bugün

Bingöl`de yetisen bir bitki. bugün Üsküdar pazarinda gördüm. ispanak gibi yapiliyormus yemegi. ama kendisi kesilmis pirasaya benziyor.
Yabani pırasa. Güllük de deniyormuş.
görsel

http://www.milliyet.com.t...&utm_campaign=2452954
Doğulu olanlar bilir. Tadı nanemsi olan bir ottur. Pazarlara da geliyor artık. Böreği, poğaçası, ketesi çok güzel olur. Bakalım pişirirlerse yiyeceğiz efendim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026