1. 1.
    büyü sanatı anlamına gelir.
    ... soulsick
  2. 2.
    frank sinatra şarkısıdır.

    those fingers in my hair
    that sly come hither stare
    that strips my conscience bare
    it's witchcraft

    and i ve got no defense for it
    the heat is too intense for it
    what good would common sense for it do

    cause it s witchcraft, wicked witchcraft
    and although, i know, it s strictly taboo
    when you arouse the need in me
    my heart says yes indeed in me
    proceed with what your leading me to

    it s such an ancient pitch
    but one i wouldn t switch
    cause there s no nicer witch than you
    ... yasakani
  3. 3.
    (bkz: wicca)
    ... meister writer
  4. 4.
    isveç'in bağrından kopup gelmiş bir hard rock grubu.
    ... semigod
  5. 4.
    güzel bir wolfmother şarkısı.,

    Wrote a letter to you and threw it away
    Spirit tried to call me without words to say
    Sister can you tell me if it's gonna be ok

    The chains and bangles were ringing aloud
    Calling out without a sound

    She had witchcraft
    She drank from the craft

    Her eyes are the opening to the soul
    Where spirits lie and secrets can be told
    Make her an offer your fortune can be sold

    The chains and bangles were ringing aloud
    Calling out without a sound

    She had witchcraft
    She drank from the craft
    1 ... nil nil nil
  6. 5.
    supernatural dizinde sam winchester'ın bilgi toplamak amacıyla kullandığı web sitesi.
    --spoiler--
    5x12'den bir görüntü
    witchcraft
    --spoiler--
    ... leadman
  7. 6.
    pendulum'dan dinlenesi bir parçadır. şöyle ki;
    http://tinyurl.com/2c9nm9v
    -1 ... yggdrasil
  8. 7.
    witchcraft

    büyücülük, Carlton Harris.
    3 ... birazdan gelir sur sesi
  9. 9.
    bir yakın arkadaşımın, başka bir yakın arkadaşımın sevgilisiyle yatması üzerine başvurduğum şey.

    hayır öteki çocuğa da söyleyemedim arada kalabilirim diye.

    yani sonrasında ne oldu söyleyeyim ama isterseniz.

    20'li yaşlardan beri witchcraft ile uğraşan biri olduğum için ister istemez büyüye başvurmak durumunda kaldım ki gerçek yüzü ortaya çıksın.

    bu şöyle bir şey, insanın ruhani enerjisi ve doğanın bir takım güçlerini kombine edip, bunu istediğin bir şeyi evrende gerçekleştirmek için kanalize etmek için kullandığın ancient, yani kadim yöntemler bunlar yani.

    böyle bir şeye başvururken de zor olan, hakiki metinlere ulaşmak zaten, çünkü bu kitaplardan çok fazla var ama hangisi sahici hangisi conventional yöntemler için yapılır bilemiyorsun.

    fakat derinleştikçe daha güvenilir kitaplara ulaştığını hissediyorsun içeriğinden. mesela bu benim için bir doğu avrupa ülkesine olan gezim sırasında elde ettiğim bir kitap sayesinde olmuştu. sonrasında ise los angeles'tayken aldığım ikinci bir kitapla güvenim pekişmişti ve de en son olarak isveç'te aldığım kitaplar işte.

    ama 'bu bardağı havaya kaldırayım' tarzı işlemediği için bu tip şeyler, kayıp bir şeyi buldurma büyüsü, birini kandırma büyüsü, gerçek yüzünü ortaya çıkarma büyüsü falan yapıyorsun yani, o yüzden dolayısıyla hiçbir zaman point edemiyorsun 'bak bu benim yüzümden oldu' diye. ama kendi içinde öyle hissediyorsun bunu bir şekilde.

    abi neyse çok uzattım bu konu hakkında uzun uzun yazarım daha sonrasında zaten.

    gerçek yüzü ortaya çıksın diye büyüyü nasıl yaptığımı anlatayım;

    beyaz yumurta kabuğu, bir gül yaprağına kişinin ismini yazdım ve ondan sonrada bir dörtlük var, dörtlüğü istediğin dilde yazabilirsin mesela ama ingilizceydi o kitap, ben latinceye çevirerek yazdım ama önemli olan o dörtlüğü senin anlamını hissederek yazman kağıda, o dörtlük senin temennini içeriyor falan neyse. hazır bir dörtlük zaten o, sen bir şeyler katmıyorsun ona ama mümkün olduğunca inanarak, yoğunlaşarak bir kağıda yazıyorsun.

    sonra bunları bir bardağın ve ya bir kabın içinde yakıyorsun. sonra küllerini yaşadığı yerin yakınındaki bir toprağa gömüyorsun. o kadar.

    ben de bunları harfiyen uyguladım ve evinin bahçesine gömdüm külleri ve inanır mısınız birkaç haftada sonuç verdi ve adamın gerçek yüzü ortaya çıktı.

    tabii bu kaç günde sonuç verir kafasında bir şeyde değil ama ben bu şekilde o soğuduğum arkadaşımın hiç olmadık şekilde gerçek yüzünü ortaya çıkarmıştım.

    zamanla da herkes dışladı onu zaten ve yalnızlığında boğuluyordur sanırım şuan.

    konu neydi ne oldu. işte öyle sözlük...
    1 -1 ... giydirmek bedava
  10. 10.
    (bkz: büyücülük) ahh ah bu iş uğruna ne canlara kıyıldı bir bilseniz... 17. yy da iskoçya ve ingiltere krali birinci james'in eşi danimarkalı anne'ye cadılar tarafından komplo hazırlanması üzerine başladı her şey. sonrasında ingiltere'de cadıların asılması üzerine parlamento kararları çıkmaya başladı. üzücü olan şey ise eğer vücudunuzda herhangi bir doğum lekesi ve günümüzde dermatoloğa başvurmanızı gerektirecek bir şey varsa 17. ve 18. yüzyıl ingiltere'sinde bu cadı olduğunuz anlamına gelirdi üstelik sadece kadınlar için bu geçerli değildi. yaşlı ve çirkinseniz üstelik de kediniz varsa witchcraft ile suçlanıp işkenceye uğramamanız için hiçbir sebebiniz yok demektir!
    bu işkenceler öylesine kötüydü ki sizi bir sandalyeye bağlayıp yukarıdan nehre attıktan sonra eğer suyun yüzüne çıkarsanız bu cadı olduğunuz anlamına gelirdi ve siz bunu itiraf edene kadar sizi suyun altında tutarlardı. işin komik tarafı her türlü ölüyor olmanız. ilgilisi için buraya bir belgesel bırakıyorum:
    https://www.youtube.com/watch?v=UfQTYLb8Mko+
    ... arananbagyan