bugün
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- 1 euro 52 93 tl2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- eski uludağ sözlük ortamı7
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- lip balm kullanan erkek6
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sedat pekmez18
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- devşirmelik makamı13
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- toplu taşıma aracı2
- 0 0 75
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dont fuck with me tony4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- cut the crap4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- diamond bosphoruss denen yazar7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ayrılığın 7 aşaması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- tekerlek kaşar4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- su içmekten göbeğin çıkması2
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
üniversitede okuduğu halde akp'ye oy veren adamlara açık açık kültürsüz demiş yazar, ağzına sağlık o'nun, kültür mantarının bile daha kültürlü olduğunu düşünüyormuş ayrıca, köpeğin olsunlar senin be warwick.
üniversite okuduğu halde akp'ye oy veren adamın kendisi nazarında kültürsüz olduğunu belirtmiş, kültür sorunu yaşayan yazar.
(#11860571) şimdi biraderim... canım kardeşim.. tamam kendince bir yorumlamaya girmişsin de, bunun şahsen yorumunu yapmak, dini konularda hele.. ckk.. ayıp ayıp.. senin gibi bu konulara hakim birisine yakıştıramadım. dinde sorgulama yoktur. bir şey eğer de yasak ise o yasaktır. bunun nerelerde müsade edilebileceği de hadislerde, tefsirlerde bellidir.
insanlar nefislerine hoş gelen şeyleri yapmak ister elbet.
"bir küpü sarhoş edenin, bir avucu da haramdır"/ hadis-i şerif.
öptüm kardeşim dualar ile..*
insanlar nefislerine hoş gelen şeyleri yapmak ister elbet.
"bir küpü sarhoş edenin, bir avucu da haramdır"/ hadis-i şerif.
öptüm kardeşim dualar ile..*
(#11317230) entrydeki editiyle beni gülmekten yerlere yatırmıştır.
şakirtlerin bile delikanlılaşma prosesinden sonra klavyeye sarılıp sığ dediği yazar. lakin bu o yazarların sığır olduğunu değiştirmiyor.
(bkz: ayar vermeye gelip ayar yiyen sığırlar)
(bkz: ayar vermeye gelip ayar yiyen sığırlar)
sığ görüşünün taktığı at gözlüklerinden olup olmadığını merak ettiğim yazar.
nick altı bugün ana baba günü olan yazar kişisi. son derece showman.
uzun uzun cevap verilemeyecek kadar basit argümanlarla gelen kişilere cevap vermeye üşeniyor ama bir yandan da vermek istiyor. arkadaş gelmiş burda ahkam kesiyorsun yok kız fotolarını gizlemek istemiş de gizlemek zorunda kaldığı için tecavüze uğramış falanmış filanmış.
yahu ben tecavüz edenleri haklı bulmuşum gibi ortam yaratmayın, demagojiye gerek yok. ortalık bulandırmayın. biraz geniş bakın resme. bir kız düşün, çıplak pozlar veriyor 16 yaşında. nasıl arkadaşlıkları vardır bu kızın? serseri, it kopuk? birbirinden temiz arkadaşları olacak değil ya. eğer böyle işlere girişiyorsa bir insan, başına bunların gelebilme ihtimali artar.
yolda kot t-shirt yürüyen bir hatun mu laf yer yoksa mini etek askılı giyen birisi mi?
cevap, ikisi de yer, ama minili bayanımız biraz kaşınmıştır değil mi?
ister beğenin ister beğenmeyin ki ben beğenmiyorum, burası türkiye. burada yaşıyorsan birazcık orange county havasından çıkacaksın.
dip not: sen çıplak pozlarını saklamak istemiyorsan saklama ablacım sana karışan yok, rahat rahat poz ver. show yapma buralarda.
uzun uzun cevap verilemeyecek kadar basit argümanlarla gelen kişilere cevap vermeye üşeniyor ama bir yandan da vermek istiyor. arkadaş gelmiş burda ahkam kesiyorsun yok kız fotolarını gizlemek istemiş de gizlemek zorunda kaldığı için tecavüze uğramış falanmış filanmış.
yahu ben tecavüz edenleri haklı bulmuşum gibi ortam yaratmayın, demagojiye gerek yok. ortalık bulandırmayın. biraz geniş bakın resme. bir kız düşün, çıplak pozlar veriyor 16 yaşında. nasıl arkadaşlıkları vardır bu kızın? serseri, it kopuk? birbirinden temiz arkadaşları olacak değil ya. eğer böyle işlere girişiyorsa bir insan, başına bunların gelebilme ihtimali artar.
yolda kot t-shirt yürüyen bir hatun mu laf yer yoksa mini etek askılı giyen birisi mi?
cevap, ikisi de yer, ama minili bayanımız biraz kaşınmıştır değil mi?
ister beğenin ister beğenmeyin ki ben beğenmiyorum, burası türkiye. burada yaşıyorsan birazcık orange county havasından çıkacaksın.
dip not: sen çıplak pozlarını saklamak istemiyorsan saklama ablacım sana karışan yok, rahat rahat poz ver. show yapma buralarda.
16 yaşında çıplak pozlar veren bir kıza orospu dediği için nick altına kadar gelinmiş. ruhu orospu olmak ve bedeni orospu olmak arasındaki kavram karmaşasına yenik düşen yazarlar kapısını çalıyor şu zamanlar. e peki nedir orospuluk illaki para mı alması gerekiyordu?
(#11260998)
(#11260998)
nick altına üşenmeden gelen 2 tane şakirt tarafıntan feci şekilde güldürülen, az daha gülseydi altına yapacak olan yazar.
ayar vermişler. hahahahsiktir diye gülesim geldi yani. ayar derken kumandadan kanal ayarı falan mı yapıyosunuz?
madem yazmışsın, cevap hakkı doğurmuşsun konuşalım.
@lasminal,
şimdi bakalım neler demişiz. sana çapsız dedim, salak demedim, gerizekalı da verdiğim bkz'da vardı ki bu genel bir söylemdi. ulu orta bana, mal, gerizekalı, çapsız, salak ve de tarih bilgisini siktiğimin salağı dediğin için teşekkür ederim.
bir kere açtığın başlıkta ne diyor?
(bkz: tayyip erdoğan gelmiş geçmiş en iyi türk liderdir) *
hah tamam şimdi susabilirsin, küfürlerin ve olmayan kelime bilginle sövmelere devam et içinden.~
(bkz: 24 ayar)
@orjinaldeli,
şimdi bakalım senin durumuna. sen bir kere orijinal bile yazamayan bir adamsın. orjinaldeli demişsin, bundan bi iticiliğin zaten var. önce türkçe öğrenelim sonra klavye delikanlılığa başayalım.
bir kere bu yancılık nerden geliyor? senin nick altında yediğin ayar başına insanlara destek çıksaydım şu an sana giren çıkan desteğin haddi hesabı olmazdı. yancılık yapmaya gerek yok, kişiliğiniz otursun.
(bkz: ayar 24 ayar)
(bkz: liselilerin sözlüğe alınmaması gerekliliği)
ayar vermişler. hahahahsiktir diye gülesim geldi yani. ayar derken kumandadan kanal ayarı falan mı yapıyosunuz?
madem yazmışsın, cevap hakkı doğurmuşsun konuşalım.
@lasminal,
şimdi bakalım neler demişiz. sana çapsız dedim, salak demedim, gerizekalı da verdiğim bkz'da vardı ki bu genel bir söylemdi. ulu orta bana, mal, gerizekalı, çapsız, salak ve de tarih bilgisini siktiğimin salağı dediğin için teşekkür ederim.
bir kere açtığın başlıkta ne diyor?
(bkz: tayyip erdoğan gelmiş geçmiş en iyi türk liderdir) *
hah tamam şimdi susabilirsin, küfürlerin ve olmayan kelime bilginle sövmelere devam et içinden.~
(bkz: 24 ayar)
@orjinaldeli,
şimdi bakalım senin durumuna. sen bir kere orijinal bile yazamayan bir adamsın. orjinaldeli demişsin, bundan bi iticiliğin zaten var. önce türkçe öğrenelim sonra klavye delikanlılığa başayalım.
bir kere bu yancılık nerden geliyor? senin nick altında yediğin ayar başına insanlara destek çıksaydım şu an sana giren çıkan desteğin haddi hesabı olmazdı. yancılık yapmaya gerek yok, kişiliğiniz otursun.
(bkz: ayar 24 ayar)
(bkz: liselilerin sözlüğe alınmaması gerekliliği)
özel üniversitede okuma olasılığı yüksek olan (bkz: yazarımsı)
atatürk'e yazdığı entyrnin acıttığı bünyeler tarafından taciz edilen yazar. gerçekte kendini gösteremeyenlerin, nikaltına giri yaparak saldırdıkları yazar.
warwick ; sana yegane tavsiyem : köpek sana havladığında sen onun sana kızgın olduğunu anlayabilirsin. ama sen ne kadar köpeğe "evladım yapma öyle, ağzını açıp hırlama, götün de açık, ceyran yapıp üşüteceksin içini" desen de anlamaz.
boşver havlasın yahu.
warwick ; sana yegane tavsiyem : köpek sana havladığında sen onun sana kızgın olduğunu anlayabilirsin. ama sen ne kadar köpeğe "evladım yapma öyle, ağzını açıp hırlama, götün de açık, ceyran yapıp üşüteceksin içini" desen de anlamaz.
boşver havlasın yahu.
bas gitarların şahıdır.
özel mesajlarda tıvorlu ismail gibi cümleler kuran, ancak entrylerinde hiçbir zeka belirtisi görülmeyen yazarlar tarafından da takip edilen yazar.
severek izleniyor kendisi şu sıralar.
severek izleniyor kendisi şu sıralar.
hayatta bir yer edinememiş yazarlar tarafından, özel üniversiteleri övdüğü sanılan yazar kişisi.
sığır da derler aynı zamanda.
yaptığı asıl işin, özel üniversiteye giden her insanın "burjuva, baba parası yiyen ibne" sıfatları yemesine karşı çıktığını görmek istemiyor kimse.
emperyalist troll ve koyun sürüsünden bir koyun olarak merak ettiğim durum şu, eğer ben emperyalist isem siz nesiniz?
-okul harçlarını yatırıyor musun?
evet. *
-zorunlu olarak kdv veriyor musun?
evet. *
-emperyalistin anlamını biliyor musun?
hayır. *
saygılar.
sığır da derler aynı zamanda.
yaptığı asıl işin, özel üniversiteye giden her insanın "burjuva, baba parası yiyen ibne" sıfatları yemesine karşı çıktığını görmek istemiyor kimse.
emperyalist troll ve koyun sürüsünden bir koyun olarak merak ettiğim durum şu, eğer ben emperyalist isem siz nesiniz?
-okul harçlarını yatırıyor musun?
evet. *
-zorunlu olarak kdv veriyor musun?
evet. *
-emperyalistin anlamını biliyor musun?
hayır. *
saygılar.
(#10436363) entrysi ile okurken tüylerimi diken diken eden, sevgisine saygı duyduğum, farkını hissettiren yazar. hakikaten yazmış,saygılar
bazı kapıdan kovulup, bacadan giren yazarlan tarafından ayar verilmeye calışılan yazar.
Hıhı evet.
Nick altına yazıldığından ötürü cevap hakkı doğandır aynı zamanda.
Chp iktidar olmayınca çok üzüleceğini sanıyorlar, ahah bu yaşta bu zeka. Daha bu yaşa gelmişsin, hala chp'ye verdiğimiz oyların chp olduğu için değil de aklının ermediği şeylerden dolayı olduğunu anlamamışsın.
Tipik fettocu.
Ahah.
Hıhı evet.
Nick altına yazıldığından ötürü cevap hakkı doğandır aynı zamanda.
Chp iktidar olmayınca çok üzüleceğini sanıyorlar, ahah bu yaşta bu zeka. Daha bu yaşa gelmişsin, hala chp'ye verdiğimiz oyların chp olduğu için değil de aklının ermediği şeylerden dolayı olduğunu anlamamışsın.
Tipik fettocu.
Ahah.
(#9620784) kaç yaşında olduğunu merak ettiğim yazardır.
candır canandır..
not: liberalim ve adam az önce bana sövdü gibi bişey..
not: liberalim ve adam az önce bana sövdü gibi bişey..
götü tavan yaptığı zannedilen yazar.
asıl noktayı kaçıran yazarcıkların da uğrak mekanı. cevabı yazmamışsınız ama? hani antiteziniz? aa yine mi cevap yok, tüh.
(bkz: ayarlar vol 2)
asıl noktayı kaçıran yazarcıkların da uğrak mekanı. cevabı yazmamışsınız ama? hani antiteziniz? aa yine mi cevap yok, tüh.
(bkz: ayarlar vol 2)
(#9947072) nolu entrysiyle gülmekten altıma sıçtım. gerçekten sazan gibi atlamış. poşet değil çuval olmuş. ayar verdiklerini sanıyor ama kendince. o entrylerin hepsine cevap verebilirim hatta çoğusu tekrar cevap bile yazamaz. hatta birkaçı aynı durumla karşılaştı. sen sen ol böyle işlere buluşma önden yürüme. yoksa heder olursun maazallah.
(bkz: (#9946963)) bu ayarıyla, lafı tam gediğine koyan yazar.
katılmadığım fikirleri olsa dahi,geçen yazki stajını TAI'de yapmış olduğundan dolayı ilgimi çekmiştir. hoşgelmiş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar