bugün

sekizinci nesil yazar. hoş gelmiş.
(bkz: #11910419)nolu entrysinde yer alan şerefsiz ifadesini iade etmekte sakınca görmediğim ergen gerisi.
ayar üstüne ayar yiyip üste çıkmaya çalışan, o ara tekrar ayarlar altında kalan yazarımsı. başlığına yazılanlara cevap mahiyetinde peşi sıra 10 tane entry girerek sözlüğü forum havasına sokması da cabası.
arada bir nick altına giderim onda da bir çay içip kalkarım bunda daha kısa olacak. bir bardak şeker isteyip gideceğim.

her kimse sözlük olayını pek bilmiyor, açıyor bir başlık durmadan kendini savunan şeyler girip duruyor. yahu kardeşim, gir entryini çekil kenara. ne diye üst entrylere cevap niteliğinde tanımlar girersin. sonra silinir ağlarsınız.
© copyright 2005 - 2026