bugün

ing. kıta. ayrıca herhangi bir nedenden ötürü uçurulursam ve bu takma isimle yazar yoksa talibi olacağımdır.
bir türlü çalıştıramadığım e-book reader programı. "enable sharing"e tıklıyorum, error veriyor. Bonjour falan bişeyler geveliyor. yok mu bilen, anlayan bir zat-ı muhterem?
© copyright 2005 - 2026