bugün
- hindistan3
- fas6
- dünya7
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- japonya4
- guyana4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- ekonomi3
- moğolistan2
- bosna hersek3
- velvet13
- yaşamak üzerine2
- cezayir2
- sözlük kızlarının vücutları15
- çekya3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- ona bir şey söyle10
- bir insana inanmak2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- avustralya2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- gülüm diyen kız10
- arnavutluk2
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- hızlı para kazanmanın yolları4
- kolu kıllı kız3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
- kemal kılıçdaroğlu18
- ahududu2
- belçika2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- özbekistan3
- coğrafya2
As build gidildiğinde tank falan dinlemeyen, her ne kadar mantarı vurmasa da normal saldırıda Adc'yi geçebilen biricik mainim. Buildi veriyorum ona göre oynayın. Ayrıca bu build "teemo tf'lerde iş yapmıyor." diyenlere gelsin;
-Aklın Sonu
-ionia çizmeleri
-Nashor'un dişi
-guinsoo'nun hiddeti
-runaan'ın kasırgası
-rabadon'un şapkası
Büyücülük karışımı da alın, rün olarak da ölümcül tempo alırsanız tf olsun lane olsun, guinsoo stackliyse kanırtırsınız. Yalnız mantarınız vurmayacak, onu slow için kullanın. Ayrıca "aklın sonu büyü direnci veriyor rakip ad." avelliğine düşmeyin, o item 30 büyü nüfuzu sağlıyor ki oyun başında neredeyse true vuruyorsunuz.
edit: bu arada cosplay'deki karı can yakıyor, maske almış herhal.
-Aklın Sonu
-ionia çizmeleri
-Nashor'un dişi
-guinsoo'nun hiddeti
-runaan'ın kasırgası
-rabadon'un şapkası
Büyücülük karışımı da alın, rün olarak da ölümcül tempo alırsanız tf olsun lane olsun, guinsoo stackliyse kanırtırsınız. Yalnız mantarınız vurmayacak, onu slow için kullanın. Ayrıca "aklın sonu büyü direnci veriyor rakip ad." avelliğine düşmeyin, o item 30 büyü nüfuzu sağlıyor ki oyun başında neredeyse true vuruyorsunuz.
edit: bu arada cosplay'deki karı can yakıyor, maske almış herhal.
45 dakika boyunca lane'inde ezilmediyse en tank şampiyonu bile madara edecek şampiyondur.
45 dakika boyunca lane'i mantar tarlasına çevirmiştir Zaten, sittin sene düşmez o lane. Onun dışında kendisi takım savunmasında önemli yer oynar. Adc'yi 2 vuruşla bayıltır, mantarlarla hem alan savunması yapar hem de düşmanın kaçış noktalarını kapatır. Böylece her team fight'ta takıma ekstra katkı sağlar.
45 dakika boyunca lane'i mantar tarlasına çevirmiştir Zaten, sittin sene düşmez o lane. Onun dışında kendisi takım savunmasında önemli yer oynar. Adc'yi 2 vuruşla bayıltır, mantarlarla hem alan savunması yapar hem de düşmanın kaçış noktalarını kapatır. Böylece her team fight'ta takıma ekstra katkı sağlar.
Bazılarını kudurtan, tatlı mı tatlı yordle bir şampiyon. Kendisi mainimdir. Counterları sadece Riven, Kled ve Pantheon'dur. Diğer hiçbir şampiyona şu ana kadar ezilmedim çok şükür. Bir de Yasuo vardır ki, 800k halleriyle teemo'ya laf ederler. Lütfen aldırmayın. Omega Timi kostümünün inci beyazı renk paketi ile FMA* severlerin gönlünü çalan briggs kalesi askerlerine benzemektedir. Keyifle oynayın.
O benim.
Lol oyun karakteri.
1 - 2 haftada 7 level yaptığım herodur.
Bi ben mi bununla adc oynamayı seviyorum hiç anlamadım. Full ap, ölüm ateşi kaçın benden*
1 - 2 haftada 7 level yaptığım herodur.
Bi ben mi bununla adc oynamayı seviyorum hiç anlamadım. Full ap, ölüm ateşi kaçın benden*
try ın korkulu rüyası piç kurusu. bi q atıyor orospu çocuğuna vuramıyorsun. ama tf lerde bi boka yaramaz tabi. bi mantarı var.
Lolün en orjinal herolarından biridir, severim sayarım ama ranked maçlarda oynamam, zevk için normal game girilebilir bu yavru gurtla.
an itibariyle 21/5/12 attığım hero.
asla oynamayacağım şampiyondur. karşımda alana da ön yargılı yaklaşırım. evet.
(bkz: kanser)
lol'de oynayamadığım bir şampiyondur. oynayabilene helal olsun. draven'i iyi oynardım ama uzun zamandır oynamadığım için biraz paslandım evet.
Uzaktan vuramayan çarların baş belası, ama uzaktan vuramasa da yasuo'nın değil.
teemo ne bileyim çok sinsi sanki,
sen aslanlar gibi playzini hareketini yap,
vefatin yer mantarından olsun,
üzücü.
sen aslanlar gibi playzini hareketini yap,
vefatin yer mantarından olsun,
üzücü.
Rakibi deli eder. Tabi bir shaco değil.
tek kelimeyle anlatacağım şimdi: (bkz: ibne)
Bu ara topta oynadığım hero. Çok iyi mi hayır ama çok zevkli karşıdakini deli etmek.
Oyunun herhangi bir safhasında düşmeyen belki de oyunun en gıcık bi o kadar da ponçik karakteri.
Kaptan teemo göreve hazır.
late gamede özellikle yakın savaşlardan ziyade mantarlara abanıldığında ışid nasheedleri ile birlikte güzel giden kürt karakteri.
https://www.youtube.com/watch?v=GIOZw2l2vj0
bunu da buralara bırakayım...
sonra teşekkür edersiniz...
edit: birçok yiğidi gözyaşlarına boğmuş bir karakter olduğu gerçeğini eklemeyi unutmuşum. maini yi olanların "nub köröktörö" demesi insanı oyun içinde kahkahalara boğar. ulan yine oynayasım geldi he... biraz gözyaşı görmek... ımmh... sadist zevklerim yine kuduruyor...
https://www.youtube.com/watch?v=GIOZw2l2vj0
bunu da buralara bırakayım...
sonra teşekkür edersiniz...
edit: birçok yiğidi gözyaşlarına boğmuş bir karakter olduğu gerçeğini eklemeyi unutmuşum. maini yi olanların "nub köröktörö" demesi insanı oyun içinde kahkahalara boğar. ulan yine oynayasım geldi he... biraz gözyaşı görmek... ımmh... sadist zevklerim yine kuduruyor...
Tflerde vasıfsız saçma hero. Aramda oynanır işte.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar