stanza

bir türlü çalıştıramadığım e-book reader programı. "enable sharing"e tıklıyorum, error veriyor. Bonjour falan bişeyler geveliyor. yok mu bilen, anlayan bir zat-ı muhterem?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026