bugün
- velvet27
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- ingiliz aksanı3
- merhabalar biraderler3
- galatasaray lobisi10
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- aile evinde yaşamak8
- hızlı para kazanmanın yolları14
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlüğün en şey yazarı2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar3
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- çomar putu2
- sedat pekmez14
- birader yazar olmak13
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- midas2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- işe uykusuz gitmek2
- yazarların ilk kedileri2
- fight club2
- allah9
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- duş almak2
- adana kızları2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
venedik film festivali'nde yarışacakmış.
Radikal'de Fatih Akın'ın röporajını okuduğum ve haberdar olduğum filmdir.
Çok keskin bi konuyu, çok derinden işlediğini anladım ben açıklamalarında. Daha önce Hrant Dink'in filmini yapmayı planladığını, oynayacak Türk oyuncu bulamadığı, yabancı bir oyuncunun da o duyguyu veremeyeceğine inandığı için ertelediğini söylüyor. Ayrıca bu konnun hassaslığı ile ilgili olarak, memleketinin insanlarına güvendiğini, bunun bi film olduğunu anlayacaklarını belirtmiş.
Bu açıklamalardan anlıyoruz ki kendisi Almanya'da iyi eğitim görmüş Türklerle beraber, Türkiye'ye gelince de Beşiktaş,Beyoğlu civarını pek aşmıyor. ne yazıkki film gösterime girdiğinde, eğğer türkiyede girerse, sosyal medya sayesinde tanıyacak türk insanını ve anlayışlılığını
Çok keskin bi konuyu, çok derinden işlediğini anladım ben açıklamalarında. Daha önce Hrant Dink'in filmini yapmayı planladığını, oynayacak Türk oyuncu bulamadığı, yabancı bir oyuncunun da o duyguyu veremeyeceğine inandığı için ertelediğini söylüyor. Ayrıca bu konnun hassaslığı ile ilgili olarak, memleketinin insanlarına güvendiğini, bunun bi film olduğunu anlayacaklarını belirtmiş.
Bu açıklamalardan anlıyoruz ki kendisi Almanya'da iyi eğitim görmüş Türklerle beraber, Türkiye'ye gelince de Beşiktaş,Beyoğlu civarını pek aşmıyor. ne yazıkki film gösterime girdiğinde, eğğer türkiyede girerse, sosyal medya sayesinde tanıyacak türk insanını ve anlayışlılığını
Fragmanı yayınlanmış
http://t24.com.tr/video/i...cut-filminin-fragmani,369
http://t24.com.tr/video/i...cut-filminin-fragmani,369
uzun, cok uzun bir film olmus. film ilerledikce yavaslayip durmak üzere olan uzun bir treni seyretme hissi veriyor.*
tansiyonu filmin basinda verip, filmin ortalarinda beklentiyi arttiran; fakat tansiyonun git gide düstügü bir film. film müzikleri muhtesem. oyunculuk harika; fakat duygu eksikligi de veren bir drama filmi olmus, bunun sebebi de filmin konusunun cok kisir islenmis olmasi. bazi sahnelerini yürek kaldiramiyor, bazi sahnelerinde ise; seyredenleri daha fazla etkisi altina almak icin göze hos görünmeyen, olmasi gereken; fakat farkli bir sekilde de seyirciye nakledilebilecek sahneler de bir kac seyircinin kalkip gitmesine sebep olmustur. filmin son 40 dakikasinda uyuyanlar da mevcuttu.
bu film icin fatih akın´nin cok emek ve para harcadigi belli. film bir schinder´in listesi kadar iddiali reklam edildi, fakat asla bir schinder´in listesi olamaz. bir ermeni demircisinin, 1914´de ermeni katliyaminda dagilan ailesini ararken; basina gelenleri anlatiyor.
tansiyonu filmin basinda verip, filmin ortalarinda beklentiyi arttiran; fakat tansiyonun git gide düstügü bir film. film müzikleri muhtesem. oyunculuk harika; fakat duygu eksikligi de veren bir drama filmi olmus, bunun sebebi de filmin konusunun cok kisir islenmis olmasi. bazi sahnelerini yürek kaldiramiyor, bazi sahnelerinde ise; seyredenleri daha fazla etkisi altina almak icin göze hos görünmeyen, olmasi gereken; fakat farkli bir sekilde de seyirciye nakledilebilecek sahneler de bir kac seyircinin kalkip gitmesine sebep olmustur. filmin son 40 dakikasinda uyuyanlar da mevcuttu.
bu film icin fatih akın´nin cok emek ve para harcadigi belli. film bir schinder´in listesi kadar iddiali reklam edildi, fakat asla bir schinder´in listesi olamaz. bir ermeni demircisinin, 1914´de ermeni katliyaminda dagilan ailesini ararken; basina gelenleri anlatiyor.
sözde ermeni katliamını konu alan fatih akın denen ermeni dönmesi piçin filmi.
türkleri, osmanlı devletini yerin dibine sokup barbar, hain gösterip ermenileri sonuna kadar kollayan "ah canım, kıyamam" olarak gösteriyorsa, lobi ile arayı da bulursa; buradan fatih akın uluslararası camiada ödüle boğulur. hatta, Yabancı Dilde En iyi Film Akademi Ödülü'ne kadar yürür. böyle işleri o kesim seviyor. gerçek veya yalan fark etmeksizin !
orhan veli abisine özenmiş fatih akın kardeşimize bir nobel verirler artık. yaptıkları sanat olsa zoruma gitmez gerçekten. bu tamamen rant, ün, para vb. kazanmak için tüccar beyinli insanların bir takım yalanları marjinallik ayakları çekerek sanat icra ettiklerini söylemesi ve isim yapmak adına amerikanvari genişlik gösterileri yapması.
Yasamin kiyisinda da hissettigim samimiyetsizlik bir kez daha kendini gosterdi. Tabi nedenlerinden birisi duvara karsidan sonra olusan beklentinin karsilanamamasi olabilir ama yine de film duyguyu hissettiremedi. Fatih akinin hollywood hayaliyle marjinal kesimin dilinden dusurmedigi konulari bu denli gozumuzun icine sokarak anlatmasiydi belki filmi begenmemi engelleyen. Bir de radikal roportajinda dedigi "hollywooda acilmak istiyorum, en cok oynamasini istedigim aktris angelina jolie" gibi seyler de bazi durumlarin daha dikkatle farkedilmesine neden olmus olabilir. Ayrica kamerayla yasli gozlere odaklanmanin hollywoodun yapisik romantizmini hatirlatmasi cok rahatsizlik vericiydi. Konuya, cekimlere,oyunculuklara hic girmiyorum bile sadece genel olarak baktigimda hissettirdigi yuzeysellik nedeniyle olmamis bir filmdi benim icin. Uzun zamandir hollywood filmi izlemeyen bunyemi sasirtmis bulunmakta.
büyük bir orospu çocuğunun, gereksizlikte saçmalıkta sınır tanımadığı filmi.
sinirlerimi zorlayan film. hem de, ailesinde ve ailesinin çevresinde ermeniler tarafından katledilen, zulme uğrayanlar varken.
Filmi izlediniz mi bilmiyorum. Ben izledim. Bir sahne anlatayım.
Ermeni kadınları sürgün yolundalar. Başlarında türk(osmanlı) askerleri var. Sonra kim olduğunu bilmediğimiz adamlar geliyor. Toz toprak içinde ermeni kadınlarına tecavüz ediyor. Türk askerleri de bu tecavüzü zorla diğer kadınlara izletiyor.
vay gözünü sevdiğimin 'türk'iyesi.. sen nasıl bir ülkesin böyle ?
Filmi izlediniz mi bilmiyorum. Ben izledim. Bir sahne anlatayım.
Ermeni kadınları sürgün yolundalar. Başlarında türk(osmanlı) askerleri var. Sonra kim olduğunu bilmediğimiz adamlar geliyor. Toz toprak içinde ermeni kadınlarına tecavüz ediyor. Türk askerleri de bu tecavüzü zorla diğer kadınlara izletiyor.
vay gözünü sevdiğimin 'türk'iyesi.. sen nasıl bir ülkesin böyle ?
ilk 10. saniyeden sıçmaya başlayan bir filmdir. ilk girişte osmanlı 1. dünya savaşı'na girip almanya ve avusturya-macaristan'la ittifak kurdu bir gecede azınlıkları düşman ilan etti gibi salakça bir ifade var. ulan dalyarak o işler işte bir gecede olmuyor. belli bir süreç var. ermeni çetelerin o kadar katletttiği insan var düşman fransa adına savaşan ermeni lejyonu denen bir oluşum var.
film tamamen abd ve fransa seyircisine oynuyor. yine o ezberler tekrarlanmış. filmdeki ermeni demirci karakter kızlarını okuldan alıyor ve ülkelerin başkentlerini sorarak kızlarını test ediyor. başkentini sorduğu iki ülke hangisi dersiniz ? evet abd ve fransa tabi ki. sözde ermeni soykırımına destek veren iki ülke filmde unutulmamış.
işin kötü yanı filmin yönetmeni türk olARAK BiLDiğimiz fatih akın. ya da biz yanılıyor muyuz ?
bilirsiniz ermenilerin karakteristik özelliklerinden biri de kalın ve hatta birleşik kaşlarıdır.
bu da fatih akın:
görsel
görsel (kaşlarının ortasını alıyor sanırım.)
film tamamen abd ve fransa seyircisine oynuyor. yine o ezberler tekrarlanmış. filmdeki ermeni demirci karakter kızlarını okuldan alıyor ve ülkelerin başkentlerini sorarak kızlarını test ediyor. başkentini sorduğu iki ülke hangisi dersiniz ? evet abd ve fransa tabi ki. sözde ermeni soykırımına destek veren iki ülke filmde unutulmamış.
işin kötü yanı filmin yönetmeni türk olARAK BiLDiğimiz fatih akın. ya da biz yanılıyor muyuz ?
bilirsiniz ermenilerin karakteristik özelliklerinden biri de kalın ve hatta birleşik kaşlarıdır.
bu da fatih akın:
görsel
görsel (kaşlarının ortasını alıyor sanırım.)
2014 yapımı Ermeni tehcirini anlatan Fatih AKIN'nın muhteşem bir dram filmi.
fatih akın ne amaçla böyle bir film yaptı ben anlamadım amk. yani sana mı kaldı amk ermenileri mazlum türkleri kötü göstermek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar