bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- lip balm kullanan erkek6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- burç saçmalığı6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- frenkler2
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- cut the crap4
- yaz aşkı bulamamak2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- sedat pekmez18
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- biz arap değiliz biz türk üz8
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
aramızdakileri duyarlı insanların yapması gerekendir. ne çıkar en fazla iki çay parası.
somali'ye yardım göndeen duyarlı vatandaşların aynısını van'a da yapacaklarından adım gibi eminim.
oradaki insanlara günahı mı isteseler vermem. hayır bilsem yaptığımız yardımlardan utanacaklar adam olacaklar ama bunlar yüz yıllardır aynılar.
türkiye cumhuriyetinin her vatandaşı değerlidir. o yüzden yardıma ihtiyacı olan kim varsa hiç tereddütsüz yapılmalıdır.
yapmak istedikleri yardımın pkk ye veya dolandırıcılara veya bürokratlara gitmesini istemeyen, doğrudan mağdur yurttaşlara gitmesini isteyen kişilerin bana özel mesaj ile ulaşarak gerçekleştirebilecekleri yardım.
yunanistan,abd,israil'den van'a yardim teklfi gelirken istanbul'dan facebook'lara tarlabasi'nda yapilan lince katilma davetleri geliyor.
yapmak istedigim ama gonderdigim paranın kursun olarak askerimize donmeyeceginden, yada kızılayda arabamı havaya ucurmayacagından, yada kandildeki serefsizlere battaniye olmayacagından emin olmadıgım icin yapmayacagım ve vanlı kardesiminde beni mazur gorecegi yardım. O kadarda salak degiliz
ben neden oraya yardım edeyim, bana bunu açıklamasını mantıklı şekilde yapacak olan varsa, buyursun yapsın ve bende cebime giren bir lirayı bile cıkartıp göndereyiim.!!
hadi sıkıyorsa yapsın ..
tamam cani değilim, üzüldüm ama üzüldüğüm tek nokta, masum cocuklardı. heee.. ilerde onlarda aynı duruma gelecekti o ayrı bir şey ya neyse .. üzülmedim ..
benim vatanımda yaşayan, devletin parasını yiyipte arkasından vatan hainliği yapan insanlara oturupta üzülmem..
somaliye yardım gönderdim ama van a göndermem. vatandaşın içi yardım sevgisiylemi dolu zannediyorsun, onlarda sadece emin olun ordaki o bebekleri cocukları gösterdikleri için gönderiyorlar ..
benim askerimi öldürecek, terorist vatan hainine yardım ve yataklık edecek şerefsizlere ben yardım göndermem.!!!!!
eylem yaparak "vatan o...pu cocuklar kürdistanımızdan defolun" demesini bilene, s..ktr git abi, senin kürdistanını kuranlar yardım etsinler sana.!!
askerimi sehit eden 89 tane askerimizi öldüren siz şerefsizlere acımıyorum arkadasım.
beni istediğinizle suclayın. bana cani deyin anormal deyin duygusuz deyin ama ben onlar gibi şerefsizlik namussuzluk yapmıyorum. bilakis bence iyilik yapıyorum..
Rabbim neden acaba bilmem 200 300 tane deperim ard arda vermiş ..
pislikler temizlendi seviniyorum ..
nasılsa onların yaptıkları gibi silahla onunla bununla hainlik yapılarak alınmadı o kadar can..
allah verdi, allah aldı ....!!! *
hadi sıkıyorsa yapsın ..
tamam cani değilim, üzüldüm ama üzüldüğüm tek nokta, masum cocuklardı. heee.. ilerde onlarda aynı duruma gelecekti o ayrı bir şey ya neyse .. üzülmedim ..
benim vatanımda yaşayan, devletin parasını yiyipte arkasından vatan hainliği yapan insanlara oturupta üzülmem..
somaliye yardım gönderdim ama van a göndermem. vatandaşın içi yardım sevgisiylemi dolu zannediyorsun, onlarda sadece emin olun ordaki o bebekleri cocukları gösterdikleri için gönderiyorlar ..
benim askerimi öldürecek, terorist vatan hainine yardım ve yataklık edecek şerefsizlere ben yardım göndermem.!!!!!
eylem yaparak "vatan o...pu cocuklar kürdistanımızdan defolun" demesini bilene, s..ktr git abi, senin kürdistanını kuranlar yardım etsinler sana.!!
askerimi sehit eden 89 tane askerimizi öldüren siz şerefsizlere acımıyorum arkadasım.
beni istediğinizle suclayın. bana cani deyin anormal deyin duygusuz deyin ama ben onlar gibi şerefsizlik namussuzluk yapmıyorum. bilakis bence iyilik yapıyorum..
Rabbim neden acaba bilmem 200 300 tane deperim ard arda vermiş ..
pislikler temizlendi seviniyorum ..
nasılsa onların yaptıkları gibi silahla onunla bununla hainlik yapılarak alınmadı o kadar can..
allah verdi, allah aldı ....!!! *
afetzedeler, yüksek vergilerle ayakta duran şu devletin vergi verenleri tarafından kurtarılmak ve refaha kavuşturulmak isteniyorsa, devlet diye bir kavram neden var hep soru aklımda.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar