bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- öldükten sonra bana ne olacak5
- imamoğlu sağcıların kendini solcu diye satmasıdır2
- sözlüğün kırbacı3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- arşivlenmesi gereken resimler2
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- erkekler neden erken ölür4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- anın görüntüsü22
- sophia osako3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- tamar tanrıyar2
- şafak çak4
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 1 kilometrelik gökdelen2
- kadir inanır22
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- owner of a lonely heart2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- rakı sevmemek7
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kemalist dünya24
- aşure yapan sözlük kızları7
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- genç görünmeye çalışmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- true'nun çaylak olması16
- düşün ki o bunu okuyor16
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- çok güzel ama manyak kadın7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- daha relax3
- mustafa kemal atatürk7
altıncı nesil yazar. hoş gelmiş sefa gelmiş.
sözlükçe gözlerine * bakmaktan çekindiğimiz yazar.
10 entry gir yazar ol hadisesinden nasiplenen insan.
yeter ya hu başka bir değerlendirme kıstası belirleyin bizi heba etmeyin amına koyim.
yeter ya hu başka bir değerlendirme kıstası belirleyin bizi heba etmeyin amına koyim.
ilginç bir türkçe'ye sahip yazar.
nickini inatla turnusolkağıdı diye okumaya çalıştığım yazar. şöyle oldu:
turnu
turon
yok yok tornusol** *
"la olm turnusol kağıdı işte bakim ne yazıyor? kolon okuma da niklerde işe yaramıyomuş lan!" diye düşnülür.
sonra şu şekil okunarak olaya nokta koyulur.
to-ru-nu-sa-mil
heceleme bitti. şimdi çarpım tablosundan üç'leri ezberleyeyim.
turnu
turon
yok yok tornusol** *
"la olm turnusol kağıdı işte bakim ne yazıyor? kolon okuma da niklerde işe yaramıyomuş lan!" diye düşnülür.
sonra şu şekil okunarak olaya nokta koyulur.
to-ru-nu-sa-mil
heceleme bitti. şimdi çarpım tablosundan üç'leri ezberleyeyim.
yıllardır keyifle kullandığım, kuzenimi döve döve bileğimin hakkıyla kazandığım ve insanlara çok yabancı birşeymiş gibi gelen, bu adam şamilin torunu diyen tümleşik isimdir.
z harfinin bir tarafına kaçtığını düşündüğüm yazar.
yavrucuğum, alfabemizde z harfi vardır, o yüzden z harfi yerine s harfini kullanıp kelimelere tecavüz etmenin anlamı yok.
ek: yavru kuş, savunma politikası uygulayarak nick altımda saçmalayarak beni de güldürmüştür.
yavrucuğum, alfabemizde z harfi vardır, o yüzden z harfi yerine s harfini kullanıp kelimelere tecavüz etmenin anlamı yok.
ek: yavru kuş, savunma politikası uygulayarak nick altımda saçmalayarak beni de güldürmüştür.
#12962202 nolu entry ile ayarı vermiş yazardır.
Abi lafı ağzımdan aldın. Ağzına sağlık.
Abi lafı ağzımdan aldın. Ağzına sağlık.
http://blog.milliyet.com....i----/Blog/?BlogNo=293988
kendini herkesten üstün görüp, kültürsüzlüğünü heryerde ifade eden insanlarla polemiğe girmeyecek kadar akıllı uludağ yazarıdır.
hıyarlığın alemi yoktur...
edit: ayrıca biraz daha bişeyler öğrenmek için bu konuyla ilgili; http://www.girgin.org/ansiklopedi/Ataturkinanc.htm
bakılabilir. bu arada artık atatürkün peşini bırakın. müslümandı, allaha da inanıyordu. hazmedebilsenizde, edemesenizde öyleydi. kendinizi sakın onun izinde sanmayın. siz sizden önceki dışkıların izindesiniz...
kendini herkesten üstün görüp, kültürsüzlüğünü heryerde ifade eden insanlarla polemiğe girmeyecek kadar akıllı uludağ yazarıdır.
hıyarlığın alemi yoktur...
edit: ayrıca biraz daha bişeyler öğrenmek için bu konuyla ilgili; http://www.girgin.org/ansiklopedi/Ataturkinanc.htm
bakılabilir. bu arada artık atatürkün peşini bırakın. müslümandı, allaha da inanıyordu. hazmedebilsenizde, edemesenizde öyleydi. kendinizi sakın onun izinde sanmayın. siz sizden önceki dışkıların izindesiniz...
(#15032714) başörtülü kadınların, ülkenin tek ve gerçek anneleri olduğunu sanan yazar. güya ayrım yapanlara kızmış, çok komik olmuş gerçekten.
an itibariyle doğumgünü kutlanan yazardır.
tüm dostlar saolsun...
tüm dostlar saolsun...
6. nesil cahil.
cemaatimizin pek muteber kardeşlerinden birisidir. kendisiyle her ne kadar atışıyor gibi görünsek de gizli görüşmelerde kendisi cemaatimize bağlılığını sürekli deklere eder, biz de kendisini severiz. verdiği bilgiler çok işimize yaramıştır. allah razı olsun.
görsel
maaşallah güzel müslüman.
görsel
maaşallah güzel müslüman.
hepinizi seven 6. nesil sözlükçü kardeşiniz.
yalnız her entryden sonra bir özel mesajla taciz edilmekten sıkılmış da bir kardeşiniz.
herkes öğreticilik egosunu bende deniyor, bi gidin amk...
yalnız her entryden sonra bir özel mesajla taciz edilmekten sıkılmış da bir kardeşiniz.
herkes öğreticilik egosunu bende deniyor, bi gidin amk...
(#27553436) neymiş lan karakterim? çocuğa çocuğa mı küfretmişiz? bayanlara mı küfretmişiz? ya da kime küfretmişiz?
karaktersizlik asıl doğruya doğru diyememektir.
karaktersizlik asıl doğruya doğru diyememektir.
6. Nesil. Eskilerden bir yazar nedense taninmiyor.
Galatasaray ve futbol hakkındaki entryleri uzun süredir büyük bir üzüntü ve hayretle izlediğim, neticede, mobil Sözlükteki aksaklıktan ötürü, bilgisayardan sözlüğe girince donuza eklemeye karar verdiğim yazar.
Futbol kalp kırmamalı, sevmemek küfretmek olarak algılanmamalı, sevmemek bir hak, küfretmek bir ayıptır. Yazarımız Robin Van Persie gibi değerli bir golcünün adı üzerinden galatasaraylılara yaptığı kırıcı çıkışla üzmüştür.
Kendisini artık okumayacak ve bundan mutlu olsam da, bir gün futbolu sadece sarı ve lacivert ile değil tüm renkleriyle sevmesini temenni ederim.
Futbol kalp kırmamalı, sevmemek küfretmek olarak algılanmamalı, sevmemek bir hak, küfretmek bir ayıptır. Yazarımız Robin Van Persie gibi değerli bir golcünün adı üzerinden galatasaraylılara yaptığı kırıcı çıkışla üzmüştür.
Kendisini artık okumayacak ve bundan mutlu olsam da, bir gün futbolu sadece sarı ve lacivert ile değil tüm renkleriyle sevmesini temenni ederim.
Nickini değiştirmeye zorlanan bir yazardaşınız.
Söyleyin değiştirmeli miyim?
Söyleyin değiştirmeli miyim?
Galatasaray hakkındaki kırıcı çıkışlarından ötürü donuza eklediğim yazar. Hayrını görsün.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar