bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kemalistler7
- bitcoin2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı14
- venezuela6
- allah2
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- yazarların imza parfümleri14
- sözlüğün tadının kaçması4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- günün şiiri3
- 2026 dünya kupası22
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- dünya11
- am okşama4
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- kıskanmak7
- alan greenspan3
- pkk nasıl biter5
- evde kaş bıyık alımı3
- aşure2
sadece webte gezinen adam için windows xp yeterlidir. bu yüzdendir ki xp'yi halen en iyi işletim sistemi diye savunanlar var. haklı değiller mi? bence de haklılar zaten bu tarz şeyler kişinin kullanımına bağlı olarak tecrübe ettiği şeylerdir. sistem kaynaklarının etkin kullanımı açısından vista ne kadar kötüyse windows 7 o kadar iyiydi. windows 8'i denemedim fakat microsoft'un win 7 ile optimale yakın bir deneyim sunduğunu ve bunun üzerine bir şeyler katmış olacağını düşünüyorum.
atla eşeğin kıyaslamasıdır.
hala xp kullanan biri olarak diyebilirim ki, ne win7 ne de win 8 ilgimi çekmiyor.
ben böyle orta halli bebeler gibi seviyorum xp mi.
ben böyle orta halli bebeler gibi seviyorum xp mi.
al birini vur ötekine. En basit programların (format factory gibi) ve oyunların (braid) bile windows xp'ye desteği olmaması; windows 8'in de yılların alışkanlıklarını tek seferde bozmaya çalışması ve microsoft'un eski özellikleri yeni gibi sunmaya çalışması (yeni windows 8 güncellememiz ile artık tek ekranda aynı anda 2 pencere açabileceksiniz hohoho, gibi) nedenleri ile windows 7'nin halen üstün geleceği karşılaştırma.
xp her türlü alır.
pek yersiz olacak ama win7 sikertir demek istediğim versus.
win 8 iyi güzel hoş gibi çözmeye karıştırmaya bir türlü zamanım olmadı ama win 7 de iyidir ya,diğerinde kullanılandır.
Windows xp, kurumsal şirketlerin ve ev kullanıcıların vazgeçilmez versiyonu oldu. Microsoft, ondan üstün bir sistem çıkartamadı.. En sonunda, her türlü desteği kesince, diğer üst versiyonlara geçmeyi düşünmeye başladılar. UEFI, windows xp kadar iyi bir sistem yapamayan microsoft'un acizliğinin göstergesidir. Bios'u geliştirdiğini iddia ederek, bilgisayar alan herkesi kendi sistemine mahkum etmeyi deneyecek kadar bitiktirler.
bill gates panpam kusura bakmasın. win7 yüklettim iki gün kullanamadım. win8 i aklıma bile getirmiyorum. xp ile öyle kaynaşmışımki diğerleriyle yapamadım ve xp nin sinesine geri döndüm. sp3 kullanıyorum. microsoft sp1 ve sp2 desteğini kaldırmış diye duydum." aman sp3 e dokunma" diye bill gates panpama bizim teyze oğluyla haber gönderdim. dinler her halde...
hâlâ sonuç hakkında kafa yoranlar var mı diye merak ettiğim kıyaslama. bir tarafta 10 yıl öncesinin işletim sistemi, diğer yanda microsoft'un en iyisi. ayrıca windows 8 kullanıp da xp'ye dönecek olan yoktur diye düşünüyorum.
Xp candir be.sevmeyen olsun kisaca arklar
xp nostalji. Eski bilgisayarımda yüklü. Arada açar öyle bakarım. Windows 8 ise aşmış.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar