bugün

dördüncü nesil bir yazar. hoşgelmiş ola.
(bkz: sigara sagliga zararlıdır)
yazarlığı hayırlı olsun.
yıllardan beri içtiği winstonsoft'u nick olarak kullanıp vefa borcunu ödediğini düşünen yazar.
belki de winston popüleritesinden reklam amacı güdüyordur, bilinmez.
zevkle içerken, yüzeysel bir arkadaşın ''ne o lan öyle kırmızı kırmızı akciğer gibi'' demesi sonucu tiksinerek bırakılan sigara markası.

Ayrıca yazarmış, hoşgelmiş.
(bkz: winston soft)
(bkz: winston insani)
winston sponsorluğunda yazılar yazmakta olan yazar. ya da winston robotudur hiç belli olmaz.

(bkz: beni de zamanında marlboro çağırdı gitmedim)
fake insanı.
genelde bayanların daha cok içtiği hafif bir sigara.
soft anlamını, sigarının hafif olmasından değil, paketinin hafif olmasından alan, aksine diğer sigaralardan daha ağır olan ama winstonsoft yerine winston box tercih etme olasılığının da olduğu karmaşık bir zehirlenme metotudur!
(#9689313) "hay ağzını öpim" dediğim ama yanlış anlaşılmasından korktuğum yazar. *
© copyright 2005 - 2026