bugün

kola makinası gibi para atmalı sıcacık tost yapan makina.
türkler yapmış valla.
alkışladım.
detaylar nette vardır. uğraşamam şimdi.
metro girişinde bulunan hede.
yapısuağlı Çernobil faciası gibi olma olasılığı yüksek.
Ben de geçen gün çorba makinası gördüm metroda. Noluyor lan...
Bunun hamburger yapanını bilirim. Mükemmel bir inovasyon
© copyright 2005 - 2026