bugün
- akp aslında yok her şey dekor4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi6
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- erkekler neden az yaşar7
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- devlet gücü6
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- haitinin gol atmış olması5
- anın görüntüsü17
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- oyuncu koltugu4
- 2026 dünya kupası23
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- my number one3
- lionel messi11
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- futbol16
- ameliyat olmak8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- karsan jest2
- dünya8
- duygusal yankı2
- zalican2
entry'ler (58)
bugün vefat yıldönümü. mekanı cennet olsun.
yahu gerçekten ben bu durumu hiç anlayamıyorum. hesap kitap mı tutuyorsunuz arkadaş? eve gittiğinizde "bugün şu kadar para harcadım kıza" falan diye içerleniyor musunuz?
daha henüz arkadaşken bile 3 kuruşun hesabını yapıyorsanız işiniz zor. ufak hesapların insanıyla, ister kadın olsun, ister erkek kimse birlikte olmak istemez. o iş yürümez özetle. karşılıklı yorulmayın.
daha henüz arkadaşken bile 3 kuruşun hesabını yapıyorsanız işiniz zor. ufak hesapların insanıyla, ister kadın olsun, ister erkek kimse birlikte olmak istemez. o iş yürümez özetle. karşılıklı yorulmayın.
bartol'un alamut'unda nizamülmülk'ü katleden suikastçi. sonunun ne olduğu muğlak. romana göre, nizamülmülk suikastin ardından, ölüm döşeğinde, hasan sabbah'ı öldürebilecek tek kişinin tahir olduğunu görüyor ve sabbah'ın sahte cennet numarasını ona anlatıyor. tahir'in bırakılmasını emrediyor.
sabbah, geri dönen ibn-i tahir'in onu öldürmek için gönderildiğini tahmin edip, kendisini öldürmeden önce dinlemesi gerektiğini, sahte cennet olayının sebeplerini tahir'e anlatıyor.
ve hasan sabbah'a dokunmadan, kaleden çıkıp, yürüyüp gidiyor tahir. nereye gitti meçhul. ne yaptı, bilinmiyor.
not: bir diğer görüşe göre de, nizamülmülk suikasti anında askerler tahir'i öldürüyor. bunların hepsi rivayet tabi.
sabbah, geri dönen ibn-i tahir'in onu öldürmek için gönderildiğini tahmin edip, kendisini öldürmeden önce dinlemesi gerektiğini, sahte cennet olayının sebeplerini tahir'e anlatıyor.
ve hasan sabbah'a dokunmadan, kaleden çıkıp, yürüyüp gidiyor tahir. nereye gitti meçhul. ne yaptı, bilinmiyor.
not: bir diğer görüşe göre de, nizamülmülk suikasti anında askerler tahir'i öldürüyor. bunların hepsi rivayet tabi.
"savaş dini" diye bir tabir yok arkadaş, ilk defa duyduk şimdi. hak dindir. savaşı değil, cihadı emreder. cihad ve savaş ayrımını dahi yapamayacakların hakkında söz söylememesi gerekir. şimdi mesela klavye başında bik bik ötebiliyor insan, vefakat adım gibi eminim ki, herhangi bir müslümanın karşısında bunları konuşamaz. destekleyecek herhangi bir tezi de yoktur. wikipedia'dan, ekşi sözlükten kopyala/yapıştır yaptıklarından uzak kaldığında bu femsiz kişi, nasıl savunabilir tezini çok merak ediyorum.
unutmadan, ezici çoğunluğu müslüman olan bir ülkede rahatça yaşayıp, hala islam için savaş dini diyebilecek mantalitede beygirlerin olduğunu görüyoruz. bak şimdi, seviyene iniyorum, ki tarzım değildir pek, diyelim ki savaş dini bu din, arkadaş sana sormazlar mı nasıl hala rahat nefes alabiliyorsun? hangi cüretle dil uzatabiliyorsun?
yok, hakikaten, düşmanın da, küffarın da akıllısı yeğ.
unutmadan, ezici çoğunluğu müslüman olan bir ülkede rahatça yaşayıp, hala islam için savaş dini diyebilecek mantalitede beygirlerin olduğunu görüyoruz. bak şimdi, seviyene iniyorum, ki tarzım değildir pek, diyelim ki savaş dini bu din, arkadaş sana sormazlar mı nasıl hala rahat nefes alabiliyorsun? hangi cüretle dil uzatabiliyorsun?
yok, hakikaten, düşmanın da, küffarın da akıllısı yeğ.
eminim ki katar emiri'nin eşi tebaasını, gücünün yettiğini, ikna odalarına sokup "başınızı benim gibi bağlayacaksınız!" minvalli nutuk atmıyordur.
mevzu başörtüsüyle müslüman olmakta değil, başörtüsüz de müslüman olunabilir, işlediği haram yüzünden cezasını çeker insan ve bu onun imanını yok etmez.
asıl sıkıntı, başörtüsü gibi bir vecibeyi yerine getirtmemeye çalışmaktır. türkan hocanızın toprağı bol olsun, zira pür nur olmayacağı kesin.
mevzu başörtüsüyle müslüman olmakta değil, başörtüsüz de müslüman olunabilir, işlediği haram yüzünden cezasını çeker insan ve bu onun imanını yok etmez.
asıl sıkıntı, başörtüsü gibi bir vecibeyi yerine getirtmemeye çalışmaktır. türkan hocanızın toprağı bol olsun, zira pür nur olmayacağı kesin.
kabirde, ikna odalarında olduğu kadar kıvrak zekalı davranabildi mi merak ettiğim türkan saylan için twitter'da yazılan cümle.
-ama ben de müslümanım, hem başörtüsü de taktım?
kişi sevdiğiyle beraberdir. inşaallah, sevenleri de onun yanına gideceklerdir.
-ama ben de müslümanım, hem başörtüsü de taktım?
kişi sevdiğiyle beraberdir. inşaallah, sevenleri de onun yanına gideceklerdir.
bozkurtlar diriliyor adlı atsız eserinde kür şad'ın oğlunun adı. annesine verdiği sözü tutarak, kimseye söylemeden kür şad'ın oğlu olduğunu, alelade bir türk savaşçı olarak yaşamını sürdürmüştür romanda.
"ayın bahtı karanlık, urungu'nun karadır"
der ve ölüm uçurumuna atlar ay hatun'la beraber, gözünüzden bir damla yaş akar romanın sonunda.
"ayın bahtı karanlık, urungu'nun karadır"
der ve ölüm uçurumuna atlar ay hatun'la beraber, gözünüzden bir damla yaş akar romanın sonunda.
islamcı ve sosyalist pekala olunabilir. müslüman, sosyalist olmaz ama. hayatın her alanına müdahil olan bir dine iman eden kişinin "düzen sosyalist olmalı" demek gibi bir lüksü yoktur. kuran-ı kerim ve sünnetle, icmayla, kıyasla, zaten düzenin nasıl olması gerektiği eksiksiz olarak bellidir. iman etmiş dedik, ki "iman" en önemli mefhum. unutmadan, önce islamcı ve müslümanın ayırdına varmak gerek. sonra islam'a ve sosyalizme vakıf olmak gerek. bu da zor iş, akıl çoğu yerde yetmez bu ikisi için. uygulamalardan yola çıkılabilir belki. ya da bu ikisi arasındaki ilişkiyi iyi anlamış kişilerin sözlerine bakmalı. mesela ali şeriati'nin sosyalizm ve islam konulu kitaplarına bakılabilir.
hatta size bir güzellik daha yapayım, dücane cündioğlu'na bir bakın. islamcı ve müslüman-dindar konusunu en iyi işleyenlerden biridir.
not: ankaragüçlü sünni müslümanım.
hatta size bir güzellik daha yapayım, dücane cündioğlu'na bir bakın. islamcı ve müslüman-dindar konusunu en iyi işleyenlerden biridir.
not: ankaragüçlü sünni müslümanım.
en hafif tabirle aptaldır. bu mantalitesiz denyolara kalsa, izmir'in bir karış toprağına bütün anadolu mülkü feda edilebilir. misak-ı milli'den, bin yılda bu halkın her hücresine işlemiş dininden, ırksal hassasiyetlerden bihaber bu fikirsizler, ülkenin bugünki halinden yıllar yılı hor gördükleri mazlum adanolu insanını sorumlu tutabilecek kadar da onursuzdurlar.
bir gecede dilini, yazısını, tarihini değiştirdiklerini düşünüp, bundan gaz alarak; dini de, ahlakı da tekellerine alabileceklerini düşünmüş, bunu bir de icraata dökmüşler ve cahil yardakçılarıyla beraber ülkenin tabanına dinamit döşemişlerdir.
bu gün yaşanan toplumsal sancıların temelinde kendi saçma icraatlarının olduğunu da kabul etmezler. verdiğimiz her şehidin vebali, beceriksiz yöneticiler kadar ideolojik saplantılarıyla ülkeyi bu günlere getirmiş olanlardır da. onlar için vatan sevgisi, kendi ideojilerini taşıyanlar haricinde yoktur, olamaz da.
zihiniyetinizi sikeyim, size az bile yapılanlar.
bir gecede dilini, yazısını, tarihini değiştirdiklerini düşünüp, bundan gaz alarak; dini de, ahlakı da tekellerine alabileceklerini düşünmüş, bunu bir de icraata dökmüşler ve cahil yardakçılarıyla beraber ülkenin tabanına dinamit döşemişlerdir.
bu gün yaşanan toplumsal sancıların temelinde kendi saçma icraatlarının olduğunu da kabul etmezler. verdiğimiz her şehidin vebali, beceriksiz yöneticiler kadar ideolojik saplantılarıyla ülkeyi bu günlere getirmiş olanlardır da. onlar için vatan sevgisi, kendi ideojilerini taşıyanlar haricinde yoktur, olamaz da.
zihiniyetinizi sikeyim, size az bile yapılanlar.
dese ki çıkıp, "türkiye'nin bütün onurlu insanlarını, israil denen şer odağına karşı birlik olmaya çağırıyorum, yanımda mısınız?" gözümü bile kırpmam, bu gece kapısına köle olurum. ama öyle yürümüyor bu işler belli ki. yükü ağır, nice babayiğit kaldıramaz. bir daha eğilip bükülmez, lafta kalmaz söyledikleri inşaallah.
benim için gereksiz. bir bidon benzin alıp, herhangi bir mangoyu yakmaya karar verdiğimde sigaramı küllükte söndürmeyeceğim. filmlerdeki gibi, derin bir nefes, sonra biraz sessizlik.
çok hayr dua alacağım, çook.
çok hayr dua alacağım, çook.
http://www.youtube.com/watch?v=bpcJ0klY_EE
behiye aksoy'la uğurladığımız mübarek gece. hiç bitmeyecek bu mübarek ay sanmıştık oysa.
behiye aksoy'la uğurladığımız mübarek gece. hiç bitmeyecek bu mübarek ay sanmıştık oysa.
3-4 troll entryi girmemin akabinde hatunun birinden randevu teklifi almam.
ne yeyip, ne içiyorsunuz la siz?
ne yeyip, ne içiyorsunuz la siz?
az bile söylenmiş. şu kocaman sözlükte, kadın yazarlarının ekseriyetinin asıl amacı, dışarıda yakalayamadıkları popülaritenin verdiği ego tatminini kadın sayısının az olduğu ortamlara girerek gerçekleştirmek. bunun için sözlük biçilmiş kaftan.
anlayacakları dille söyleyeyim, dışarda bunları sikleyen olmayınca, burada konuşlanmış 3-5 abazana kendilerini mastürbasyon malzemesi olarak vermek hoşlarına gidiyor olmalı.
tanıdığım bir kaç, ve emin olun bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar az kadın yazar haricinde diğerlerinin azamisinin amacı bu. bunu, regl sancısı, sütyen kopçası, x yapan kız, x olan erkeklere tavsiyeler minvalli abuk başlıklara yazdıkları, "ben kızım" anatemalı saçma yazılarından anlayabilirsiniz.
neyse, yine bu kızlar için özet geçeyim;
haklı önermedir. dağılabilirsiniz.
anlayacakları dille söyleyeyim, dışarda bunları sikleyen olmayınca, burada konuşlanmış 3-5 abazana kendilerini mastürbasyon malzemesi olarak vermek hoşlarına gidiyor olmalı.
tanıdığım bir kaç, ve emin olun bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar az kadın yazar haricinde diğerlerinin azamisinin amacı bu. bunu, regl sancısı, sütyen kopçası, x yapan kız, x olan erkeklere tavsiyeler minvalli abuk başlıklara yazdıkları, "ben kızım" anatemalı saçma yazılarından anlayabilirsiniz.
neyse, yine bu kızlar için özet geçeyim;
haklı önermedir. dağılabilirsiniz.
ölüm yıldönümü.
şu çalılıkların arkasındaki adam sanki snip...
yirkenyikilasica'yi taksiye binerken görenlerin inanmak istemediği durum. sen de mi brütüs?
bir de beşiktaşı siktir ederse kupadan, tff'nin yapamadığını yapacaktır. adalet yerini bulacaksa, bjk de nasibini almalı. öyle kupa teslim etmekle olmaz bu işler.