bugün

Şapkalı gitarist tito bıyığından tanıdım.
Lambada şişesiz olmaz türküsünü ezbere bilen tek yazardır.
Rio karnavalına her sene katılan tek türk vatandaşıdır.
Brezilya da lakabı
L'omberico del mondo'dur.
Hocam 40 yaşımdan sonra saçımı italyan stili yapacağım kezo ile evlensem hayatım kayar mı.
Birlikte turistik gezi yapmak istediğim user.
birlikte hurdacıya gitmek istediğim user.
Arkadaşlarından başkasının mesaj atamadığı yazar.
Üzmüştür.
El atmışken bana da bi çoban bulun abiler çoban kaçmış pezevenk.
Beni donuza atmış yıvzır.

Olur ya bir çatışmada yardıma ihtiyacın olur tanımam.
Doğalgaz zammını duyunca eline kazma kürek alıp Meriç boyuna gitmiş galiba gaz arayacak.
6 yıl önce de kahvede neler konuşulduğunu aktarsn dayıydı. Çok komik djkx
Hoş gelmiş inşallah kızdır.
Hoş gelmiş inşallah kızdır adam.
yazarlığı tengir budun başlıkları açma üzerine kurulu zattır. gerçekten çok yazık..

görsel
Entrylerinin %80'i yeni yazarlara "hoş gelmiş inşallah kızdır" yazmak olan adam. Bir insanın binlerce entrysi hep goygoy olur mu lan sorusuna cevap gibidir. Tam bi bite israfı...
görsel
Edirne kıyık'ta rastladığım bir doblo.
18 den küçük olduğundan kaaveye alınmadığı için kaavede konuşulanları hayalinde canlandırıp aktaran hayalperest yazar. Inşallah kızdır.
yeni çıktığı kızla şakır şakır fransızca konuşup ona baudelaire' den dizeler okuyunca yabancı dil bilmeyen kız tarafından terk edilen yuzır.
boşver kanka !
Hiç kürt kezo ile temas etmeyen aslan yürekli Richard.

Milliyetçi olacaksan erecto gibi olacaksın.
Bahar candan'nın hem bakireyim hem hamileyim cümlesinin derin anlamını idrak eden tek yuzır.
Güreşleri locadan belediye başkanı yanından izleyecek yuvzur.

Ağalık Koç unun daşşağı gözüküyor caiz değil dedi diye daşşaksız koç arıyorlar tüm edirnede.
Yolcu herhalde. Gitti gidiyora girdiğine göre.
kıymetlimissss.
Güreşlerde yağ kullanmak israftır dedi yağ kaç para haberiniz var mı aq diye de ekledi.

Sonra yağcılar cazgırlar davulcular zurnacılar bunu sarayiçinden Ayşekadına kadar kovaladı.
Yerli ve milli değil güleş ne yaa deyip deyip duruyor.

gidip dış güçlerin sporları ile ilgileniyor.

Savaş çıksa obüslere top mermisini pehlivanlar koyacak Bi aksaklık olursa vinç bozulursa

Yabancı spor ne aq.
göle maya çalıp tutturan yazar.
güncel Önemli Başlıklar