bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek8
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- burç saçmalığı6
- falıma bakmak isteyen var mı4
- lip balm kullanan erkek5
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- dont fuck with me tony4
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- cut the crap3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- 0 0 74
- sedat pekmez18
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- kadınlar neden aldatır16
- tarot falına inanan salak8
- tekerlek kaşar4
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- eski uludağ sözlük ortamı2
- devşirmelik makamı13
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- 2026 dünya kupası15
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- futbol8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim4
- özbekistan2
- portekiz2
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- lionel messi11
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- hoşçakal leyla2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ithal et3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
bazıları çok tonton olan, esrar-mantar vb. organik ürünler dışındaki kimyasal ürünleri satmayan ve satışına karşı olan, evine misafir edip 3 lü döndürten, yemek sofrasına davet eden vb. iyi insanlardan oluşan; büyük bir kısmı ise süzme orospu evladı olan; organik ve/veya kimyasal yasadışı maddeler satan meslek erbaplarına verilen isim. ayrıca ihtiyacımız olan kişilerdir, onlar olmasa bu ülke yaşanacak yer olmazdı, çoğunun her türlü orospu çocukluğuna rağmen.
eyüpspor taraftarının deplasman yolunda söylediği güzel bir tezahürattır aynı zamanda.
http://video.uludagsozluk...-tezah%C3%BCratlar-37873/
http://video.uludagsozluk...-tezah%C3%BCratlar-37873/
3 kurus para için insanları zehirleyen ucuz karektersiz insanların yaptıgı meslek dalı.
(bkz: o karıyın amına koyim çekme)
ismi bilinmiyor gibi devamlı ad kısmı söylenmeden cümle içerisinde ''mahalle'' denen yerlerde bulunacak, bazen 1978'den beri çarşaf börekçisi gibi ada sahip mekanlara sahip olan, ancak genelde böyle bir riske girmek istemeyip, abidik hükümet konağının bahçesinde buluşup iş gören, bazen kekik yahut kına kakalayan, saygıdeğer emekçilerdir.
hal hatır sorup, trip atanı bile var.
yerli olanı daha bir başka, daha bir makuldür. "ölümcül esnaflığın" ayaklı birer temsilcisidir her birisi resmen.
şuradan buyurunuz;
https://www.youtube.com/watch?v=k0x8deClGp4
şuradan buyurunuz;
https://www.youtube.com/watch?v=k0x8deClGp4
adliyede çalışanını bile duyduğum insanlardır. ek iş olarak torbacılık yapıyormuş adam. 5 e kadar iş daha sonra 7 den 12 ye kadar torbacı.
mod editi: ot,hap,toz gibi yasadışı maddeleri satan illegal insanlardır.
mod editi: ot,hap,toz gibi yasadışı maddeleri satan illegal insanlardır.
ilk gittiğinde bu ne kadar sorusuna normalde söylenenin 2 katı fiyat verileceği,
her gittiğinde biraz daha torpilli olduğunu zannettiğin fiyatın aslında senin yavaş yavaş alıştırmaktan ibaret olduğunu içinden kurtulup(kurtulabilirsen) ancak görebileceğin yer.
her gittiğinde biraz daha torpilli olduğunu zannettiğin fiyatın aslında senin yavaş yavaş alıştırmaktan ibaret olduğunu içinden kurtulup(kurtulabilirsen) ancak görebileceğin yer.
Risk alan insanlardır.
güneydoğunun içerisinde tramvayın olmasının bile hayal olabileceği bir şehrinde,
akşam mesaisinden dönüşte tanık olduğum olaydır.
yine böyle eve gidiyoruz. böyle görsen tramvayı tıklım tıklım anlatılmaz.
teyzenin bir tanesi yolculardan birinin tipinden huylanarak;
-sen hangi bölümde okuyorsun yavrum.
-torbacıyım teyze ben.
-hangi bölüm o.
o esnada ortam buza kesildi kimse ağzını açmadı.
kimse itiraz etmedi karışmadı. sen kimsin lan demedi bir allahın kulu...
sebebi belli tabi ki...
akşam mesaisinden dönüşte tanık olduğum olaydır.
yine böyle eve gidiyoruz. böyle görsen tramvayı tıklım tıklım anlatılmaz.
teyzenin bir tanesi yolculardan birinin tipinden huylanarak;
-sen hangi bölümde okuyorsun yavrum.
-torbacıyım teyze ben.
-hangi bölüm o.
o esnada ortam buza kesildi kimse ağzını açmadı.
kimse itiraz etmedi karışmadı. sen kimsin lan demedi bir allahın kulu...
sebebi belli tabi ki...
(bkz: Deniz Seki) sayesinde basında çokça duyulan, uyuşturucu sektörünün satış elemanıdır.
halkevlerinde başkan diye tabir edilen uyuşturucu tacirleridir.
Toplumun her kesiminde olduğu gibi sözlükte de olması muhtemeldir.
Zall koş çocukları uyusturucuya alistiriyorlar.
Zall koş çocukları uyusturucuya alistiriyorlar.
bulamamak zor ama tanımadığı adama mal vermezler.
on dakikası minimum bir saat olan girişimci topluluğu.
isminin nereden geldiğini bilmediğim, narkotik ürünlerin pazarlanmasını içeren meslek ve bu mesleği yapan kişiye verilen sıfattır. kendi özel saat dilimlerini kullanırlar. mesela türkiye'nin ulusal saat dilimi utc+02.00 iken onların saat dilimi farklıdır. hiçbirisi zamanında gelmez, soğuk havada 2 çiftli sarmak için göt donmasını bile göze aldırırlar.
uyuşturucu satar. geç gelir. genellikle çavo ve ya romanikadır. pintidir, vallaha az var kardeşim der 1'e 2 vermez. anca 5'e 6 falan verir. o da tanıdıksa.
ssk+yol+yemek haklarından çoğu zaman istifade edemeyen kişilerdir.
nedeni nedir bilmiyorum ama tanımadığınız bir torbacıya gidecekseniz insanın başına türlü türlü şeyler gelir.
Dün gece balıkesir den gelen bir samimi arkadaşımı ağırlamak için esrar almaya karar verdik.
ümraniye deki arkadaşımızda kalmadığı için sultanbeyliye gitmeye karar verdik.
Ben , meriç , yavuz ve bedirhan olmak üzere 4 kişi yola çıktık , yaklaşık 15 dakika sürdü yolculuğumuz.
yolda arkadaşı yeniden aradık ve gelmek üzere olduğumuzu söyledik.
Oda - ben şuan karakoldayım , gelin alın beni buradan ondan sonra hallederiz işlerimizi dedi.
ama bir sorun vardı yavuz eğer bedirhanı görürlerse bizim işimizi halletmezler , çocuk zaten 15 yaşında hem ayıp olur dedi.
Bunun üzerine meriç dedi ki
M: ne alaka oğlum bedirhan zaten özürlü , hem konuşamıyor ,hem duyamıyor ne zararı olacak. ?
y: oğlum saçmalama lan , çocuk özürlü taklidi mi yapsın yani ?
A: benim aklıma bir fikir geldi , bedirhanı bagaja atalım.
ve uzun bir sessizlik olduktan sonra herkes bedirhana döndü.
çocuk zaten bagaja gireceğini anlamış olmalı ki sesini çıkarmadan indi ve bagaja bindi , bir güzel kapattık bagajı.
Gittik karakolun önüne arkadaşı almaya , sultanbeyli de ki karakolu bilen bilir araç koyacağınız yer sadece polis kulübesinin önü var.
o sırada içeride ki torbacıyı bekleyen diğer arkadaşlar ile muhabbet etmeye başladık , meriç hemen kolpalık yapacak ya kanka şu arabanın bagajını açalımda lavuk hava alsın biraz diyerek güldü.
tedirgin olarak da olsa arabayı oraya bırakıp içeri girdik arkadaşımızı almaya.
içeri girdiğimizde babacan bir polis bize baktı ve
p : bu andavalın arkadaşları sizler misiniz ?
Y : evet memur bey , sorun nedir ?
p : bu sizin şerefsiz arkadaşınız var ya , polise boncuklu tabanca çekmiş.
y : ahuahhahahahahahahhahah , ya senin allah belanı vermesin kanka , salak mısın lan sen.
p : uzatmayın lan alın bunu buradan ve siktir olun gidin.
y : emredersiniz amirim !?!?!?!
arkadaşımızı aldık tam çıkacak iken kapıda bedirhanı ve kulübede duran polisi karşımızda bulduk
odadan çıkamadan geri girdik amirin odasına.
polis dedi ki ; kapıda ki 10 at ile başlayan beyaz hundai sizin mi lan ?
m : evet komiserim araç benim.
p : içinden çıkan kimin lan , siz ne ayaksınız oğlum ?
m: o da benim komiserim , kardeşimdir kendileri.
p: hassiktir lan oradan kulübeden duydum konuşmalarınızı , insan kardeşini bagaja niye kilitler oğlum hasta mısınız siz ?
şimdi doğruyu anlatın bakalım ne yapacaktınız bu gencecik çocuğa ?
Bedirhan söze daldı , ağabey vallahi abilerim onlar ben bagaja özellikle girdim diye.
p: tamam oğlum korkma bir şey yapamaz bu şerefsizler sana , anlat şimdi.
b: komiserim vallahi ağabeyim , bir arkadaşın yanına uğramaya geldik buraya yer yok diye bagaja girdim.
amir anlamadan , bu andavalların hepsini atın nezarethaneye sabaha kadar kalsınlar orada dedi.
derdimizi anlatmaya çalışıyoruz adamlar dinlemiyor.
herkes çıkardı ayakkabılarının bagcıklarını , girdik bir güzel nezarethaneye.
1 saat nezarethanede kaldıktan sonra bedirhan uğraşa uğraşa çıkarttı bizi oradan allah razı olsun.
artık hep beraber gidip arabanın yanında dikildik ne yapacağız diye , arabada yer yok.
bedirhan sesini çıkartmadan atladı bagaja yine.
Bu çocuk ne fedakar bir çocuk böyle.
arkadaşlar demem o ki torbacıya gideceğiniz zaman salaklık yapmayın.
Dün gece balıkesir den gelen bir samimi arkadaşımı ağırlamak için esrar almaya karar verdik.
ümraniye deki arkadaşımızda kalmadığı için sultanbeyliye gitmeye karar verdik.
Ben , meriç , yavuz ve bedirhan olmak üzere 4 kişi yola çıktık , yaklaşık 15 dakika sürdü yolculuğumuz.
yolda arkadaşı yeniden aradık ve gelmek üzere olduğumuzu söyledik.
Oda - ben şuan karakoldayım , gelin alın beni buradan ondan sonra hallederiz işlerimizi dedi.
ama bir sorun vardı yavuz eğer bedirhanı görürlerse bizim işimizi halletmezler , çocuk zaten 15 yaşında hem ayıp olur dedi.
Bunun üzerine meriç dedi ki
M: ne alaka oğlum bedirhan zaten özürlü , hem konuşamıyor ,hem duyamıyor ne zararı olacak. ?
y: oğlum saçmalama lan , çocuk özürlü taklidi mi yapsın yani ?
A: benim aklıma bir fikir geldi , bedirhanı bagaja atalım.
ve uzun bir sessizlik olduktan sonra herkes bedirhana döndü.
çocuk zaten bagaja gireceğini anlamış olmalı ki sesini çıkarmadan indi ve bagaja bindi , bir güzel kapattık bagajı.
Gittik karakolun önüne arkadaşı almaya , sultanbeyli de ki karakolu bilen bilir araç koyacağınız yer sadece polis kulübesinin önü var.
o sırada içeride ki torbacıyı bekleyen diğer arkadaşlar ile muhabbet etmeye başladık , meriç hemen kolpalık yapacak ya kanka şu arabanın bagajını açalımda lavuk hava alsın biraz diyerek güldü.
tedirgin olarak da olsa arabayı oraya bırakıp içeri girdik arkadaşımızı almaya.
içeri girdiğimizde babacan bir polis bize baktı ve
p : bu andavalın arkadaşları sizler misiniz ?
Y : evet memur bey , sorun nedir ?
p : bu sizin şerefsiz arkadaşınız var ya , polise boncuklu tabanca çekmiş.
y : ahuahhahahahahahahhahah , ya senin allah belanı vermesin kanka , salak mısın lan sen.
p : uzatmayın lan alın bunu buradan ve siktir olun gidin.
y : emredersiniz amirim !?!?!?!
arkadaşımızı aldık tam çıkacak iken kapıda bedirhanı ve kulübede duran polisi karşımızda bulduk
odadan çıkamadan geri girdik amirin odasına.
polis dedi ki ; kapıda ki 10 at ile başlayan beyaz hundai sizin mi lan ?
m : evet komiserim araç benim.
p : içinden çıkan kimin lan , siz ne ayaksınız oğlum ?
m: o da benim komiserim , kardeşimdir kendileri.
p: hassiktir lan oradan kulübeden duydum konuşmalarınızı , insan kardeşini bagaja niye kilitler oğlum hasta mısınız siz ?
şimdi doğruyu anlatın bakalım ne yapacaktınız bu gencecik çocuğa ?
Bedirhan söze daldı , ağabey vallahi abilerim onlar ben bagaja özellikle girdim diye.
p: tamam oğlum korkma bir şey yapamaz bu şerefsizler sana , anlat şimdi.
b: komiserim vallahi ağabeyim , bir arkadaşın yanına uğramaya geldik buraya yer yok diye bagaja girdim.
amir anlamadan , bu andavalların hepsini atın nezarethaneye sabaha kadar kalsınlar orada dedi.
derdimizi anlatmaya çalışıyoruz adamlar dinlemiyor.
herkes çıkardı ayakkabılarının bagcıklarını , girdik bir güzel nezarethaneye.
1 saat nezarethanede kaldıktan sonra bedirhan uğraşa uğraşa çıkarttı bizi oradan allah razı olsun.
artık hep beraber gidip arabanın yanında dikildik ne yapacağız diye , arabada yer yok.
bedirhan sesini çıkartmadan atladı bagaja yine.
Bu çocuk ne fedakar bir çocuk böyle.
arkadaşlar demem o ki torbacıya gideceğiniz zaman salaklık yapmayın.
torba yapan veya torba satan kişilere denir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar