bugün
- suriyeliler suriye'ye dönsün9
- karınıza kaşarlı poğaça yapar mısınız13
- sözlüğün en götü güzel kızı14
- türkiye de 120000 atatürk heykeli olması8
- özgür özel9
- 1 mayıs9
- anın görüntüsü11
- kocamsunun hazırladığı sürpriz14
- insana kendini kötü hissettiren şeyler18
- mustafa sandal'ın 1 mayıs paylaşımı8
- diyanet işleri başkanına audi 6 tahsis edilmesi15
- sözlükte ateist gibi takılan yahudiler12
- uludağ sözlüğün bitmiş olması18
- japonyada düşen insana yardım edenler12
- vahdettin'e hain diyenleri susturacak tarihi belge42
- güne bir şarkı bırak12
- tilki ailesi10
- bik bik'in balona binmesi15
- hamas bir terör örgütüdür24
- oksijensizsu13
- sabah aç karnına içilen bira13
- sel felaketinin nedeni cehapedir9
- cumaya gidenlerin çok azalması15
- 170 boyunda olduğum için hep reddedildim24
- düşün ki o bunu okuyor14
- sözlük erkeğinden damat olmaz30
- temizlik hastası eşle sevişme öncesi diyaloglar14
- 30 nisan 2024 bayern münih real madrid maçı26
- çabuk vazgeçen insan10
- sırtınızı bir sözlük kızına dayar mısınız8
- fatih terim'in yuhalanması16
- ayça tilki10
- icardi190520
- memesi küçük olmak14
- adolf hitler9
- ben bu davanın savcısıyım8
- ideal duş alma sıklığı8
- sözlük kızından gelin olmaz23
- sürekli milletin entrylerini eleştiren tip11
- crop giyen erkek11
- vatandaşlık farkı alan otel15
- nazar değdi sözlük12
- 1 m dolara bu bebeğe sertçe tokat atar mısınız23
- icardi1905 silik olsun kampanyası8
- kızımın kiminle yatıp kalktığıyla ilgilenmezdim14
- şehirler arası aşk yaşamak10
- true'nin porno arşivi kaç gb9
- bir sözlük yazarını kaşır mısınız11
- herkes güncel fiyatını yazabilir mi9
- arkadaşlar sizden bir şey rica edebilir miyim22
aslında ben hiçbir fark göremiyorum, sanki tanrıyı yaratanlar vicdanını rahatlatmak için şeytanı yaratıp tüm kötülüğü şeytan denen kavrama yüklemişler. böylece tanrılarının iyi olduğuna inanmış da olabilirler.
ancak kötülük problemi tanrıyla çok içkindir ve bu bayağı uzun zamandır çözülememiş problem. şeytan da tanrıyı kurtarmaya yetmemiş yani.
ay resmen metafizik üzerine konuşuyoruz şu an, gidip biraz materyalistleri okuyayım da gerçeğe döneyim.
ancak kötülük problemi tanrıyla çok içkindir ve bu bayağı uzun zamandır çözülememiş problem. şeytan da tanrıyı kurtarmaya yetmemiş yani.
ay resmen metafizik üzerine konuşuyoruz şu an, gidip biraz materyalistleri okuyayım da gerçeğe döneyim.
iricedir.
Şeytan tanrımız güçlüdür, yargılamaz, özgürlük ve adalet bahşeder. Lord tanrı'ya sitemlidir ama saygısızlık etmez.
Lord tanrımız güçsüz ve kıskançtır, kendi yapamadığı her şeyi kula yasaklar, tutsaklık ve körlük bahşeder. Adalet dağıttığı da pek görülmemiştir. Şeytana saygı duymaz, hakaret eder.
Şeytan tanrımız güçlüdür, yargılamaz, özgürlük ve adalet bahşeder. Lord tanrı'ya sitemlidir ama saygısızlık etmez.
Lord tanrımız güçsüz ve kıskançtır, kendi yapamadığı her şeyi kula yasaklar, tutsaklık ve körlük bahşeder. Adalet dağıttığı da pek görülmemiştir. Şeytana saygı duymaz, hakaret eder.
birisi vardır, birisi yoktur.
şimdi size hiç mantıklı geliyor mu? tanrı kendine yardımcı yaratacak da içlerinden biri karşı gelecek.
yani sen tanrısın niye kumarbaz gibi iddaa oynuyorsun? şeytanı yok et bitsin gitsin.
