bugün

entry'ler (6287)

pkk lıları çıldırtacak bir şey bırak

görsel
görsel
görsel
görsel

akpartiyi sevmek için tek bir neden

Eğitimsiz bir cahil olmanız ve akp'den işinizi görmeniz, yeterli tek nedendir.

recm cezası gelmelidir

Tarikatlarda badelenen civelekler, bu cezaya tabii olacaksa gelsin. Fakat benden olmayan recm cezası çeksin diyorsan, h*siktir derler oradan adama.

anonim hesap

işi gücü alkol, sigara, uyuşturucu başlıkları açıp, bir de oradan insanlara laf sokmak olan cins bir yazar..

Yeşilaycılığı savunmasını anlarım, normaldir fakat alkolcüler, sigaracılar mal yhaa demesi, yanlıştır. insanları tahrik etmektedir. Bu insanlara mal yha diyorsan bu insanların da seni eleştirmesi normaldir. Sözlükte dönen çoğu şey için de başlık açıp laf çarpıtma niyetindedir.. Cidden çok takıntılı bir yazar ve sadece kendi değerlerine göre hareket edilmesini savunuyor.. Bu huylarından acilen vazgeçmeli.

recm uygulamasında zerre kadar vahşet göremiyorum

Ben de sende zerre insanlık göremiyorum denilesi zırva bir söylemdir.

kürtlere günaydın diğerleri uyanmasa da olur

Kardeşlerimiz diye yağ çektiğiniz adamlara bakın.. Kürtler uyanıktır zaten. Sorun uyuyan türklerdedir.. Kürt her yerde kadrolaşır, lobi kurar.. Türklüğü öyle böyle silmeye çalışır.. Türk, Kürdün her türlü masrafını öder, bir de doğuda öldürülür ama asla uyanamaz..

Enayi türkonun ödediği elektrikle ısınıyor bu kürt şimdi.. Türkler uyudukça sizin işiniz her daim kolay zaten..

müslüman olmayanlar türkiye den defolup gitsin

(bkz: bir siktir git dedirten dinci zırvaları)

kokain çekmedim pudra şekeri çektim

Akçomarlar bu yalanı bayıla bayıla yutar da biz yutmuyoruz işte, sıkıntı orada.. Kodumun ülkesinde iktidara yakınsan, yediğin her bok affoluyor.. insanlar adalet isteyince terörist gözüyle bakılıyor.. Böyle sistemin içinden geçeyim.. Aysun Kayacı, her gün biraz daha haklı çıkıyor.. Ne büyük insanmışsın sen be.. Olacakları bugünden görmüş.. Körü s*kseler çoktan uyanırdı, bu halk 20 yıldır uyanmıyor.. illa o tencere boş olacak yoksa ülkenin ırzına mı geçmişler, kimsenin umrunda olmaz..

ramazanda burundan pudra şekeri çekmek

Ak-ümmetin yapacağı eylemlerden biridir. Fonladıkları Tarikatlar şeyhlerinden "ramazanda pudra şekeri çekmek" caizdir diye fetva almaları an meselesidir.

ramazanda sokakta su içmek

Normal bir eylemdir. insanların gözünün içine baka baka değil de daha sakin bir ortamda içilse iyi olur.

Ben oruç tutmam, susadığımda da sakin bir ortamda suyumu içerim.. Kalabalık ortamdaysam, su içtiğimi göstermemeye çalışırım.. Millet oruç tutuyor diye susuz kalacak halim de yok. Oruç tutana saygımız var, oruç tutmayana saygı yok.. Kaç kişi dayak yedi bu yüzden. Boş boş mağduriyet çıkarmayın yani.

türkçü ile kürtçü aynıdır diyen tip

Teröristle/terör sempatizanıyla, gerçek milliyetçiyi bir tutan kripto kürtçüdür. Bu tip kürtçülere alttan alttan yağ çeker.. Kürtçülerden ziya Gökalp denginde biri bile çıkmamıştır, o yüzden Kürtçü ile Türkçü asla eşit ve aynı değildir.

türk üm diyemeyen sözde chp genel başkanı

Dersim'deki isyancı dedelerinin izinden geldiği için Türk'üm dememesi normaldir.. Hdpkk'lı kardeşleri çok üzülür sonra.. Hdp'ye defolup gitmesi gerekirken kendisiyle alakasız CHP'yi yönetmektedir. Daha doğrusu partinin içinden geçmektedir..

Yahu bu kürtler cidden iki yüzlü ha.. Bir yerde pkk sempatizanlığı ve Kürtçülük hakim olunca insanlık ve hümanizm oluyor.. Türklük hakim olunca kafatasçılık oluyor.. Sizden ala kafatasçı mı var aq.. Hdp'nin başında Türk istemeyen sizsiniz. Bence de Türk olmamalı partinizde. Türklerde öşex sevdası yoktur malum..

herkese artı bize niye eksi

Vallahi bizim bir suçumuz yok.. Sen eksi almak için uğraşıyorsun..

zina edenin recm edildiği efsane dönem

Böyle bir dönem yoktur. En azından tarihimizde. Osmanlı'da dahi çok az görülmüştür recm. O da 4. Mehmet dönemindedir. Şeriat ülkelerinde ise düzenli olarak uygulanır.

sözlük yazarlarının favori porno yıldızları

Hiçbiri favorim değildir. Ben izler geçerim.. Öyle hayranlık beslemem.

koyu tenli bir kadına kırmızı elbise yakışır mı

Yakışmaz. Koyu tenli kadına siyah elbise yakışır. Kırmızı elbise, beyaz tenli kadında şahane durur..

koyu tenli çirkef insan tipi

Tipik ortadoğu insanıdır.. Harbiden, nerede koyu tenli tanıdığım varsa çirkefin, uyuzun önde gideniydi.. Bunların hepsi aynı fabrikadan mı çıkıyor, çözemedim. Bir de insanlara pis pis bakarlar.. Bir tane olsun, koyu tenli insanla anlaşabildiğimi hatırlamıyorum..

ben oruç tutamıyom

Kimseyi ilgilendirmeyen söylemdir. ibadet, kul ile tanrı arasındadır.. Diğer kullara laf düşmez..

Yine çakma vaiz, yargı dağıtmış.. Çok uzatma, badeni iç geç.. O da senin için bir ibadet sonuçta.

kürşat ayvatoğlu nun serbest bırakılması

Akepeli olduğu için serbest bırakılması çok normaldir. Yani şaşırtan bir haber değil.. Eminim pudra şekeridir.. Aptala yatmış işte yediği nane çıkınca.. iki gün sonra bu skandal da unutulur.. Geçiniz.. Bu ülkede her şey olunur ama rezil olunmaz.

pilavı elle yemek

Arapların sıradan eylemlerinden biridir. Petrollerden dolayı milyonlarca dolarları var fakat adamlar bir türlü medeniyete ulaşamadılar azizim.. iğrenç bir olaydır. Mide bulandırır. Ülkemizdeki Arap yalakası tarikatların da bu eylemi düzenli olarak gerçekleştirdiğini düşünmekteyim..
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.