bugün
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- akp aslında yok her şey dekor5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor4
- yazarların imza parfümleri12
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar2
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek3
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- lise4
- mutluluğun fark edilmemesi8
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar7
- sude isimli kızlar2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- devlet gücü6
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- ona bir cümle bırak2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- 2026 dünya kupası23
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- ibadet4
- anın görüntüsü17
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- akp seçmeni2
- düşün ki o bunu okuyor16
- anlamak3
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- my number one3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol16
- lionel messi11
- naruto dayi3
uyduda çıkmış yeni trt kanalı. ülkede az olan arap nufusuna bile kanal açmışlar pes. yakında afika dillerinide koymazlarsa şaşarım.
arapçıların yönettiği trt den ne beklenir sorusuna matuf entry. adamlar dualarını bile arapça yapıyorlar. cocuklarına sadece arap ismi veriyorlar. islamı arap zannediyorlar.
(bkz: şimdi çinliler düşünsün)
çok uzak değil,böyle giderse yakında sadece o kalacak.. alışmaya bakın.
türkçemizin nesi eksikse artık.
edit : bunu da yanlış anlayan çıktı ya.. daha ne diyem..
türkçemizin nesi eksikse artık.
edit : bunu da yanlış anlayan çıktı ya.. daha ne diyem..
an itibariyle açılış töreni yapılan kanal.
http://www.trt.net.tr/Can...kanal=TRTARABIC&slv=0
http://www.trt.net.tr/Can...kanal=TRTARABIC&slv=0
(bkz: ehlem ve sehlem)
Devletin kanalı ve devlet adamlarının muhafazakar oldukları için Ingilizceden önce Arapça televizyonunu açmasıdır.
Aynı zamanda Arap ülkelerinde, ülkemizin o saçma dizilerini Arap ülkelerine izletmek öngörülmektedir.
Aynı zamanda Arap ülkelerinde, ülkemizin o saçma dizilerini Arap ülkelerine izletmek öngörülmektedir.
olmaması gereken kanaldır. türkiyede yaşayan araplardan bahseden varsa çenesini şimdiden kapasın. bu ülkede araplardan sayısı daha çok olan yabancılar var. o zaman trt hepsinin diline teker teker kanal açmak zorundadır.
kanal koordinatörlüğü trt türk kanal koordinatörlük binasında bulunan kanaldır.
arap dünyası tarafından ülkemize duyulan ilginin son yıllarda artış göstermesinin ardından, açılmasıyla tam isabet edilmiş kanaldır.
gereksiz olan televizyon kanalı.
kürtçe kanal açmalarını anlarım; sonuçta ülkemizde yaşayan kürtler var.
fakat ülkede nüfusları az miktarda bulunan arap'lara niye kanal açmışlar anlamadım.
kürtçe kanal açmalarını anlarım; sonuçta ülkemizde yaşayan kürtler var.
fakat ülkede nüfusları az miktarda bulunan arap'lara niye kanal açmışlar anlamadım.
trt emo'nun habercisi gibi...
"dhemis eqran"
"dhemis eqran"
ilk açıldığı zaman, bölgesel faydası olacağı için beni umutlandıran ancak son durumuyla hayal kırıklığıolan trt kanalı. arap coğrafyalarında ortalık toz duman. türkiye başbakanı oraları ziyarete gitmiş. miting yapıyor. ama bu kanal alakasız şeyleri yayınlıyor. bununla ilgili radikal'de iyi bir yazı çıkmış. bu kanalın bir an önce mantalitesini değiştirmesi lazım. aksi halde boşuna kurulmuş olacak.
http://www.radikal.com.tr...9.2011&CategoryID=101
http://www.radikal.com.tr...9.2011&CategoryID=101
TRT ekranlarında şok istifa
TRT Arapça kanalında program yapan Mısırlı spiker Beshir Abdelfettah canlı yayında Başbakan Erdoğan'ın Mısır politikasını eleştirip, canlı yayında istifasını açıkladı.
işte Mısırlı gazetecinin o sözleri: " Mısır halkı Türk halkını çok sevmektedir. Bunda şüphe yok. Liderler kendi aralarında ihtilafa düşebilirler. Ama halklar arasında bir ihtilaf yoktur. Mısır halkı Türk halkını çok sevmektedir. Tarihi ilişkilerimiz vardır, bu ilişkiler devam edecektir. Ancak Sayın Erdoğan'ın söylediği şeyler, Ezher hakkında ve Mısır hakkında söylediği şeyler ve siyasi duruşu hatalıdır. Biz Mısırlıların kırmızı çizgileri vardır. Kişisel çıkarlar ve diğer şeyler bir kenaradır. Vatan sevgisi aslolandır. Bu sebeple bugün burada son programımı yaptığımı ve TRT Arapça kanalı ile bütün ilişkimi kestiğimi açıklıyorum. Sayın Erdoğan'ın Mısır halkına bir özür borcu vardır. Kendisi özür dilememiştir. Ama ben burada özür diliyorum. Mısır halkından özür diliyorum. Özür dilemeyen utansın. Ben de bu kanalda ve bu programda çalıştığım için utanıyorum. Şimdi herkesin gözü önünde istifa ediyorum. Allah'a emanet olunuz. "
http://www.cumhuriyet.com...mp;kn=8&ka=4&kb=8
TRT Arapça kanalında program yapan Mısırlı spiker Beshir Abdelfettah canlı yayında Başbakan Erdoğan'ın Mısır politikasını eleştirip, canlı yayında istifasını açıkladı.
işte Mısırlı gazetecinin o sözleri: " Mısır halkı Türk halkını çok sevmektedir. Bunda şüphe yok. Liderler kendi aralarında ihtilafa düşebilirler. Ama halklar arasında bir ihtilaf yoktur. Mısır halkı Türk halkını çok sevmektedir. Tarihi ilişkilerimiz vardır, bu ilişkiler devam edecektir. Ancak Sayın Erdoğan'ın söylediği şeyler, Ezher hakkında ve Mısır hakkında söylediği şeyler ve siyasi duruşu hatalıdır. Biz Mısırlıların kırmızı çizgileri vardır. Kişisel çıkarlar ve diğer şeyler bir kenaradır. Vatan sevgisi aslolandır. Bu sebeple bugün burada son programımı yaptığımı ve TRT Arapça kanalı ile bütün ilişkimi kestiğimi açıklıyorum. Sayın Erdoğan'ın Mısır halkına bir özür borcu vardır. Kendisi özür dilememiştir. Ama ben burada özür diliyorum. Mısır halkından özür diliyorum. Özür dilemeyen utansın. Ben de bu kanalda ve bu programda çalıştığım için utanıyorum. Şimdi herkesin gözü önünde istifa ediyorum. Allah'a emanet olunuz. "
http://www.cumhuriyet.com...mp;kn=8&ka=4&kb=8
(bkz: yeni şafak arapça)
Orta doğuda ekseriyetin konuştuğu dil olan arapça yayın yapan devlet kanalıdır, orta doğuyu ekonomik ve kültürel olarak etkilemek isteyen bu bölgede nufuz oluşturmak isteyen bir ülkenin yaptığı gayet normal bir icraattır, Bunu eleştirenleri anlamak mümkün değildir adamlar berberice kanal açsalar yerden yere vurun tamam anlarımda arapça lan bu dünyanın 10/1 inin konuştuğu dil neyin kafasını yaşıyorsunuz siz.
araplarca izlenmemektedir.
Boşuna açılmış kanaldır..
Arapça bilmeme rağmen yüzde 3 - 4 anladığım resmi bir üslupla yayın yapan gereksiz kanal.
Arapça bilmeme rağmen yüzde 3 - 4 anladığım resmi bir üslupla yayın yapan gereksiz kanal.
Suriyerli din kardeşlerine hizmet eden kanal.
Niye olacak amk; yandaşlardan yayınlayacak program satın alıp ceplerini dolduruyorlar.
Niye olacak amk; yandaşlardan yayınlayacak program satın alıp ceplerini dolduruyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar