bugün

dizilerdeki şaşalı yaşamlar kıskançlık sorunu olabiliyor,

hayatlar yaşamlar toz pembedir.

gerisi klişe şeylerdir.

yaşamları müstakil evlerden , dublex evlere, ordan da residans evlere transfer olmuştur.

ben uzaya merdiven dayayıp ya da asansörle uzaya çıkmalarını bekliyorum.
-Başrol vurulur, hastaneye kaldırılır ve kan yetmezliği yaşar. Kan grubu 0 rh negatiftir.. Hiç şaşmaz. iki ararlar, tararlar. Sonra da hemencecik bu kana sahip birini bulurlar..

-Holding sahibi kaslı, eli yüzü düzgün, soğuk, sert, işkolik bir patron vardır. Sekreteri işe girer. Sekreteri buna çarpar ve 10 dakika falan bir bakışırlar. Bir elektriklenme yaşanır. Sonra da gelsin kedi-fare oyunu.

-kötü görümcenin veya kaynananın sürekli entrikalar çevirdiği bölümler..

-kadınlar arasındaki kan donduran entrikalar.

-bölümün finaline doğru uzun bir reklamın girmesi.
herksin dublex evlerde yasamasi.
zengin oğlan fakir kız bence daha büyük klişe yok, heh bir de ilk başta birbirlerini sevmezler sonra körkütük aşık olurlar.
yoğun bakım sahnesi olmayan dizi türk dizisi değildir. kanlar da hep 0- olur.
Herkes öpüşüyor. Böyle bir şey mümkün olabilir mi.
önce Ölüp sonra geri dirilmek.
başrol oyuncusunu mermi manyağı yapsalar hiçbir şey olmaz ama yardımcı oyuncular bir yumrukla ölür, bayılır.

artık farklı şeyler görmek istiyoruz, fazla bi umudum yok ama olsun.
Başrol veya herhangi bir karakter, ağır yaralanır ve kalbi durur. Yaklaşık yarım saat sonra kalbi tekrar çalışır ve hayatına kaldığı yerden sapasağlam bir şekilde devam eder. Halbuki bu, mümkün değildir. O kadar zaman beynine oksijen gitmeyen birisi en iyi ihtimalle felçli bir şekilde yaşayabilir. Yaklaşık 5 senedir dizi izlemeyen biriyim. En son böyleydi. Eminim hala da böyledir. Çünkü bu, reyting yapıyor...
Mutlaka en az bir kez ölümün kıyısından dönmek.
bir dizi, sinema çeker gibi 1saat 40 dakika yada reklamlarla ve o aptal ağır çekim bakışmalar öpüşmeler, şehir tanıtımı gibi 5 dakika müzikli manzara gösterileri ile birlikte 3 saati bulan diziler.yap dizileri 20 dakika-40 dakika. bak ne kadar anlamlı şeyler olacak.
asıl karakterle iyi karakterlerden biri asla yumruk yumruğa gelmez. biri durun der nabıyonuz der gerçeği anlatır. halbuki biz istemez miyiz asıl karakterin eşek sudan gelene kadar dayak yemesini. yapmıyolar işte.
- kişinin hızla yola fırlayıp şans eseri oradan geçen taksiyi durdurması.
- zengin kadın fakir oğlan veya tam tersi.
- dizinin bitimine son 15 saniye kala 5 dakikalık reklam girmesi.
Adama araba çarpar ve kör olur. Ardından tekrar araba çarpar ve gözleri açılır.
kıza artistlik edicem diye 2 adam tutarlar.kız la konuşurken motorlu 2 adam kızın çantasını çalmaya çalışır.genç cesur delikanlımız tuttukları adam sanıp dalar hemen.bıçak&dayak bişey yer hastaneye kaldırılır.

(bkz: he amk çok yaratıcı)
başrol oyuncularından birinin her bölüm ölümle burun buruna gelip ölmemesi.
(bkz: 8742 canlı insan)
sezon finallerinde başrol oyuncularının hastanelik olması.
iki erkeğin aynı kadına aşık olması.
ezel, behzat ç ve leyla ile mecnunun el ele yıkmaya devam ettiği klişelerdir.
repliğindeki kelimeleri bile bir araya getirmekte zorlanan çocukların "çok bilmiş sevimli (!) çocuk" rolünde oynatılıp, komik olmalarının beklenmesi.
leyla ile mecnun' da göndermede bulunan taksi çağırma saçmalığı.
x y'ye silah doğrultmuştur, y'de x'in sevgilisine** silah doğrultmuştur. bu üçgende her zaman kazanan y olur.
kimin kime kaydığının belli olmamasından doğan saçmalıklar.
iki sevgili olur. ve erkek için savaşan 2. bir kadın. sürekli iki sevgilinin arası bu kız yüzünden açılır. en sonunda finalde kötü kız cezasını bulur iki sevgili mutlu mesut yaşar.

liseli dizilerinde özellikle sürekli bir aksiyon sürekli ölenler geri gelenler kaybolanlar aşkından kavga edenler intihar edenler..
(bkz: liseli dizilerindeki mantık hatası)
esas kız ya da esas oğlan kaza geçirir, ne hikmetse kanı 0 rh+ dir ve bu kanda ya bunlara platonik olarak aşık olanlarda ya da bunların platonik olarak aşık olduklarında vardır.