bugün

uzmanlaşmak.

eski diplomalarda, "ihtisası" bölümünde "x ana bilim dalı uzlanımı" şeklinde bir ifade geçer.
Uz dur derler buralarda buna benzer bişey sanırım.
© copyright 2005 - 2026