bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- velvet13
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- iveco daily3
- kolu kıllı kız2
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- otokar sultan2
- haram ile cömertlik yapmak3
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- türk moğol kardeştir2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- aşk her şeyi affeder mi4
- sözlük kızlarının vücutları15
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- gülüm diyen kız10
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- kadınlar başımızın tacıdır2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- kılıçdaroğlu cemaati4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- gün gelecek dün olacak5
- yılmaz güney12
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kuzenin içine boşalmak14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- tatlım diyen kız2
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- geceye bir ayet bırak3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- 24 haziran 20262
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın görüntüsü18
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- arkadaşlar bakar mısınız2
- otopsiraporlari6
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
uyduda çıkmış yeni trt kanalı. ülkede az olan arap nufusuna bile kanal açmışlar pes. yakında afika dillerinide koymazlarsa şaşarım.
arapçıların yönettiği trt den ne beklenir sorusuna matuf entry. adamlar dualarını bile arapça yapıyorlar. cocuklarına sadece arap ismi veriyorlar. islamı arap zannediyorlar.
(bkz: şimdi çinliler düşünsün)
çok uzak değil,böyle giderse yakında sadece o kalacak.. alışmaya bakın.
türkçemizin nesi eksikse artık.
edit : bunu da yanlış anlayan çıktı ya.. daha ne diyem..
türkçemizin nesi eksikse artık.
edit : bunu da yanlış anlayan çıktı ya.. daha ne diyem..
an itibariyle açılış töreni yapılan kanal.
http://www.trt.net.tr/Can...kanal=TRTARABIC&slv=0
http://www.trt.net.tr/Can...kanal=TRTARABIC&slv=0
(bkz: ehlem ve sehlem)
Devletin kanalı ve devlet adamlarının muhafazakar oldukları için Ingilizceden önce Arapça televizyonunu açmasıdır.
Aynı zamanda Arap ülkelerinde, ülkemizin o saçma dizilerini Arap ülkelerine izletmek öngörülmektedir.
Aynı zamanda Arap ülkelerinde, ülkemizin o saçma dizilerini Arap ülkelerine izletmek öngörülmektedir.
olmaması gereken kanaldır. türkiyede yaşayan araplardan bahseden varsa çenesini şimdiden kapasın. bu ülkede araplardan sayısı daha çok olan yabancılar var. o zaman trt hepsinin diline teker teker kanal açmak zorundadır.
kanal koordinatörlüğü trt türk kanal koordinatörlük binasında bulunan kanaldır.
arap dünyası tarafından ülkemize duyulan ilginin son yıllarda artış göstermesinin ardından, açılmasıyla tam isabet edilmiş kanaldır.
gereksiz olan televizyon kanalı.
kürtçe kanal açmalarını anlarım; sonuçta ülkemizde yaşayan kürtler var.
fakat ülkede nüfusları az miktarda bulunan arap'lara niye kanal açmışlar anlamadım.
kürtçe kanal açmalarını anlarım; sonuçta ülkemizde yaşayan kürtler var.
fakat ülkede nüfusları az miktarda bulunan arap'lara niye kanal açmışlar anlamadım.
trt emo'nun habercisi gibi...
"dhemis eqran"
"dhemis eqran"
ilk açıldığı zaman, bölgesel faydası olacağı için beni umutlandıran ancak son durumuyla hayal kırıklığıolan trt kanalı. arap coğrafyalarında ortalık toz duman. türkiye başbakanı oraları ziyarete gitmiş. miting yapıyor. ama bu kanal alakasız şeyleri yayınlıyor. bununla ilgili radikal'de iyi bir yazı çıkmış. bu kanalın bir an önce mantalitesini değiştirmesi lazım. aksi halde boşuna kurulmuş olacak.
http://www.radikal.com.tr...9.2011&CategoryID=101
http://www.radikal.com.tr...9.2011&CategoryID=101
TRT ekranlarında şok istifa
TRT Arapça kanalında program yapan Mısırlı spiker Beshir Abdelfettah canlı yayında Başbakan Erdoğan'ın Mısır politikasını eleştirip, canlı yayında istifasını açıkladı.
işte Mısırlı gazetecinin o sözleri: " Mısır halkı Türk halkını çok sevmektedir. Bunda şüphe yok. Liderler kendi aralarında ihtilafa düşebilirler. Ama halklar arasında bir ihtilaf yoktur. Mısır halkı Türk halkını çok sevmektedir. Tarihi ilişkilerimiz vardır, bu ilişkiler devam edecektir. Ancak Sayın Erdoğan'ın söylediği şeyler, Ezher hakkında ve Mısır hakkında söylediği şeyler ve siyasi duruşu hatalıdır. Biz Mısırlıların kırmızı çizgileri vardır. Kişisel çıkarlar ve diğer şeyler bir kenaradır. Vatan sevgisi aslolandır. Bu sebeple bugün burada son programımı yaptığımı ve TRT Arapça kanalı ile bütün ilişkimi kestiğimi açıklıyorum. Sayın Erdoğan'ın Mısır halkına bir özür borcu vardır. Kendisi özür dilememiştir. Ama ben burada özür diliyorum. Mısır halkından özür diliyorum. Özür dilemeyen utansın. Ben de bu kanalda ve bu programda çalıştığım için utanıyorum. Şimdi herkesin gözü önünde istifa ediyorum. Allah'a emanet olunuz. "
http://www.cumhuriyet.com...mp;kn=8&ka=4&kb=8
TRT Arapça kanalında program yapan Mısırlı spiker Beshir Abdelfettah canlı yayında Başbakan Erdoğan'ın Mısır politikasını eleştirip, canlı yayında istifasını açıkladı.
işte Mısırlı gazetecinin o sözleri: " Mısır halkı Türk halkını çok sevmektedir. Bunda şüphe yok. Liderler kendi aralarında ihtilafa düşebilirler. Ama halklar arasında bir ihtilaf yoktur. Mısır halkı Türk halkını çok sevmektedir. Tarihi ilişkilerimiz vardır, bu ilişkiler devam edecektir. Ancak Sayın Erdoğan'ın söylediği şeyler, Ezher hakkında ve Mısır hakkında söylediği şeyler ve siyasi duruşu hatalıdır. Biz Mısırlıların kırmızı çizgileri vardır. Kişisel çıkarlar ve diğer şeyler bir kenaradır. Vatan sevgisi aslolandır. Bu sebeple bugün burada son programımı yaptığımı ve TRT Arapça kanalı ile bütün ilişkimi kestiğimi açıklıyorum. Sayın Erdoğan'ın Mısır halkına bir özür borcu vardır. Kendisi özür dilememiştir. Ama ben burada özür diliyorum. Mısır halkından özür diliyorum. Özür dilemeyen utansın. Ben de bu kanalda ve bu programda çalıştığım için utanıyorum. Şimdi herkesin gözü önünde istifa ediyorum. Allah'a emanet olunuz. "
http://www.cumhuriyet.com...mp;kn=8&ka=4&kb=8
(bkz: yeni şafak arapça)
Orta doğuda ekseriyetin konuştuğu dil olan arapça yayın yapan devlet kanalıdır, orta doğuyu ekonomik ve kültürel olarak etkilemek isteyen bu bölgede nufuz oluşturmak isteyen bir ülkenin yaptığı gayet normal bir icraattır, Bunu eleştirenleri anlamak mümkün değildir adamlar berberice kanal açsalar yerden yere vurun tamam anlarımda arapça lan bu dünyanın 10/1 inin konuştuğu dil neyin kafasını yaşıyorsunuz siz.
araplarca izlenmemektedir.
Boşuna açılmış kanaldır..
Arapça bilmeme rağmen yüzde 3 - 4 anladığım resmi bir üslupla yayın yapan gereksiz kanal.
Arapça bilmeme rağmen yüzde 3 - 4 anladığım resmi bir üslupla yayın yapan gereksiz kanal.
Suriyerli din kardeşlerine hizmet eden kanal.
Niye olacak amk; yandaşlardan yayınlayacak program satın alıp ceplerini dolduruyorlar.
Niye olacak amk; yandaşlardan yayınlayacak program satın alıp ceplerini dolduruyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar