabiliyorsa olur . Gidip baskasinin karsina kizina bakicak laf aticak onlardan sonrada biri karisina yan gozle baktigi zaman namus abidesi kesilicek . Sokarim oyle mertligede dogululugada .
Mertlik insanin icinde ve yasam bicimndedir . Gucunde kuvvetinde boyunda posunda degil.
Mertlik insanin icinde ve yasam bicimndedir . Gucunde kuvvetinde boyunda posunda degil.
Yabancilar icin gecerli olan bir sozdur. Gercekten bekarete onem vermelerine ragmen sadakat olar icin onemlidir .
Kisacasi yabanci bayanlar sadiktir.
Kisacasi yabanci bayanlar sadiktir.
kürtlerin kürtce bilmeyeni kürt olmayanı dusman olarak görmesidir .
icten ice seni esir almaya calısır
bağnazdırlar , bir olayı anlatamassın.
Not : Irkçı değilim
icten ice seni esir almaya calısır
bağnazdırlar , bir olayı anlatamassın.
Not : Irkçı değilim
Arkadaslarından yedigi kazıklar sonucunda insanlara guvenmemeyi ögrenen kişilerin basına gelen bir durumdur.
@pers34
kesinlikle katılıyorum sana .Bu tipler bide seni begenmezler falan falan .
Ağzının ortasına Sümsügü cakıcaksın anlıcak o zaman
kesinlikle katılıyorum sana .Bu tipler bide seni begenmezler falan falan .
Ağzının ortasına Sümsügü cakıcaksın anlıcak o zaman
Aileden gelen parayı bet ofislerinde casinolarda yemek haricinde gayet te gecinebilecegin bi yerdir ama tabiki karı kız karsısında bunları yapmıcak insan cok zor . EV Kiraları pahalı ve kesinlikle arkadaslıklar TUrkiyede ki gibi degil. Bütün hersey cıkar ugruna . He bide size burda yapılan Muameleden bahsetmek bile istemiyorum. Turksen herzaman 2. sınıf vatandas muamelesi göruyosun . Kıbrıs vatandası 600 tl ye oturuyosa sen aynı evde 1000 tlden assagı oturamıyosun .
Bi şarkı vardı cok aradım ama bulamadım kimin soylediginide bilmiyorum . şarkının bir bölümünde 'kimsesizliliğin hesabını istanbuldan sormaya diye . hatırlayan yada bilen varmı ?
Burada video kaynagı olarak EMC NETWORK gösteriliyor. Ama EMC NETWORK'ün depremle yada tektonik hareketlerle ilgisi yok. inanmadan önce keşke bi tam araştırma şansımız olsaydı. Yani video yu çekenler keşke tam düzgün bizim görebileceğimiz bir kaynak gösterselerdi.
Ben bu video yu van depreminden yaklaşık 1 hafta falan sonra izledim belkide daha önceden koyulmuştu.
Diyeceğim o ki ;
Gördüğünüz bişeye hemen kayıtsız şartsız inanmayın.
Ben bu video yu van depreminden yaklaşık 1 hafta falan sonra izledim belkide daha önceden koyulmuştu.
Diyeceğim o ki ;
Gördüğünüz bişeye hemen kayıtsız şartsız inanmayın.
Dinden haberdar olan ancak uygulamayan bir nesil var. Bizler (Sözüm Ona) torpilli Müslümanlarız. Annemiz babamız Müslüman olduğu icin Müslümanız. Sonradan Mülüman olan yabancılar biz doğustan Müslümanlardan üstünler. Çünkü ;
Onlar bilerek, isteyerek ve ne yaptıgını bilerek Müslüman oluyorlar. Bizler islamiyeti anlatırız, atarız tutarız ama gideriz zina yaparız, içki içeriz vs.
Balık Yüzdüğü Denizi Tarif Edemez.
Onlar bilerek, isteyerek ve ne yaptıgını bilerek Müslüman oluyorlar. Bizler islamiyeti anlatırız, atarız tutarız ama gideriz zina yaparız, içki içeriz vs.
Balık Yüzdüğü Denizi Tarif Edemez.
Benim AğLadığım Gecelerde ;
Siz Yoktunuz.
(Özdemir Asaf)
Siz Yoktunuz.
(Özdemir Asaf)