bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- wine me dine me2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi3
- türkiye6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- anın görüntüsü15
- rabbin para vermesi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
güzeldir ancak çok ağır geliyor bana. Yani 12 saat aç kalsam anca öyle rahatsızlanmadan bitirebilirim.
Pek bir espirisi olmayan, basit bir krepin üzerine nutella sürüp meyve doldurularak yapılan, kotu olmayan ama öyle ahım şahım güzel bişeyde olmayan idare eder tatlı.... Şeklinde tanımlıyordum bakırkoy abbas waffleda yediğimde. Ancak ataşehirdeki abbas waffleda yiyince bunun da biraz ustalık gerektirdiğini anladım.
Bi kere bu tatlı öyle sandviç olarak falan yenmez. Tabağından parça parça gömmek en güzeli. Ataşehir abbasta tam bir rezaletti. Ekmeği ufacıktı. Self servisti. Az bi nutella sürdü. iki üç parça muz çilek kivi koyup sardı verdi elimize.
Beş kişi gittik. Beşimiz de yemeyi beceremedik. Götünden başından aktı elimizi yüzümüzü buladık hep. Ekmek ufacık olunca içindeki üç beş parça meyveyi zaptedemiyorsun amk.
Yapan sikik herife "usta bunun olayı tabakmış. Sandviç olmuyor bu" dedim. "Onu sıcak yiyeceksin" diye cevap verdi siktiğimin herifi. Amcık sıcak yiyince akmıyo mu?
Gerçekten ben böyle bi rezalet görmedim. Pek temiz bir yer de değildi zaten.
Zaten kendim olaam kırk yıl yemesem waffle yemek istemem. Ama waffleı abartmanın bokunu çıkaran, bunu yemenin elitlikte bir çığır olduğunu düşünen keko bir arkadaşım "hadi waffle yiyelim, hemde abbastan yiyelim" dedi diye gittik.
Bir daha sikseler Ataşehir abbastan yemem. Bakırköy'deki en azından bol kepçeydi ve tabakta getiriyordu. Bakırkoyde de 13 lira verdim. Önüme iddia kuponu gibi bir kağıt getirdi. Doldur ne istiyorsan dediler. Gelen tabak görsel olarak şölendi açıkçası. Yok yoktu. Ataşehirdeki ise nutelladan kısmış, ekmekten kısmış, tabaktan bile kısmış. Görselliğiyle insanı kendine çeken bu dandik tatlıyı en rezil şekilde yemek, kendini nutellalı ekmek yiyormuş gibi hissedenler ataşehir abbas wafflea gitsin.
Bi kere bu tatlı öyle sandviç olarak falan yenmez. Tabağından parça parça gömmek en güzeli. Ataşehir abbasta tam bir rezaletti. Ekmeği ufacıktı. Self servisti. Az bi nutella sürdü. iki üç parça muz çilek kivi koyup sardı verdi elimize.
Beş kişi gittik. Beşimiz de yemeyi beceremedik. Götünden başından aktı elimizi yüzümüzü buladık hep. Ekmek ufacık olunca içindeki üç beş parça meyveyi zaptedemiyorsun amk.
Yapan sikik herife "usta bunun olayı tabakmış. Sandviç olmuyor bu" dedim. "Onu sıcak yiyeceksin" diye cevap verdi siktiğimin herifi. Amcık sıcak yiyince akmıyo mu?
Gerçekten ben böyle bi rezalet görmedim. Pek temiz bir yer de değildi zaten.
Zaten kendim olaam kırk yıl yemesem waffle yemek istemem. Ama waffleı abartmanın bokunu çıkaran, bunu yemenin elitlikte bir çığır olduğunu düşünen keko bir arkadaşım "hadi waffle yiyelim, hemde abbastan yiyelim" dedi diye gittik.
Bir daha sikseler Ataşehir abbastan yemem. Bakırköy'deki en azından bol kepçeydi ve tabakta getiriyordu. Bakırkoyde de 13 lira verdim. Önüme iddia kuponu gibi bir kağıt getirdi. Doldur ne istiyorsan dediler. Gelen tabak görsel olarak şölendi açıkçası. Yok yoktu. Ataşehirdeki ise nutelladan kısmış, ekmekten kısmış, tabaktan bile kısmış. Görselliğiyle insanı kendine çeken bu dandik tatlıyı en rezil şekilde yemek, kendini nutellalı ekmek yiyormuş gibi hissedenler ataşehir abbas wafflea gitsin.
overrated tatlı.
meyve al ye desen yemezler. ama iş batı özentiliğine gelince hoooo.
efendi gibi dondurmalı kadayıfınızı veya künefenizi yiyin ve kalkın. şekilden şekle girmeyin yok dondurma tick yok muz tick yok frambuazlı sos tick.
meyve al ye desen yemezler. ama iş batı özentiliğine gelince hoooo.
efendi gibi dondurmalı kadayıfınızı veya künefenizi yiyin ve kalkın. şekilden şekle girmeyin yok dondurma tick yok muz tick yok frambuazlı sos tick.
Azı karar çoğu bayar.
basit bir belçika tatlısı. şahsen yiyenlerin zeka problemi olduğunu da düşünmekteyim.
Pek fazla sevmem ama Eskişehir pi waffle'da yediğimin tadı hala damağımda kaldı. En yakın zamanda Eskişehir'e gitmek dileğiyle..
tam bir popülist yiyeceğidir.
daha düne kadar anasının yoğurduğu ekşi hamuru reçele banıp banıp yiyen kızlar bugün başımıza wafflecı kesildi.
sizin "wafflesız olmaz" hashtagli fotoğraflarınız da zerre kadar sikimde değil.
ayrıca hiç kimse "ayy pelinsu bugün waffle yemiş. ne kadar da etkileyici bir kız." filan diye düşünmüyor.
daha düne kadar anasının yoğurduğu ekşi hamuru reçele banıp banıp yiyen kızlar bugün başımıza wafflecı kesildi.
sizin "wafflesız olmaz" hashtagli fotoğraflarınız da zerre kadar sikimde değil.
ayrıca hiç kimse "ayy pelinsu bugün waffle yemiş. ne kadar da etkileyici bir kız." filan diye düşünmüyor.
krebin arasına nutella, meyve ve sos konarak yapılan güzel bir tatlı.
Muayyen Gününde canı çeken Kızlardan Hariç kimsenin yüzüne bakmadığı tatlı. Bu hedeyi yiyenlere dikkat edin. Ped tedirginliğinden dolayı bacakları gereksiz bi sıkış, malum günden dolayı Şiş yüzlerle yumuluş(pilavı tane tane yiyen hatun bildiğin yumuluyor yane) sözün özü o kadar şekerli bi mevzu ki bi insanın bunu iştahla yiyebilmesi için ya regl ya da ağır yaralı olması Lazım.
güzeldir lakin bir sütlaç olamamıştır.
Moda-kemal usta en güzeli.
bol kalorili, göbek dostu, sağlık düşmanı bazı insanlar için çok ağır tadı olan, bazıları içinse mükemmel bi tatlı niteliğindeki "şey". şey diyorum çünkü tam ne olduğunu bilmiyorum her şeyden var içinde nerdeyse.
Aç karnına yenilmesi gereken tatlı çeşidi. Tok karnına olunca fazla geliyor tadını cikaramiyorsun.
Maliyet kazanç oranı aşırı yüksek bir tatlı. Halka arz edilmesini bekliyoruz.
Her zaman olmasa da arada yenebilecek bir tatlı. Sevgili ile yemesi ayrı bir romantik oluyor . Fondü ve waffle burjuva tatlısı olsa da bence romantik anların keyfini çıkarmak için bu durumu önemsememek gerekiyor.
Yerinde yenmesi gereken tatlı. Sırf bunun için beylikdüzü'nden kadıköy moda'daki kemal usta'ya gittiğim olmuştur. çok güzel yapıyor ibne ya.
Öyle her gün yememeniz gereken gerçekten karın doyuran meyve bombası kıvamında bir tatlı , öyle bildiğiniz yemekten sonra yenen tatlılardan değil. sadece bunu yiyorsun 12 saat başka bir şey yemiyorsun öyle doyurucu bir meret.
en güzeli müslüm waflle da yenen mükemmel tatlı. tabii öyle canınızın her istediği anda müslüm falan bulamayabilirsiniz, bulamadığınız anlarda "aman bana waflle olsun her türlü gömerim" demeyin. alın pankek yapın üstüne meyve şöleni daha iyi. zira benim gibi waffle yiyeyim derken donmuş armut parçacıkları yersiniz ona göre.
Türkiye'de bilineni ve yaygın olanı belçika usulü waffledır. Hollanda usulünü bim'de bulabilirsiniz. Ayriyetten hollanda usulünü ısıttığınızda daha leziz olmaktadır.
kemal usta en güzeli.
belçika icadı olan tatlıdır ancak ülkemizde de çok sevildiği her yerde wafflecı olmasından anlaşılmaktadır.
ben bunu çok merak ettim bir yiyeyim dedi olmadı o kadar tatlı ki insanı acayip kesiyor.
Sandviç şeklinde yapılanı takdire şayandır.
O kadar saçma birbirine uzak olan soğuk ve sıcağı birleştiren sevgiliden öte tatlı. Dadından yinmez soyleminin karşılığı.
Künefenin yanında esamesi okunmaz. Üzgünüm.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar