bugün

uludağ sözlük yazar kişisidir.

gotchaaa...

klavyesindeki sesli harfler bozuk galiba.

olsun,

ekran klavyesi diye bir şey var.

üzülme bro.
sırf bi kullanıcıya merak ettiğim bi konuyla ilgili mesaj atmak için 'öylesine' üye oldum bu yüzden kullanıcı adımı önemsemedim açıkçası fjaksjkls şimdi de çaylaklıktan kurtulmak için entry girip duruyorum.
© copyright 2005 - 2026