bugün
- yazarların imza parfümleri10
- erkekler neden az yaşar6
- kıskanmak6
- bir insanı sevmek11
- devlet gücü6
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- haitinin gol atmış olması5
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- oyuncu koltugu4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi3
- 2026 dünya kupası23
- ibadet4
- çalmak2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- akp seçmeni2
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- lionel messi11
- m r e r e c t o4
- cristiano ronaldo dos santos aveiro3
- anlamak3
- zalican2
- my number one3
- naruto dayi3
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- düşün ki o bunu okuyor16
- ameliyat olmak8
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- futbol16
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- dünya8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dil3
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kolu kıllı kız4
- berhan şimşek2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
Sözlükteki en samimiyet duyduğum yazar. Azerbaycan Türk'ü olduğunu 1 dakika önce öğrendim. Kazakça bilmesine de(en azından öyle düşünüyorum) çok sevindim.
Nice senelere kardeşim iyi ki doğdun.
bu arada "meymenetsiz"in yazımını öğrettiğin için de sağ ol. *
bu arada "meymenetsiz"in yazımını öğrettiğin için de sağ ol. *
nice senelere dilediğim yazar. aynı yılda doğmuşuz*. bir benzerliğimiz daha çıktı*. (bkz: useless/#25091656)
bugün doğum günü olan yazarmış.
ad günün mübarek! ey babek nevesi.
şu entryden sonra hayatının mükemmel olması dileğiyle.
ad günün mübarek! ey babek nevesi.
şu entryden sonra hayatının mükemmel olması dileğiyle.
24 yıl evvel bu gün doğan yazar.
kutlu olsun doğum günün.
kutlu olsun doğum günün.
Fesbukta fotoğrafımı beğenmiş yazar.
+1 olduğun için tişikkirlir cınım.
+1 olduğun için tişikkirlir cınım.
bugün 24 yaşına basmış yazarımsı.
13 eylül 1990'da, meymenetsiz suratıyla, o zamanki adıyla Kirovabad, şimdiki adıyla gence'nin allahın siktir ettiği bir kasabasında doğmuş, dünyanın gördüğü en yeteneksiz, en saçma insan olarak bugünlere kadar gelmiştir.
annesinde telefon numarası yoktur, babası bugünü hatırlamayacaktır, ablası ırak'ta gönüllü doktorluk yaptığı için arayacak telefon bulamayacaktır, hayırsız erkek kardeşi ise para dışında aramadığı için tenezzül etmeyecektir.
24 yaşındadır ancak daha şimdiden nefes alamamasına, kalbinin sıkışmasına bakmayarak tam gaz sigara- içki içtiği düşünülürse 34'ü de göremeyecektir. ha görmek istemiyordur zaten.
yalnızlıktan sözlüğe duyurmuş, onlardan kutlu olsun mesajı almıştır. hehehehe hepinize teşekkürler.
hadi bakalım doğum günü çocuğu, doğum günü kutlamaya:
(img:#685814)
13 eylül 1990'da, meymenetsiz suratıyla, o zamanki adıyla Kirovabad, şimdiki adıyla gence'nin allahın siktir ettiği bir kasabasında doğmuş, dünyanın gördüğü en yeteneksiz, en saçma insan olarak bugünlere kadar gelmiştir.
annesinde telefon numarası yoktur, babası bugünü hatırlamayacaktır, ablası ırak'ta gönüllü doktorluk yaptığı için arayacak telefon bulamayacaktır, hayırsız erkek kardeşi ise para dışında aramadığı için tenezzül etmeyecektir.
24 yaşındadır ancak daha şimdiden nefes alamamasına, kalbinin sıkışmasına bakmayarak tam gaz sigara- içki içtiği düşünülürse 34'ü de göremeyecektir. ha görmek istemiyordur zaten.
yalnızlıktan sözlüğe duyurmuş, onlardan kutlu olsun mesajı almıştır. hehehehe hepinize teşekkürler.
hadi bakalım doğum günü çocuğu, doğum günü kutlamaya:
(img:#685814)
Sözlükte ilk tanıdığım yazardır kendisi, bugün doğum günüymüş, kutlu ve mutlu olsun, nice yaşlara.
Beni az çok tanıyan bilir.
Ben turan derim, türk derim. Başka hiçbir halk umrumda değildir. Yine bir yazımda 'beni sabahtan akşama kadar kürt başlıklarına yazanlarla karıştırmayın' demiştim.
Aman ya ko şeyine gitsin ben ne anlatıyom.
Güldürdüğü için mutlu olmuş yazardır.
Size de selamlar.*
Diğerine ise: uyan da balığa çıkalım.* axşamın xeyir.
Ben turan derim, türk derim. Başka hiçbir halk umrumda değildir. Yine bir yazımda 'beni sabahtan akşama kadar kürt başlıklarına yazanlarla karıştırmayın' demiştim.
Aman ya ko şeyine gitsin ben ne anlatıyom.
Güldürdüğü için mutlu olmuş yazardır.
Size de selamlar.*
Diğerine ise: uyan da balığa çıkalım.* axşamın xeyir.
sözlüğümüzün güzide türkçü yazarlarından biridir.
var olsun efenim.
var olsun efenim.
sözlüğün benim için en değerli yazarı. bir çalışma yapıyorum ve türk faşistleri inceleme şansı buluyorum sayesinde. çok acayip yaşam formları. insan gibiler ama değil de gibiler çok acayip.
takip edip saygı duyduğum yazar. selamlar burdan.
#25130723 ehehe güldürdün gardaş..
Kız sanıp ona yavşadığımı iddia eden yazar.
Ula ben üsluptan anlarım cinsiyeti daaa.
Ula ben üsluptan anlarım cinsiyeti daaa.
4 milyon ermeninin öldürüldüğü sanan matrix dünyasında yaşayanlara dert olmuş yazardır.
1920'Lerde yaklaşık 4 milyon 500 000 ermeninin katledilmesine göz yuman büyük türkçü!!!
kendini ziya gökalp'le karşılaştırmak gibi bir niyeti olmayan basit bir türk'ün amatörce kaleme aldığı şiirdir.
Ayrıca birilerinin ingilizce nickli diye laf attığı kişinin şiiridir.
Lan dangalaklar, benim nickim 2 yıl boyunca en sık çalınanlar listesinin tepesinde kalmış, benim için önemli anlamlar içeren depeche mode'un useless şarkısından gelir.
Bak sen kafir dave gahan'a ya, türkçe yazmamış şarkıyı. Niye yazmamış amk şarkıyı türkçe gidip sorayım bi.
Önce dikkat çekmek için kız isimli, izmir plakalı nick alıp sonra aldığı nicki beğenmeyip değiştiren ve nickinde güldürmeyen bir espri yapan yazarsağılar gidip kendi türk karşıtı başlıklarında ürüsünler. Ben bu ikisine de çok güzel cevap vermiştim, yine veririm korkunuz olmasın.
Yazacak bir şey bulamayınca nicke takılanlar sizi gidi. De gedin şimdi kendinize bir kaç beden büyük gelecek yazarlarla uğraşmayın.
Ayrıca birilerinin ingilizce nickli diye laf attığı kişinin şiiridir.
Lan dangalaklar, benim nickim 2 yıl boyunca en sık çalınanlar listesinin tepesinde kalmış, benim için önemli anlamlar içeren depeche mode'un useless şarkısından gelir.
Bak sen kafir dave gahan'a ya, türkçe yazmamış şarkıyı. Niye yazmamış amk şarkıyı türkçe gidip sorayım bi.
Önce dikkat çekmek için kız isimli, izmir plakalı nick alıp sonra aldığı nicki beğenmeyip değiştiren ve nickinde güldürmeyen bir espri yapan yazarsağılar gidip kendi türk karşıtı başlıklarında ürüsünler. Ben bu ikisine de çok güzel cevap vermiştim, yine veririm korkunuz olmasın.
Yazacak bir şey bulamayınca nicke takılanlar sizi gidi. De gedin şimdi kendinize bir kaç beden büyük gelecek yazarlarla uğraşmayın.
ingilizce bir kullanıcı ismi olan yazarın turan ideası özlemiyle yazdığı şiirdir.
edit: bir de ayar vermiş haspam, yazarcık demiş. tamam tamam biz yazarcığız, sen de en büyüksün, şampiyonsun, süpersin, delisin, falansın filansın lan işte. eleştiriye ne kadar da açık bir şair yarabbim. *
şair ruhlu küfürbaz seni.
edit: bir de ayar vermiş haspam, yazarcık demiş. tamam tamam biz yazarcığız, sen de en büyüksün, şampiyonsun, süpersin, delisin, falansın filansın lan işte. eleştiriye ne kadar da açık bir şair yarabbim. *
şair ruhlu küfürbaz seni.
Nabızlarımda vuran duygular ki tarihin
Birer derin sesidir, ben sahifelerde değil
Güzide, şanlı, necip ırkımın uzak ve yakın
Bütün zaferlerini kalbimin tanininde
Nabızlarımda okur, anlar, eylerim tebcil.
Sahifelerde değil, çünkü Atilla, Cengiz
Zaferle ırkımın tetviç eden bu nasiyeler,
O tozlu çerçevelerde, o iftira amiz
Muhit içinde görünmekte kirli, şermende;
Fakat şerefle numayan Sezar ve iskender!
Nabızlarımda evet, çünkü ilm için müphem
Kalan Oğuz Han'ı kalbim tanır tamamiyle
Damarlarımda yaşar şan-ü ihtişamiyle
Oğuz Han, işte budur gönlümü eden mülhem:
Vatan ne Türkiyedir Türklere, ne Türkistan
Vatan, büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan
Ziya Gökalp.
Ziya gökalp'in Turan şiiri yanında komik kalmıştır. Bari ismi değişik koysaydın yazar kardeş.
Birer derin sesidir, ben sahifelerde değil
Güzide, şanlı, necip ırkımın uzak ve yakın
Bütün zaferlerini kalbimin tanininde
Nabızlarımda okur, anlar, eylerim tebcil.
Sahifelerde değil, çünkü Atilla, Cengiz
Zaferle ırkımın tetviç eden bu nasiyeler,
O tozlu çerçevelerde, o iftira amiz
Muhit içinde görünmekte kirli, şermende;
Fakat şerefle numayan Sezar ve iskender!
Nabızlarımda evet, çünkü ilm için müphem
Kalan Oğuz Han'ı kalbim tanır tamamiyle
Damarlarımda yaşar şan-ü ihtişamiyle
Oğuz Han, işte budur gönlümü eden mülhem:
Vatan ne Türkiyedir Türklere, ne Türkistan
Vatan, büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan
Ziya Gökalp.
Ziya gökalp'in Turan şiiri yanında komik kalmıştır. Bari ismi değişik koysaydın yazar kardeş.
tanri turku korusun ...
Kendisinin iyi bir şair olduğunu öğrendiğim andam olan Türkçü-Turancı kaliteli yazar.
Ara sıra okuyacağım şiir'dir. Güzel ve anlamlı bir şiir. yazarının başarılarının devamını dilerim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar