bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı2
- küfreden kız iticiliği7
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- ismet gurbuz 202418
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara4
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bugün de meme atan olmaması13
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- wine me dine me2
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- ilgi3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
Pek bir espirisi olmayan, basit bir krepin üzerine nutella sürüp meyve doldurularak yapılan, kotu olmayan ama öyle ahım şahım güzel bişeyde olmayan idare eder tatlı.... Şeklinde tanımlıyordum bakırkoy abbas waffleda yediğimde. Ancak ataşehirdeki abbas waffleda yiyince bunun da biraz ustalık gerektirdiğini anladım.
Bi kere bu tatlı öyle sandviç olarak falan yenmez. Tabağından parça parça gömmek en güzeli. Ataşehir abbasta tam bir rezaletti. Ekmeği ufacıktı. Self servisti. Az bi nutella sürdü. iki üç parça muz çilek kivi koyup sardı verdi elimize.
Beş kişi gittik. Beşimiz de yemeyi beceremedik. Götünden başından aktı elimizi yüzümüzü buladık hep. Ekmek ufacık olunca içindeki üç beş parça meyveyi zaptedemiyorsun amk.
Yapan sikik herife "usta bunun olayı tabakmış. Sandviç olmuyor bu" dedim. "Onu sıcak yiyeceksin" diye cevap verdi siktiğimin herifi. Amcık sıcak yiyince akmıyo mu?
Gerçekten ben böyle bi rezalet görmedim. Pek temiz bir yer de değildi zaten.
Zaten kendim olaam kırk yıl yemesem waffle yemek istemem. Ama waffleı abartmanın bokunu çıkaran, bunu yemenin elitlikte bir çığır olduğunu düşünen keko bir arkadaşım "hadi waffle yiyelim, hemde abbastan yiyelim" dedi diye gittik.
Bir daha sikseler Ataşehir abbastan yemem. Bakırköy'deki en azından bol kepçeydi ve tabakta getiriyordu. Bakırkoyde de 13 lira verdim. Önüme iddia kuponu gibi bir kağıt getirdi. Doldur ne istiyorsan dediler. Gelen tabak görsel olarak şölendi açıkçası. Yok yoktu. Ataşehirdeki ise nutelladan kısmış, ekmekten kısmış, tabaktan bile kısmış. Görselliğiyle insanı kendine çeken bu dandik tatlıyı en rezil şekilde yemek, kendini nutellalı ekmek yiyormuş gibi hissedenler ataşehir abbas wafflea gitsin.
Bi kere bu tatlı öyle sandviç olarak falan yenmez. Tabağından parça parça gömmek en güzeli. Ataşehir abbasta tam bir rezaletti. Ekmeği ufacıktı. Self servisti. Az bi nutella sürdü. iki üç parça muz çilek kivi koyup sardı verdi elimize.
Beş kişi gittik. Beşimiz de yemeyi beceremedik. Götünden başından aktı elimizi yüzümüzü buladık hep. Ekmek ufacık olunca içindeki üç beş parça meyveyi zaptedemiyorsun amk.
Yapan sikik herife "usta bunun olayı tabakmış. Sandviç olmuyor bu" dedim. "Onu sıcak yiyeceksin" diye cevap verdi siktiğimin herifi. Amcık sıcak yiyince akmıyo mu?
Gerçekten ben böyle bi rezalet görmedim. Pek temiz bir yer de değildi zaten.
Zaten kendim olaam kırk yıl yemesem waffle yemek istemem. Ama waffleı abartmanın bokunu çıkaran, bunu yemenin elitlikte bir çığır olduğunu düşünen keko bir arkadaşım "hadi waffle yiyelim, hemde abbastan yiyelim" dedi diye gittik.
Bir daha sikseler Ataşehir abbastan yemem. Bakırköy'deki en azından bol kepçeydi ve tabakta getiriyordu. Bakırkoyde de 13 lira verdim. Önüme iddia kuponu gibi bir kağıt getirdi. Doldur ne istiyorsan dediler. Gelen tabak görsel olarak şölendi açıkçası. Yok yoktu. Ataşehirdeki ise nutelladan kısmış, ekmekten kısmış, tabaktan bile kısmış. Görselliğiyle insanı kendine çeken bu dandik tatlıyı en rezil şekilde yemek, kendini nutellalı ekmek yiyormuş gibi hissedenler ataşehir abbas wafflea gitsin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar