bugün
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- gülüm diyen kız8
- sözlük kızlarının vücutları15
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- 24 06 2026 uludağ sözlük 1inci osuruk partisi2
- kuzenin içine boşalmak14
- her şeye saygı duyulması gerekir2
- black mirror2
- yılmaz güney12
- kakalanan peynir2
- reneissance man2
- dimmu borgir dinlemek3
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi11
- sözlükten çıkmayan yazar2
- velvet10
- ziyade ilahiler dinlemek2
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- günün kitabı3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- düşün ki o bunu okuyor4
- kemal kılıçdaroğlu18
- zaman baba birader bey2
- ameliyat olmak6
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- otopsiraporlari5
- almanya5
- rahmi koç6
- açlık ile arkadaş sabır ile dost olmak2
- evde mum bulundurmak7
- yazarların saç şekillendirme taktikleri2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- garip sorular2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- aylık 382 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- 2026 dünya kupası19
- fakirin sevmesi hak mıdır3
- anın görüntüsü16
- namaz takkesi4
uyduda çıkmış yeni trt kanalı. ülkede az olan arap nufusuna bile kanal açmışlar pes. yakında afika dillerinide koymazlarsa şaşarım.
arapçıların yönettiği trt den ne beklenir sorusuna matuf entry. adamlar dualarını bile arapça yapıyorlar. cocuklarına sadece arap ismi veriyorlar. islamı arap zannediyorlar.
(bkz: şimdi çinliler düşünsün)
çok uzak değil,böyle giderse yakında sadece o kalacak.. alışmaya bakın.
türkçemizin nesi eksikse artık.
edit : bunu da yanlış anlayan çıktı ya.. daha ne diyem..
türkçemizin nesi eksikse artık.
edit : bunu da yanlış anlayan çıktı ya.. daha ne diyem..
an itibariyle açılış töreni yapılan kanal.
http://www.trt.net.tr/Can...kanal=TRTARABIC&slv=0
http://www.trt.net.tr/Can...kanal=TRTARABIC&slv=0
(bkz: ehlem ve sehlem)
Devletin kanalı ve devlet adamlarının muhafazakar oldukları için Ingilizceden önce Arapça televizyonunu açmasıdır.
Aynı zamanda Arap ülkelerinde, ülkemizin o saçma dizilerini Arap ülkelerine izletmek öngörülmektedir.
Aynı zamanda Arap ülkelerinde, ülkemizin o saçma dizilerini Arap ülkelerine izletmek öngörülmektedir.
olmaması gereken kanaldır. türkiyede yaşayan araplardan bahseden varsa çenesini şimdiden kapasın. bu ülkede araplardan sayısı daha çok olan yabancılar var. o zaman trt hepsinin diline teker teker kanal açmak zorundadır.
kanal koordinatörlüğü trt türk kanal koordinatörlük binasında bulunan kanaldır.
arap dünyası tarafından ülkemize duyulan ilginin son yıllarda artış göstermesinin ardından, açılmasıyla tam isabet edilmiş kanaldır.
gereksiz olan televizyon kanalı.
kürtçe kanal açmalarını anlarım; sonuçta ülkemizde yaşayan kürtler var.
fakat ülkede nüfusları az miktarda bulunan arap'lara niye kanal açmışlar anlamadım.
kürtçe kanal açmalarını anlarım; sonuçta ülkemizde yaşayan kürtler var.
fakat ülkede nüfusları az miktarda bulunan arap'lara niye kanal açmışlar anlamadım.
trt emo'nun habercisi gibi...
"dhemis eqran"
"dhemis eqran"
ilk açıldığı zaman, bölgesel faydası olacağı için beni umutlandıran ancak son durumuyla hayal kırıklığıolan trt kanalı. arap coğrafyalarında ortalık toz duman. türkiye başbakanı oraları ziyarete gitmiş. miting yapıyor. ama bu kanal alakasız şeyleri yayınlıyor. bununla ilgili radikal'de iyi bir yazı çıkmış. bu kanalın bir an önce mantalitesini değiştirmesi lazım. aksi halde boşuna kurulmuş olacak.
http://www.radikal.com.tr...9.2011&CategoryID=101
http://www.radikal.com.tr...9.2011&CategoryID=101
TRT ekranlarında şok istifa
TRT Arapça kanalında program yapan Mısırlı spiker Beshir Abdelfettah canlı yayında Başbakan Erdoğan'ın Mısır politikasını eleştirip, canlı yayında istifasını açıkladı.
işte Mısırlı gazetecinin o sözleri: " Mısır halkı Türk halkını çok sevmektedir. Bunda şüphe yok. Liderler kendi aralarında ihtilafa düşebilirler. Ama halklar arasında bir ihtilaf yoktur. Mısır halkı Türk halkını çok sevmektedir. Tarihi ilişkilerimiz vardır, bu ilişkiler devam edecektir. Ancak Sayın Erdoğan'ın söylediği şeyler, Ezher hakkında ve Mısır hakkında söylediği şeyler ve siyasi duruşu hatalıdır. Biz Mısırlıların kırmızı çizgileri vardır. Kişisel çıkarlar ve diğer şeyler bir kenaradır. Vatan sevgisi aslolandır. Bu sebeple bugün burada son programımı yaptığımı ve TRT Arapça kanalı ile bütün ilişkimi kestiğimi açıklıyorum. Sayın Erdoğan'ın Mısır halkına bir özür borcu vardır. Kendisi özür dilememiştir. Ama ben burada özür diliyorum. Mısır halkından özür diliyorum. Özür dilemeyen utansın. Ben de bu kanalda ve bu programda çalıştığım için utanıyorum. Şimdi herkesin gözü önünde istifa ediyorum. Allah'a emanet olunuz. "
http://www.cumhuriyet.com...mp;kn=8&ka=4&kb=8
TRT Arapça kanalında program yapan Mısırlı spiker Beshir Abdelfettah canlı yayında Başbakan Erdoğan'ın Mısır politikasını eleştirip, canlı yayında istifasını açıkladı.
işte Mısırlı gazetecinin o sözleri: " Mısır halkı Türk halkını çok sevmektedir. Bunda şüphe yok. Liderler kendi aralarında ihtilafa düşebilirler. Ama halklar arasında bir ihtilaf yoktur. Mısır halkı Türk halkını çok sevmektedir. Tarihi ilişkilerimiz vardır, bu ilişkiler devam edecektir. Ancak Sayın Erdoğan'ın söylediği şeyler, Ezher hakkında ve Mısır hakkında söylediği şeyler ve siyasi duruşu hatalıdır. Biz Mısırlıların kırmızı çizgileri vardır. Kişisel çıkarlar ve diğer şeyler bir kenaradır. Vatan sevgisi aslolandır. Bu sebeple bugün burada son programımı yaptığımı ve TRT Arapça kanalı ile bütün ilişkimi kestiğimi açıklıyorum. Sayın Erdoğan'ın Mısır halkına bir özür borcu vardır. Kendisi özür dilememiştir. Ama ben burada özür diliyorum. Mısır halkından özür diliyorum. Özür dilemeyen utansın. Ben de bu kanalda ve bu programda çalıştığım için utanıyorum. Şimdi herkesin gözü önünde istifa ediyorum. Allah'a emanet olunuz. "
http://www.cumhuriyet.com...mp;kn=8&ka=4&kb=8
(bkz: yeni şafak arapça)
Orta doğuda ekseriyetin konuştuğu dil olan arapça yayın yapan devlet kanalıdır, orta doğuyu ekonomik ve kültürel olarak etkilemek isteyen bu bölgede nufuz oluşturmak isteyen bir ülkenin yaptığı gayet normal bir icraattır, Bunu eleştirenleri anlamak mümkün değildir adamlar berberice kanal açsalar yerden yere vurun tamam anlarımda arapça lan bu dünyanın 10/1 inin konuştuğu dil neyin kafasını yaşıyorsunuz siz.
araplarca izlenmemektedir.
Boşuna açılmış kanaldır..
Arapça bilmeme rağmen yüzde 3 - 4 anladığım resmi bir üslupla yayın yapan gereksiz kanal.
Arapça bilmeme rağmen yüzde 3 - 4 anladığım resmi bir üslupla yayın yapan gereksiz kanal.
Suriyerli din kardeşlerine hizmet eden kanal.
Niye olacak amk; yandaşlardan yayınlayacak program satın alıp ceplerini dolduruyorlar.
Niye olacak amk; yandaşlardan yayınlayacak program satın alıp ceplerini dolduruyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar