bugün

woulq

arada bir nick altına giderim onda da bir çay içip kalkarım bunda daha kısa olacak. bir bardak şeker isteyip gideceğim.

her kimse sözlük olayını pek bilmiyor, açıyor bir başlık durmadan kendini savunan şeyler girip duruyor. yahu kardeşim, gir entryini çekil kenara. ne diye üst entrylere cevap niteliğinde tanımlar girersin. sonra silinir ağlarsınız.
© copyright 2005 - 2026