bugün
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor5
- pkk nasıl biter5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dünya11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 2026 dünya kupası25
- saygıdeğer birader yazarlar3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz2
- futbol17
- yaratıcı çıkma teklifleri3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- niğdeliler2
- yazarların imza parfümleri12
- bir insanı sevmek12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- lise5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- raskolnikov2
- akp aslında yok her şey dekor5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- erkekler neden az yaşar8
- yargıcı2
- kıskanmak7
- amerikan yahudileri3
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- hızlı para kazanmanın yolları6
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- güney kore2
- devlet bahçeli2
- güney afrika2
- 25 haziran 2026 güney afrika güney kore maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- devlet gücü6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- bosna hersek4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı3
- m r e r e c t o5
Hubei eyaletinin baskenti. 9.5 milyona yakin nufusuyla Orta Cin'in en kalabalik sehri.
"ben efsaneyim" setine dönmüş şehir. hareket eden her şeyi ölü diri yiyorsunuz beter olun.
5 yıl sonra youtuberların uğrak yeri olacaktır. Şu anki çernobil gibi.
Özellikle virüsün bulaştığı pazar yerinde selfie yapanlar çok fazla olacak.
Özellikle virüsün bulaştığı pazar yerinde selfie yapanlar çok fazla olacak.
(bkz: megakent) 11.5 milyon nüfuslu bir şehirmiş. karantina'nın boyutunu tahmin edebilirsiniz. bu durumda bile (bkz: wuhan üniversitesi) 2020 yılı için burslu öğrenci alıyorr ilginç.
anlam bozukluğu var.
koranın çıktığı yer. işin enteresan yanı kara vebada buradan çıkmıştı.
peki soru şu bu bir tesadüf müdür ?
peki soru şu bu bir tesadüf müdür ?
Atom bombası hak eden yer.
Aklıma hep duhan suresini getiriyor ya.
Amını ırzını siktiğimin memleketi. Dünyanın anasını siktiniz lan. Atom bombası atın amk şehrine.
Siktiniz dünyayı eylediniz viran. Soktumun çekikleri, yeter da.
Siktiniz dünyayı eylediniz viran. Soktumun çekikleri, yeter da.
Amk memleketine bütün dünya bomba vs atıp yerle bir etmeli
Taş üstüne taş gövde üstüne baş kalmayacak..
Y*rak kafalilarin yüzünden yüzyılın en büyük felaketi dünyayı vurdu.
Taş üstüne taş gövde üstüne baş kalmayacak..
Y*rak kafalilarin yüzünden yüzyılın en büyük felaketi dünyayı vurdu.
yanlış hatırlamıyorsam kara vebâ dâhil üç büyük salgın direkt olarak bu lokasyondan çıkıyor.
be amınakoduklarım, ne güzel nehriniz var, merkezi yerdesiniz, ticaretin döndüğü bir bölgedesiniz, insan gibi yemek yeseniz n'olurdu yani?
be amınakoduklarım, ne güzel nehriniz var, merkezi yerdesiniz, ticaretin döndüğü bir bölgedesiniz, insan gibi yemek yeseniz n'olurdu yani?
el yapımı bateri zilleriyle bilinirdi eskiden.
midesini bağırsağını siktiklerim, helak olursunuz inşallah.
virüsden kurtulduğunu iddia eden eyalet.
size koca bir nah çekiyorum virüsten kurtulduğunu zannediyor embesiller halen pandolin yarasa yiyorsunuz köpekleri tavukları canlı canlı yiyorsunuz size insan diye kimlik veren devletin ta anasını avradını.... ulan ders almadınız mı ? hayvan gerekli işlemlerden geçirip öyle yenilmeli demiyor mu kodumun profesörleri.
ya tamam bak afrikalı çıkıp ebola yaysa birşey demiyeceğim çünkü adamların suları kirli yemekleri kirli tasları tabakları kirli elleri kirli ve bu kiri temizleyecek teknolojileri yok veya çok sınırlı.
neyse pandolin gömmeye devam şerefsizler.
size koca bir nah çekiyorum virüsten kurtulduğunu zannediyor embesiller halen pandolin yarasa yiyorsunuz köpekleri tavukları canlı canlı yiyorsunuz size insan diye kimlik veren devletin ta anasını avradını.... ulan ders almadınız mı ? hayvan gerekli işlemlerden geçirip öyle yenilmeli demiyor mu kodumun profesörleri.
ya tamam bak afrikalı çıkıp ebola yaysa birşey demiyeceğim çünkü adamların suları kirli yemekleri kirli tasları tabakları kirli elleri kirli ve bu kiri temizleyecek teknolojileri yok veya çok sınırlı.
neyse pandolin gömmeye devam şerefsizler.
Korona burdan yayılmış beyler.
Öyle diyorlar ama drone diyenler de var.
Bir felaket şehri.
Lan sizin yüzünüzden kelle paça çorbası içemiyorum belanızı sikeyim emi.
yok edilmesi gereken yer.
dünyada atom bombasını hak eden tek yer.
Annem buralı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar