bugün

kadınlık hormonu.
vs
erkeklik hormonu.
Çağımızda keşmekeşe dönmüş iki hormondur.

Östrojeni yüksek erkekler, testosteronu yüksek kadınlar doldu tüm evren!
Ciddi bir sorun yaşanıyor artık, hem bedensel hem de duygusal anlamda.
Kaygı verici!
biri vurur, diğeri vurdurur.
© copyright 2005 - 2026