bugün

(#11357269) entrysiyle kendisine helal dedirtmiştir.
iyi yazar, takipteyiz.
şevk ile yazması dileğiyle.
pirifani nin gece yarısı hacamat ettiği, kan gürdükçe vurduğu eğlence vesilesi.
(bkz: yenilen pehlivan güreşe doymazmış)
akp karşıtlığını darbe yandaşlığından farklı görmeyen yazarların darbeci diye nitelendirdiği yazardır.
insanı aptal yerine koyarlar. sanki bilmiyormuşuz gibi yazdıklarında kastettiklerini...
neyse bu kadar kendi kullanıcı adı altı yazısı yeter . başka zaman başka bir malca iddia olduğunda yazarım.
cahil cühelayı muhattap alarak sevindirmenin anlamı yok.
akp karşıtlı ile darbe yandaşlığını ayırt edemeyen user ın kendi kendine ayar verdiği giridir.
kullanıcı adı altına yazmayı sevmeyen ancak söz konusu "iftira" olduğunda bu kuralını çiğneyecek olan yazar. bakalım beni iftira ile suçlayanlar ne demiş?

--spoiler--
durduk yerde toz kaldırmanın anlamı yok
ona da sıra gelecek postal yalayıcısı userlarada
sıralarınızı bekleyin
silivride hepinize yetecek kadar yer var.
--spoiler--

bu giriden başka bir anlam çıkıyorsa eğer ben girimin o kısmını değiştiririm.
daha ne yazdıklarını bilmiyor bunlar. nasıl bir hafıza varsa...
hiçbir girimde bu ifade olmadığı halde solcu iftiracılığı ile çamur atıp kaçan user.
(bkz: kaynak)
--spoiler--
bir başka girisinde de akp muhakifi sözlük yazarları tutuklanacak falan diyordu.
--spoiler--

ayarı yiyip yanıt veremeyen aynı user ın itirafi ise şu şekilde dir.
--spoiler--
sonuna kadar cuntacıyım, sonuna kadar darbeciyim.
--spoiler--
(#11057350) adam haklı.
türkçü çapulcu lafıma alınmış yazar. oysa ki türkçü çapulcu olmak her babayiğide nasip olmaz. ha bir de bana tkp'li demiş. zaten bir tek tkp'li olmadığım kalmıştı.
insanlara küfür edince entrysi silinen ama çaylak yapılmayan

aynı üslüpla ona karşılık verince bizi çaylak yapan moderasyonun kolladığı yazar.
toz alırken dikkat etmiyor. toz bezini düzgün tut diyoruz.
vurduğu yerden ses getiriyor, normaldir toz kaldırması. bileğine kuvvet diyoruz.
başkasının avukatlığını yaparken sıçmış yazar. bir iki link vererek gerçekler ortaya çıksa idi evrim teorisi teorilikten çıkar gerçek olurdu.

Kaçak elektirik konusu zoruna gitmiş yazarladan biri.
her ne kadar fikirlerimiz uyuşmasa da, aynı çerçeve dahilinde sözler sarfetmesek de kendisinin dik bir duruşu, fikirleri dahilinde sağlam söylemleri var. katılırım katılmam, bu farklı bir olay.

kanına gireceğim zamanla. *
bilgili, iyi bir yazar. anlatmak istediğini saygı çerçevesinde anlatıyor. takdir ediyorum.
milliyetçi-vatansever sözlük yazarlarından birine benziyor.hoşgelmiş sefa gelmiş.
Yeni yılda, her şeyin gönlünce olmasını, tüm beklentilerinin gerçekleşmesini temenni ederek.Mutlu yıllar dileklerimi sunduğum dost yazar.
hoşgelmiş yazardır.

(bkz: teröristlerin habur sınır kapısından girişi/#9937757)

adam haklı beyler bu arada.
© copyright 2005 - 2026