şeytan yoktur. ha bak tanrı yoktur demiyorum ama tahmin ettiğimiz gibi bi tanrı da değildir.
şimdi size hiç mantıklı geliyor mu? tanrı kendine yardımcı yaratacak da içlerinden biri karşı gelecek.
yani sen tanrısın niye kumarbaz gibi iddaa oynuyorsun? şeytanı yok et bitsin gitsin.
şeytan yoktur. ha bak tanrı yoktur demiyorum ama tahmin ettiğimiz gibi bi tanrı da değildir.
tanrı yaratandır, şeytan kullanan.
tanrı insanı yaratmış ama onu kullanmamıştır, ihtiyacı da yoktur insana, insan olmasa da tanrı hep varolacaktır. şeytan ise misyonu gereği insanı kullanmak zorundadır, şeytanın varoluş sebebi insandır ve insanoğlu varolduğu sürece şeytan da var olacaktır.
tanrı insanı yaratmış ama onu kullanmamıştır, ihtiyacı da yoktur insana, insan olmasa da tanrı hep varolacaktır. şeytan ise misyonu gereği insanı kullanmak zorundadır, şeytanın varoluş sebebi insandır ve insanoğlu varolduğu sürece şeytan da var olacaktır.
efsaneye göre:
tanrı, adem ve havva'yı * yaratırken cinsel organlarını koymuş fakat cinsel istemleri onlara yasaklamıştır.
şeytan ise onlara cinsel heyecanı vermiş, bereber olmalarını sağlamıştır.
tanrı, adem ve havva'yı * yaratırken cinsel organlarını koymuş fakat cinsel istemleri onlara yasaklamıştır.
şeytan ise onlara cinsel heyecanı vermiş, bereber olmalarını sağlamıştır.
tanrı kendine mümin, şeytan ise ortak arar.
tanrı kutsaldır.
şeytan, melek olmasına rağmen kutsal değildir.
şeytan, melek olmasına rağmen kutsal değildir.
şeytan; tanrının bir parçasıdır. tanrı; şeytanı kapsar, şeytanın ta kendisidir.
tanrı babadır. seytan baba yarısıdır. *
MALUM VARLIK PEK FARK YOKTUR DER End of Days DE.SADECE TANRI REKLAMINI iYi YAPAR.
seytanı allah yaratmıstır, o isterse var olabilecektir. allah adil, seytan değildir. allahın merhameti vardır, seytanın kini. seytan kaybeden, allah kazanan. her zaman.
allah'ın vaadi hakktır. şeytan sadece vaat eder.
tanrı: varlığını hiç bir şartla hissettiremeyen! sadece kanıtlar sunandır.
şeytan: varlığını daimi olarak hissettiren ve fakat asla kendini kanıtlayamayan, gerçek dışı ürünlerle akla hükmedendir.
şeytan: varlığını daimi olarak hissettiren ve fakat asla kendini kanıtlayamayan, gerçek dışı ürünlerle akla hükmedendir.
Bir üniversite profesörü öğrencilerine su soruyu sorar;
-Var olan her şeyi Tanrı mı yarattı?
Cesur bir öğrenci ayağa kalkar ve cevaplar.
-Evet, her şeyi Tanrı yarattı!
Profesör sorusunu yineler ve öğrenci yine evet efendim diye cevaplar.
Profesör devam eder;
-Eğer her şeyi yaratan Tanrı ise ve şeytan var olduğuna göre şeytanı da Tanrı yaratmış olur ve çalışmalarımızda uyguladığımız kesinleştirme prensibine göre de Tanrı şeytandır. Öğrenci böyle bir önerme karşısında şaşırır ve yerine oturur. Profesör ise öğrencilerine bir kez daha Tanrı'nın içindeki kaderin bir efsane olduğunu kanıtlamaktan ötürü oldukça mutludur. Bu arada bir öğrenci ayağa kalkar ve
-Bir soru sorabilir miyim profesör? der. Profesörde sorabileceğini söyler.
Öğrenci ayağa kalkar ve soğuk var mıdır? diye sorar.
Profesör; Nasıl bir soru bu böyle, tabi ki vardır diye cevaplar. Sen hiç soğuktan üşümedin mi?
öğrenci ; -Aslında, fizik yasalarına göre soğuk yoktur; yasamda/realitede biz soğuğu sıcaklığın yokluğu olarak düşünürüz. Herkes veya nesneler o enerji oradaysa veya bir şekilde enerji iletiyorsa onu deneyimler. Örneğin, Absolute 0 (-460 derece F) sıcaklığın kesin yokluğudur (hiç olmadığı seviyedir). Tüm maddelerin bu seviyede reaksiyon verme özellikleri bozulur ve değişir. Soğuk yoktur, o yalnızca sıcaklığın yokluğunda duyumsadıklarımızı tarif etmek için yarattığımız bir kelimedir
der ve devam eder,
- Profesör, karanlık var mıdır?
Profesör ;
-Tabiî ki vardır. Öğrenci cevaplar,
-Korkarım gene yanılıyorsunuz efendim. Çünkü karanlık ta yoktur. Yasamda/realitede karanlık ışığın yokluğudur. Biz ışık üzerinde çalışabiliriz ama karanlığı çalışamayız. Gerçekte, biz Newton'un prizmasını kullanarak beyaz ışığı kırar ve renklerin çeşitli dalga uzunlukları üzerinde çalışabiliriz. Ama karanlığı ölçemeyiz. Bir basit ışık ışını karanlık bir mekânı aydınlatarak karanlığı kırmış olur yani karanlığı geçersiz kılar. Siz belli bir mekânın/uzayın ne kadar karanlık olduğundan nasıl emin olursunuz? Işığın miktarını ölçersiniz! Bu doğrudur değil mi?
karanlık insanlık tarafından, ışığın olmadığı yer/mekân için kullanılan bir kelimedir. Son olarak öğrenci profesöre gene sorar;
-Efendim şeytan var mıdır? Bu kez profesör pek emin olamamakla birlikte cevaplar;
-Tabiî ki, açıkladığım gibi, biz onu her gün, her yerde onu görürüz. Şeytan/kötülük bir kişinin başka bir kişiye her gün sergilediği insaniyetsizliğinin bir örneğidir. O, dünyadaki işlenmiş tüm suçlarda, şiddette yer alır. Bunların tümü şeytanın kendisinden başka bir şey de değildir. Der.
Öğrenci devam eder; -şeytan yoktur efendim. Yani o kendi başına yoktur.
Şeytan basit olarak Tanrının yokluğudur. O aynen karanlık ve soğuk ta olduğu gibi insanin tanrının yokluğunu tarif etmek üzere yarattığı bir kelimeden ibarettir. Tanrı şeytanı yaratmadı. Şeytan/kötülük insanin tanrısal sevgiyi yüreğinde duyumsamadığı zaman deneyimlediklerinin bir sonucudur. O aynen sıcaklığın olmadığı yere gelen soğuk ya da ışığın olmadığı yere gelen karanlık gibidir.
Profesör yerine oturur. Genç öğrencinin adi
* *
-Var olan her şeyi Tanrı mı yarattı?
Cesur bir öğrenci ayağa kalkar ve cevaplar.
-Evet, her şeyi Tanrı yarattı!
Profesör sorusunu yineler ve öğrenci yine evet efendim diye cevaplar.
Profesör devam eder;
-Eğer her şeyi yaratan Tanrı ise ve şeytan var olduğuna göre şeytanı da Tanrı yaratmış olur ve çalışmalarımızda uyguladığımız kesinleştirme prensibine göre de Tanrı şeytandır. Öğrenci böyle bir önerme karşısında şaşırır ve yerine oturur. Profesör ise öğrencilerine bir kez daha Tanrı'nın içindeki kaderin bir efsane olduğunu kanıtlamaktan ötürü oldukça mutludur. Bu arada bir öğrenci ayağa kalkar ve
-Bir soru sorabilir miyim profesör? der. Profesörde sorabileceğini söyler.
Öğrenci ayağa kalkar ve soğuk var mıdır? diye sorar.
Profesör; Nasıl bir soru bu böyle, tabi ki vardır diye cevaplar. Sen hiç soğuktan üşümedin mi?
öğrenci ; -Aslında, fizik yasalarına göre soğuk yoktur; yasamda/realitede biz soğuğu sıcaklığın yokluğu olarak düşünürüz. Herkes veya nesneler o enerji oradaysa veya bir şekilde enerji iletiyorsa onu deneyimler. Örneğin, Absolute 0 (-460 derece F) sıcaklığın kesin yokluğudur (hiç olmadığı seviyedir). Tüm maddelerin bu seviyede reaksiyon verme özellikleri bozulur ve değişir. Soğuk yoktur, o yalnızca sıcaklığın yokluğunda duyumsadıklarımızı tarif etmek için yarattığımız bir kelimedir
der ve devam eder,
- Profesör, karanlık var mıdır?
Profesör ;
-Tabiî ki vardır. Öğrenci cevaplar,
-Korkarım gene yanılıyorsunuz efendim. Çünkü karanlık ta yoktur. Yasamda/realitede karanlık ışığın yokluğudur. Biz ışık üzerinde çalışabiliriz ama karanlığı çalışamayız. Gerçekte, biz Newton'un prizmasını kullanarak beyaz ışığı kırar ve renklerin çeşitli dalga uzunlukları üzerinde çalışabiliriz. Ama karanlığı ölçemeyiz. Bir basit ışık ışını karanlık bir mekânı aydınlatarak karanlığı kırmış olur yani karanlığı geçersiz kılar. Siz belli bir mekânın/uzayın ne kadar karanlık olduğundan nasıl emin olursunuz? Işığın miktarını ölçersiniz! Bu doğrudur değil mi?
karanlık insanlık tarafından, ışığın olmadığı yer/mekân için kullanılan bir kelimedir. Son olarak öğrenci profesöre gene sorar;
-Efendim şeytan var mıdır? Bu kez profesör pek emin olamamakla birlikte cevaplar;
-Tabiî ki, açıkladığım gibi, biz onu her gün, her yerde onu görürüz. Şeytan/kötülük bir kişinin başka bir kişiye her gün sergilediği insaniyetsizliğinin bir örneğidir. O, dünyadaki işlenmiş tüm suçlarda, şiddette yer alır. Bunların tümü şeytanın kendisinden başka bir şey de değildir. Der.
Öğrenci devam eder; -şeytan yoktur efendim. Yani o kendi başına yoktur.
Şeytan basit olarak Tanrının yokluğudur. O aynen karanlık ve soğuk ta olduğu gibi insanin tanrının yokluğunu tarif etmek üzere yarattığı bir kelimeden ibarettir. Tanrı şeytanı yaratmadı. Şeytan/kötülük insanin tanrısal sevgiyi yüreğinde duyumsamadığı zaman deneyimlediklerinin bir sonucudur. O aynen sıcaklığın olmadığı yere gelen soğuk ya da ışığın olmadığı yere gelen karanlık gibidir.
Profesör yerine oturur. Genç öğrencinin adi
* *
tanrı kötülüklere izin verir ama merhametlidir.
şeytan'sa daima kötüdür.
şeytan'sa daima kötüdür.
Allah "buraya entry yazarsam ahirette götüme girebilir" düşüncesini akla getirtir.
Şeytan da " yaz lan bir şey olmaz" düşüncesini.
bir isviçreli bilim adamı ikilemidir.
Şeytan da " yaz lan bir şey olmaz" düşüncesini.
bir isviçreli bilim adamı ikilemidir.
seytan mixerdir.herseyi birbirine karistirir.
tanri suzgectir.herseyi birbirinden ayirir.*
tanri suzgectir.herseyi birbirinden ayirir.*
tanrı:hatırlatır.
şeytan: rehavete kaptırır.
şeytan: rehavete kaptırır.
tanrı eninde sonunda layığını verendir, şeytan ise bir boka yaramayandır.
tanrı görünen ve görünmeyen her şeydir, şeytanı da kapsar.
iyiliğin ve kötülüğün nüvesi bizde zaten mevcuttur. şeytan içimizdeki kötülüktür, biz istemeden ortaya çıkmaz, sebebi bizizdir. iyilik yapıyorsak yine biz yapmışızdır.
iyiliğin ve kötülüğün nüvesi bizde zaten mevcuttur. şeytan içimizdeki kötülüktür, biz istemeden ortaya çıkmaz, sebebi bizizdir. iyilik yapıyorsak yine biz yapmışızdır.
her belirleme bir olumsuzlamadır yasasına göre ikiside bir ve aynı şeydir.
şeytan bu başlık ve benzerlerini açan insanları iyice yoldan çıkarmaya çalışır, allah ise doğru yola yöneltmeye çalışır.
güncel Önemli Başlıklar