bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi15
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- hayalet gibi bir insan olmak3
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak2
- her insanın bir cini olması7
- venezuella depremi3
- daha relax3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- japonya7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çift katlı otobüs2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- rakı sevmemek6
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- insan olmaya ceyrek kala3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- çok güzel ama manyak kadın7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- en son ne yediniz2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- aşk5
- true'nun çaylak olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- anın görüntüsü20
- dünya da her insanın bir ismi olması3
taurus adlı yazarın hukuk müşavirliğini yaptığı avm dir.
zira ricam üzerine ismi taurus konuldu. normalde zodiac olacaktı. yalansız.
godoşluk yapmak pek bana göre değil ama bana işsiz muamelesi yapan konjoktürel bir çok işsiz mevcut olduğundan onlara bir cevap mahiyetindedir.
zira ricam üzerine ismi taurus konuldu. normalde zodiac olacaktı. yalansız.
godoşluk yapmak pek bana göre değil ama bana işsiz muamelesi yapan konjoktürel bir çok işsiz mevcut olduğundan onlara bir cevap mahiyetindedir.
yemek katı amerikan filmlerindeki hapishanelerin yemekhanelerini andırmakta olan konya yolu üzerindeki avmdir.
Ankara'daki Eskişehir yolundaki avm'dir. Evet. Ya da konya yolundaki miydi ki?
pek gösterişli ama o gösterişine rağmen içi boş olan avm dir. özellikle sinema işletmeleri tam rezalettir. film bitmeden bir sonraki seansın müşterilerini salona alırlar, hem film izleyeni rahatsız eder hemde salonun temizlenmesi için zaman tanımazlar.* giyim dışındaki alış verişleriniz için pek fazla alternatif bulunmaz, elektronik olarak teknosa, kitabevi olarak d&r mevcuttur sadece. kentpark, ankamall ve hatta armada bile daha iyi bir tercihtir.
ayrıca melih gökçek in oğluna ait olduğu yönünde şehir efsaneleri dolaşmaktadır.
ayrıca melih gökçek in oğluna ait olduğu yönünde şehir efsaneleri dolaşmaktadır.
iç temizliğini yapan silip süpüren,yürüyen merdiven bakımı yapan çalışanlarına her geçişimde kolay gelsin dediğim.
obsidyen zemininde gece 3 sinema seansından sonra moonwalk attığım,beni dövecek meşrepte adeta "gardiyan" keyfiyetinde bayan korumaların bulunduğu.
terasından yüksek oktavda ses çıkartıp;avm ye giren insanları nirden geliyor la bu ses diye şaşırttığım avm.
o lokasyonda tarikatım varda.
masaları silen dayı eğer bu entrymi görürse iki çift lafım var ona;
bir dakikalığına cigarayı söndürmek için arkada ki küllüğe gittim;masanın üstünde ki paketin yok olduğunu gördüm. bu ne hız dayı flash'a kafa tutarsın.
paketi almak için mercisine başvurduğumdada güvenlik sorusu olarak markası neydi? kaç dal vardı? rengi neydi? diye sorup güvenliği hatsafhada tuttuğun içinde ayrıcadan tebrik ederim,böyle olmaya devam et paket senin olsun dayı..
obsidyen zemininde gece 3 sinema seansından sonra moonwalk attığım,beni dövecek meşrepte adeta "gardiyan" keyfiyetinde bayan korumaların bulunduğu.
terasından yüksek oktavda ses çıkartıp;avm ye giren insanları nirden geliyor la bu ses diye şaşırttığım avm.
o lokasyonda tarikatım varda.
masaları silen dayı eğer bu entrymi görürse iki çift lafım var ona;
bir dakikalığına cigarayı söndürmek için arkada ki küllüğe gittim;masanın üstünde ki paketin yok olduğunu gördüm. bu ne hız dayı flash'a kafa tutarsın.
paketi almak için mercisine başvurduğumdada güvenlik sorusu olarak markası neydi? kaç dal vardı? rengi neydi? diye sorup güvenliği hatsafhada tuttuğun içinde ayrıcadan tebrik ederim,böyle olmaya devam et paket senin olsun dayı..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar