bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız9
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar2
- bugün de meme atan olmaması7
- netflix yasaklanmalıdır3
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- hoşgeldin pazartesi3
- beyaz otomobil satın almak3
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- morkstar2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- seksten sonra bira içmek5
- olduğundan genç göstermek9
- ona bir şey söyle16
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- istanbul6
- güne bir şarkı bırak18
- köyde gece tuvalete gitmek7
evdeki saat şarkısı. Bu aralar epey moda ve hak ediyor da. Bir v1'i bir de v2'si var.
Ben v1'i daha çok beğendim şahsen ve o çok dinlenmiş, insanlar da ben gibi düşünmüş.* ama ilk onu dinlememin etkisi olabilir.
V2'de de müziği cidden bir yerde barış manço şarkısı gibi. Başka bir yerde biri yazmıştı, ben de aynı düşünüyorum.
V1 sözleri;
ben köşeliydim hayat dedi düz olana yanaşırım
neydi bu?
neydi bu?
tamam dedim al ama ver bana mutluluğu barışalım
oldu mu?
oldu mu?
uykusunda her biri
yorma sakın kendini
anlatıp derdimizi onlara
sen ben birkaç kişi
bırakmışız bütün işi
vurmuşuz kendimizi yollara
uzunlar yanıyor arabamızda
bu ışık hepimize fazla
geceyi böler
bilmem ne olabilir aramızda
bu ışık ikimize fazla
arayı bozar
denizde açıldım hayat dedi dön geriye bozuşuruz
neydi bu?
neydi bu?
tamam boğulursam haber veririm o zaman konuşuruz
oldu mu?
oldu mu?
uykusunda her biri
yorma sakın kendini
anlatıp derdimizi onlara
sen ben birkaç kişi
bırakmışız bütün işi
vurmuşuz kendimizi yollara
uzunlar yanıyor arabamızda
bu ışık hepimize fazla
geceyi böler.
V2 sözleri;
hislerim yok bütün, ne bir sevinç ne bir hüzün.
gitgide iki yüzüm birbirine bulaşıyor.
"bana bir bak yüz beşerim" dedi hayat "düzleşelim",
"peki tamam yüzleşelim" desem, ne kadarı ulaşıyor?
uykusunda her biri, yorma sakın kendini
anlatıp derdimizi onlara..
sen ben birkaç kişi, bırakmışız bütün işi
vurmuşuz kendimizi yollara...
uzunlar yanıyor arabamızda
bu ışık hepimize fazla, geceyi böler
bilmem ne olabilir aramızda?
bu ışık ikimize fazla, arayı bozar..
kaderimin inceden nefesinin dokunuşu.
ederini bilmeden hevesimin yok oluşu.
"hadi bugün pisleşelim" dedi hayat, "yozlaşalım",
"peki tamam uzlaşalım" desem, ne kadarı ulaşıyor ?
uykusunda her biri, yorma sakın kendini
anlatıp derdimizi onlara..
sen ben birkaç kişi, bırakmışız bütün işi
vurmuşuz kendimizi yollara...
uzunlar yanıyor arabamızda
bu ışık hepimize fazla, geceyi böler
bilmem ne olabilir aramızda?
bu ışık ikimize fazla, arayı bozar..
Ben v1'i daha çok beğendim şahsen ve o çok dinlenmiş, insanlar da ben gibi düşünmüş.* ama ilk onu dinlememin etkisi olabilir.
V2'de de müziği cidden bir yerde barış manço şarkısı gibi. Başka bir yerde biri yazmıştı, ben de aynı düşünüyorum.
V1 sözleri;
ben köşeliydim hayat dedi düz olana yanaşırım
neydi bu?
neydi bu?
tamam dedim al ama ver bana mutluluğu barışalım
oldu mu?
oldu mu?
uykusunda her biri
yorma sakın kendini
anlatıp derdimizi onlara
sen ben birkaç kişi
bırakmışız bütün işi
vurmuşuz kendimizi yollara
uzunlar yanıyor arabamızda
bu ışık hepimize fazla
geceyi böler
bilmem ne olabilir aramızda
bu ışık ikimize fazla
arayı bozar
denizde açıldım hayat dedi dön geriye bozuşuruz
neydi bu?
neydi bu?
tamam boğulursam haber veririm o zaman konuşuruz
oldu mu?
oldu mu?
uykusunda her biri
yorma sakın kendini
anlatıp derdimizi onlara
sen ben birkaç kişi
bırakmışız bütün işi
vurmuşuz kendimizi yollara
uzunlar yanıyor arabamızda
bu ışık hepimize fazla
geceyi böler.
V2 sözleri;
hislerim yok bütün, ne bir sevinç ne bir hüzün.
gitgide iki yüzüm birbirine bulaşıyor.
"bana bir bak yüz beşerim" dedi hayat "düzleşelim",
"peki tamam yüzleşelim" desem, ne kadarı ulaşıyor?
uykusunda her biri, yorma sakın kendini
anlatıp derdimizi onlara..
sen ben birkaç kişi, bırakmışız bütün işi
vurmuşuz kendimizi yollara...
uzunlar yanıyor arabamızda
bu ışık hepimize fazla, geceyi böler
bilmem ne olabilir aramızda?
bu ışık ikimize fazla, arayı bozar..
kaderimin inceden nefesinin dokunuşu.
ederini bilmeden hevesimin yok oluşu.
"hadi bugün pisleşelim" dedi hayat, "yozlaşalım",
"peki tamam uzlaşalım" desem, ne kadarı ulaşıyor ?
uykusunda her biri, yorma sakın kendini
anlatıp derdimizi onlara..
sen ben birkaç kişi, bırakmışız bütün işi
vurmuşuz kendimizi yollara...
uzunlar yanıyor arabamızda
bu ışık hepimize fazla, geceyi böler
bilmem ne olabilir aramızda?
bu ışık ikimize fazla, arayı bozar..
Harika harika bir şarkı. Tüm gün dinleyeceğimiz şarkıyı bulduk.
Uzunlar yanıyo arabamızda. Aramızda değil. Söyleyeninin bir daha daha iyisini yapamayacağı şarkı.
(bkz: uzunlar kebap)
dinledikçe sevdiğim şarkıdır. ilk başta güzel gelmemişti. sonra bir anda sürekli dinlerken buldum. şu anda da sürekli mırıldanırken buluyorum.
aklıma şarkıdan çok kebapçı olanını getirendir.
Bir süre sonra bağımlılık yapan şarkıdır.
V2' si ankara havasını andırıyor sanki ya. Tam düğünde açıp çalmalık...
Ne düğünü ya, neyse işte ondan.
Ne düğünü ya, neyse işte ondan.
pek sevdiğim bir şarkı ve grup değildi bunlar. yalnayak diye bir grubun marsta değilim şarkısını her dinlediğimde bu aklıma gelmeye başladı. en son buna da düştük. *
kısalar yok mu ya tam bana göre of.
"Ben köşeliydim hayat dedi düz olana yanaşırım neydi bu, neydi bu?"
2020 yılında yayınlanmış olan hafif melankoli ve fransız diskosu ile harmanlanmış şarkı. evdeki saat'in kaderini değiştirmiş adeta. Bu şarkının birde uzunlar v2 adında ikinci versiyonu da yayınlanmıştır. Uzunlar v1 ve uzunlar v2, birbirinden harika alternatif oluşturmuşlardır.
Bu şarkıyı ilk duyduğumda dinleten kişi beni ağır tribe sokmuştu. Sebebi de şarkıda geçen ''bu ışık ikimize fazla arayı bozar'' sözleriydi. Ne günler be, psikolojimiz pertmiş zamanında.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar