bugün
- kadir inanır'ın vefatı6
- saraca finch house7
- herkesle iyi anlaşan insan10
- 19 yaşında kızla yatmak14
- tüm çıplaklığımla burdayım5
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- istanbul6
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- cüneyt arkın2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ekşi ekşi kokan kezo2
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- gönül adamı2
- 28 haziran 20263
- anın görüntüsü24
- thereads2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- bili bili yumurta2
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- kemalist dünya26
- elon musk3
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- tamar tanrıyar4
- mola4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- kemal kılıçdaroğlu15
- su içmek2
- ilkin aydın2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- genç görünmeye çalışmak7
egzama, yara, güney yanığı, sivilce ve hatta pişik gibi bir çok cilt rahatsızlığının tedavisinde kullanılan türkiye de eczane de değil de bebek mağazalarında (pişik kremi de olduğundan) satıldığını duyduğum, antiseptik iyileştirici krem. güneş yanıklarına sürüldüğünde acısını alan, sivilcelerinde üzerine sürüldüğünde bir gecede geçiren efsane bir krem.
irlandalı eczacı thomas smith tarafından üretilmiş ve orginal adı smith's cream miş. internette 125g olanı 20 tl ile 50tl arasında bir fiyata satılırken, yavru vatan kıbrıs ta 7.40 tl ye satın alınabilir. prospektüsü olmadan satılan bir ilaç ayrıca.
ayrıntılı bilgi için http://en.wikipedia.org/wiki/Sudocrem
irlandalı eczacı thomas smith tarafından üretilmiş ve orginal adı smith's cream miş. internette 125g olanı 20 tl ile 50tl arasında bir fiyata satılırken, yavru vatan kıbrıs ta 7.40 tl ye satın alınabilir. prospektüsü olmadan satılan bir ilaç ayrıca.
ayrıntılı bilgi için http://en.wikipedia.org/wiki/Sudocrem
yazın gelmesiyle cortlayan sivilceler için birebir olan krem. ayrıca sivilce lekelerine de iyi geliyor imiş. kendini eczanelerden ziyade mothercare mağazalarından tedarik edebilirsiniz, fahiş bir fiyata sahip türkiye'de benden demesi.
Sivilcelerim için sürmekte olduğum kremdir.
internette hakkında çok fazla övgü bulunan, sivilce izlerini de iyileştiren bir pişik kremiymiş. bunu da deneyelim.
görsel
Mucizevi kremdir benim için. Yuksek oranda cinko icerir. Bu krem olmasa hayatta gunese cikamam. Gunes sonrasi kremi niyetine kullaniyorum onlardan cok daha etkili.
Mucizevi kremdir benim için. Yuksek oranda cinko icerir. Bu krem olmasa hayatta gunese cikamam. Gunes sonrasi kremi niyetine kullaniyorum onlardan cok daha etkili.
Seneler önce methini duyup aldıydım o zamanlar dehşet yaralı sivilcelerim vardı
Ben yuzume kullanınca daha beter olmuştu cunku yaşım 13-14 idi açık yaraların üstüne kalın tabaka sürmüşüm. Bilincsiz kullaninca Işe yaramadı sanıp bırakmıştım o zaman 8 liraydı.
Geçenlerde dedim tekrar deneyeyim diye
Ulan 42 lira olmuş aq. Altın tozu mu var içinde.
Neyse şuan boynumun altına,omuzlarıma ve yüzüme kullanmaya başladım, yaklaşık 10 yıldır ağır sivilce problemi yaşıyorum, omzumdakiler için doktorun bu sicilce tipi ile ilgili "gördüğüm en ağır vaka"demisligi var.
10 yıl oldu kısa tişört bile giymisligim yok,6-7 sene denize gitmedim,begendiğim bi elbiseyi bile giyemedim.
Işe yararsa tavuk kestirecem. Herkese de tavsiye edecem.
Ben yuzume kullanınca daha beter olmuştu cunku yaşım 13-14 idi açık yaraların üstüne kalın tabaka sürmüşüm. Bilincsiz kullaninca Işe yaramadı sanıp bırakmıştım o zaman 8 liraydı.
Geçenlerde dedim tekrar deneyeyim diye
Ulan 42 lira olmuş aq. Altın tozu mu var içinde.
Neyse şuan boynumun altına,omuzlarıma ve yüzüme kullanmaya başladım, yaklaşık 10 yıldır ağır sivilce problemi yaşıyorum, omzumdakiler için doktorun bu sicilce tipi ile ilgili "gördüğüm en ağır vaka"demisligi var.
10 yıl oldu kısa tişört bile giymisligim yok,6-7 sene denize gitmedim,begendiğim bi elbiseyi bile giyemedim.
Işe yararsa tavuk kestirecem. Herkese de tavsiye edecem.
gerçekten tipini hiç bilmiyordum allah aşkına bu nasıl ambalaj lan.
şu trişkadan soğuk su termoslarına benziyormuş.
görsel
şu trişkadan soğuk su termoslarına benziyormuş.
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar