bugün

sırf bi kullanıcıya merak ettiğim bi konuyla ilgili mesaj atmak için 'öylesine' üye oldum bu yüzden kullanıcı adımı önemsemedim açıkçası fjaksjkls şimdi de çaylaklıktan kurtulmak için entry girip duruyorum.
uludağ sözlük yazar kişisidir.

gotchaaa...

klavyesindeki sesli harfler bozuk galiba.

olsun,

ekran klavyesi diye bir şey var.

üzülme bro.
© copyright 2005 - 2026